Newsletter

Xsolla rozszerza wachlarz lokalnych opcji płatniczych dla regionu MENA, aby dotrzeć do większej liczby graczy i zwiększyć dochody na czołowych rozwijających się rynkach

11.03.2025, 16:37aktualizacja: 11.03.2025, 16:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Zwiększona dostępność dzięki 11 nowym metodom płatności w Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Iraku, Bahrajnie i Jordanii, a tym samym zwiększenie wachlarza opcji płatniczych na całym świecie do ponad 1000 możliwości.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, wprowadza 11 nowych lokalnych metod płatniczych w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej (ang. MENA). Metody te obejmują takie rozwiązania, jak Fawry Cash, Aman, Masary, Momken, Vodafone Wallet, Orange Cash Wallet oraz Mobile & Banking Wallets w Egipcie, Sadad w Arabii Saudyjskiej, eFAWATEERcom w Jordanii oraz STC Direct Carrier Billing (DCB) w Bahrajnie. Te strategiczne nowe możliwości odzwierciedlają zobowiązanie firmy Xsolla do zapewnienia twórcom i wydawcom gier niezbędnych narzędzi do pomyślnego stawienia czoła szybko zmieniającym się warunkom rynków naznaczonych wyjątkowymi wyzwaniami, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250310716388/pl/ 

W regionie MENA mieszka ponad 380 mln graczy, a zatem znaczna część odbiorców gier z całego świata; niemniej jednak międzynarodowe firmy zajmujące się obrotem grami od lat go zaniedbują. Według Newzoo region ten, który w 2024 r. odnotował stopę wzrostu 8,9% w ujęciu rok do roku, jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków gier na świecie. Twórcy i wydawcy pragną wykorzystać związane z tym możliwości, lecz stają w obliczu wyjątkowych wyzwań związanych z dostępnością płatności, brakiem opcji lokalnych i niskim poziomem zaufania do metod płatniczych innych niż regionalne. Wszystkie te wyzwania hamują rozwój rynku.

Aby je wyeliminować, firma Xsolla wprowadza cieszące się zaufaniem, powszechnie stosowane metody płatnicze dostosowane do potrzeb graczy z regionu MENA:

  • powszechny dostęp do rozwiązań płatniczych: teraz Xsolla obsługuje 11 nowych lokalnych metod płatniczych w regionie, zapewniając bezpieczne i bezproblemowe transakcje, a przy tym zwiększając dostępność gier dla 380 mln graczy i płatników z całego regionu MENA;
  • preferowane metody płatnicze na szczeblu regionalnym: integracja powszechnie używanych usług, takich jak Fawry Cash, z której korzysta 55% uczestników rynku płatności gotówkowych w Egipcie, Sadad, wiodącego systemu płatniczego w Arabii Saudyjskiej, oraz eFAWTEERcom, czołowej platformy płatniczej w Jordanii, pozwala na znaczne zwiększenie poziomu zaufania i zachęca więcej użytkowników do korzystania z gier w regionie;
  • podejście zakładające korzystanie głównie z urządzeń mobilnych: w 2024 roku 52,1% przychodów z gier pochodziło z gier przeznaczonych na urządzenia mobilne. Dzięki obsłudze portfeli mobilnych i rozliczeń z operatorem Xsolla zapewnia dostępność gier dla odbiorców z regionu MENA, którzy najczęściej korzystają z urządzeń mobilnych;
  • wzrost przychodów dla twórców: rozszerzenie wachlarza dostępnych lokalnych opcji płatniczych umożliwia twórcom i wydawcom gier czerpanie korzyści z szybko powiększającego się grona graczy i pozyskiwanie coraz więcej transakcji.

„Dzięki rozszerzeniu oferty rozwiązań płatniczych dostępnych w regionie MENA możemy skojarzyć twórców z milionami graczy na tym szybko rozwijającym się rynku, którzy do tej pory byli zaniedbywani - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. - Młode pokolenie w regionie MENA umiejętnie posługuje się rozwiązaniami technologicznymi, a szybkie upowszechnienie portfeli cyfrowych i płatności mobilnych na tym rynku stanowi dla twórców doskonałą okazję do zwiększenia dochodów i pogłębienia zaangażowania graczy”.

Nowo dodane rozwiązania stanowią element ciągłej strategii Xsolla, by stać na czele innowacji w handlu grami dzięki wyeliminowaniu złożoności regionalnych uwarunkowań płatniczych. Wraz z ekspansją w regionie MENA firma Xsolla obsługuje teraz ponad 1000 metod płatniczych i akceptuje transakcje od twórców i wydawców gier wideo na całym świecie.

Twórcy zainteresowani włączeniem tych nowych metod płatniczych i wykorzystaniem potencjału regionu MENA mogą dowiedzieć się więcej na stronie: xsolla.pro/rws25mena

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250310716388/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnej działalności public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 11.03.2025, 16:37
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ