Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza kolejny krok na drodze do upowszechnienia swojego rozwiązania płatniczego na rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i Pacyfiku. Wejście na te rynki rozszerza zasięg firmy na kolejne terytoria i optymalizuje dotychczasowe kanały płatnicze dla najważniejszego regionu gier na świecie, który odpowiada za 46% przychodów z gier na całym świecie. Xsolla rozszerza zasięg swojego rozwiązania płatniczego poprzez integrację Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa dla twórców gier wideo i graczy na Filipinach, w Singapurze, Hongkongu i Pakistanie. Dzięki temu krokowi twórcy gier teraz mogą dotrzeć do ponad 76 mln graczy na tych rynkach i zwiększyć współczynniki konwersji za pomocą lokalnych interfejsów płatniczych i lokalnego przetwarzania płatności.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240717470362/pl/
Maya to najszybciej rozwijający się bank elektroniczny na Filipinach, zapewniający cieszącą się najwyższym uznaniem aplikację finansową dla konsumentów w sklepach Google Play i Apple Store. PayNow w Singapurze to kanał umożliwiający obsługę płatności w czasie rzeczywistym, zapewniający powszechny dostęp dla ponad 5 mln użytkowników dzięki rozległej sieci banków, rygorystycznym zabezpieczeniom i usprawnionej łączności w zakresie dokonywanych płatności. JazzCash i Easypaisa to czołowe aplikacje cyfrowe w Pakistanie, obsługujące odpowiednio ponad 18 mln i 15 mln użytkowników rocznie. WeChat Pay HK to wygodny kanał obsługujący płatności mobilne, z którego korzysta ponad 1 mln sprzedawców online i offline w Hongkongu i nie tylko. Jego usługi są dostępne dla 5 mln mieszkańców regionu.
Wydawcom gier wszelkich rozmiarów, którzy dążą do rozwoju działalności na arenie międzynarodowej, zwłaszcza na terytorium Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i w regionie Pacyfiku, ostatni krok firmy Xsolla zapewni nieocenione możliwości wynikające nie tylko z dostępu do zaawansowanej technologii i lokalnych rozwiązań płatniczych, ale również z głębokiego wglądu w rynek dzięki ścisłej współpracy z lokalnymi specjalistami z branży.
„Teraz zapewnimy dostęp do pięciu nowych kanałów płatniczych na czterech dynamicznie rozwijających się rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i regionu Pacyfiku, dostarczając twórcom gier narzędzia, dzięki którym będą mogli dotrzeć do większej liczby graczy, poprawić współczynniki konwersji i zwiększyć dochody. Rynki te rozwijają się szybciej od średniej światowej, w tempie 9,47% w skali roku w porównaniu z 8,76% dla całego świata” - powiedział David Stelzer, prezes Xsolla.
„Mając na uwadze, że 54% światowych graczy znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, gracze ci (których grono obejmuje przede wszystkim osoby w młodym wieku) korzystają na wysokim wskaźniku penetracji rynku łączności mobilnej: 80,5% w Pakistanie i ponad 140% w pozostałych trzech krajach, co znacznie przewyższa światową średnią odnotowaną na poziomie 69% w 2023 r. Dzięki zapewnieniu lokalnych metod płatniczych, takich jak Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa, ułatwimy twórcom zarabianie na oferowanych grach w regionach, które należą do najszybciej rozwijających się na całym świecie”.
Rozwiązanie Xsolla Payments oferuje globalny zasięg dzięki udostępnieniu ponad 700 metod płatniczych w ramach wieloplatformowej usługi finalizacji transakcji umożliwiającej szeroko zakrojoną personalizację, zapewniając bardziej kompleksowy wybór od innych rozwiązań płatniczych w branży. Ekspansja ma na celu wsparcie twórców w zarabianiu na oferowanych grach i ich dystrybucji na całym świecie przy jednoczesnym wypracowaniu wiarygodnej obecności na lokalnych rynkach w Azji.
Więcej informacji na temat płatności w Azji można znaleźć na stronie xsolla.pro/payments-in-asia lub kontaktując się z zespołem Xsolla ds. partnerstw strategicznych.
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Montrealu, Londynie, Berlinie, Pekinie, Kantonie, Seulu, Tokio, Kuala Lumpur, Raleigh i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240717470362/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.07.2024, 08:52 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |