Newsletter

Xsolla rozszerza ofertę form płatności w Azji wraz z nawiązaniem nowych partnerstw ukierunkowanych na lokalne rynki gier

18.07.2024, 08:52aktualizacja: 18.07.2024, 08:54

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/ Xsolla
Business Wire/ Xsolla
Zwiększenie zasięgu gier i wzmocnienie sprzedaży dzięki zastosowaniu lokalnych kanałów płatniczych na Filipinach, w Singapurze, Hongkongu i Pakistanie.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza kolejny krok na drodze do upowszechnienia swojego rozwiązania płatniczego na rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i Pacyfiku. Wejście na te rynki rozszerza zasięg firmy na kolejne terytoria i optymalizuje dotychczasowe kanały płatnicze dla najważniejszego regionu gier na świecie, który odpowiada za 46% przychodów z gier na całym świecie. Xsolla rozszerza zasięg swojego rozwiązania płatniczego poprzez integrację Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa dla twórców gier wideo i graczy na Filipinach, w Singapurze, Hongkongu i Pakistanie. Dzięki temu krokowi twórcy gier teraz mogą dotrzeć do ponad 76 mln graczy na tych rynkach i zwiększyć współczynniki konwersji za pomocą lokalnych interfejsów płatniczych i lokalnego przetwarzania płatności.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240717470362/pl/ 

Maya to najszybciej rozwijający się bank elektroniczny na Filipinach, zapewniający cieszącą się najwyższym uznaniem aplikację finansową dla konsumentów w sklepach Google Play i Apple Store. PayNow w Singapurze to kanał umożliwiający obsługę płatności w czasie rzeczywistym, zapewniający powszechny dostęp dla ponad 5 mln użytkowników dzięki rozległej sieci banków, rygorystycznym zabezpieczeniom i usprawnionej łączności w zakresie dokonywanych płatności. JazzCash i Easypaisa to czołowe aplikacje cyfrowe w Pakistanie, obsługujące odpowiednio ponad 18 mln i 15 mln użytkowników rocznie. WeChat Pay HK to wygodny kanał obsługujący płatności mobilne, z którego korzysta ponad 1 mln sprzedawców online i offline w Hongkongu i nie tylko. Jego usługi są dostępne dla 5 mln mieszkańców regionu.

Wydawcom gier wszelkich rozmiarów, którzy dążą do rozwoju działalności na arenie międzynarodowej, zwłaszcza na terytorium Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i w regionie Pacyfiku, ostatni krok firmy Xsolla zapewni nieocenione możliwości wynikające nie tylko z dostępu do zaawansowanej technologii i lokalnych rozwiązań płatniczych, ale również z głębokiego wglądu w rynek dzięki ścisłej współpracy z lokalnymi specjalistami z branży.

„Teraz zapewnimy dostęp do pięciu nowych kanałów płatniczych na czterech dynamicznie rozwijających się rynkach Azji Południowo-Wschodniej, Azji Wschodniej i regionu Pacyfiku, dostarczając twórcom gier narzędzia, dzięki którym będą mogli dotrzeć do większej liczby graczy, poprawić współczynniki konwersji i zwiększyć dochody. Rynki te rozwijają się szybciej od średniej światowej, w tempie 9,47% w skali roku w porównaniu z 8,76% dla całego świata” - powiedział David Stelzer, prezes Xsolla.

„Mając na uwadze, że 54% światowych graczy znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, gracze ci (których grono obejmuje przede wszystkim osoby w młodym wieku) korzystają na wysokim wskaźniku penetracji rynku łączności mobilnej: 80,5% w Pakistanie i ponad 140% w pozostałych trzech krajach, co znacznie przewyższa światową średnią odnotowaną na poziomie 69% w 2023 r. Dzięki zapewnieniu lokalnych metod płatniczych, takich jak Maya, PayNow, WeChat Pay HK, JazzCash i Easypaisa, ułatwimy twórcom zarabianie na oferowanych grach w regionach, które należą do najszybciej rozwijających się na całym świecie”.

Rozwiązanie Xsolla Payments oferuje globalny zasięg dzięki udostępnieniu ponad 700 metod płatniczych w ramach wieloplatformowej usługi finalizacji transakcji umożliwiającej szeroko zakrojoną personalizację, zapewniając bardziej kompleksowy wybór od innych rozwiązań płatniczych w branży. Ekspansja ma na celu wsparcie twórców w zarabianiu na oferowanych grach i ich dystrybucji na całym świecie przy jednoczesnym wypracowaniu wiarygodnej obecności na lokalnych rynkach w Azji.

Więcej informacji na temat płatności w Azji można znaleźć na stronie xsolla.pro/payments-in-asia lub kontaktując się z zespołem Xsolla ds. partnerstw strategicznych.

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Montrealu, Londynie, Berlinie, Pekinie, Kantonie, Seulu, Tokio, Kuala Lumpur, Raleigh i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240717470362/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.07.2024, 08:52
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ