Newsletter

Xsolla wprowadza na rynek Ekosystem Xsolla - platformę sieciową, która ułatwi wydawcom gier wybór i integrację dostawców

12.03.2025, 10:25aktualizacja: 12.03.2025, 10:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Zoptymalizowany proces doboru dostawców, płynna integracja ze zweryfikowanymi partnerami i ekskluzywne zniżki dla wydawców.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, czołowa globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, ogłosiła wprowadzenie na rynek Ekosystemu Xsolla - platformy, która ma stanowić sieć połączonych ze sobą zaufanych partnerów i dostawców dla wydawców gier. Dzięki sieci Ecosystem Marketplace, dostępnej za pośrednictwem Konta wydawcy, twórcy gier mają dostęp do wyselekcjonowanych dostawców, wykorzystując istniejące wcześniej integracje i ekskluzywne stawki Xsolla. Ten ekosystem wzajemnych powiązań upraszcza wybór dostawców, sprzyja współpracy i umożliwia wydawcom gier podejmowanie bardziej uzasadnionych decyzji biznesowych przy jednoczesnym ograniczeniu potrzebnych zasobów i kosztów operacyjnych.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250311549939/pl/ 

W obliczu złożoności procesu pozyskiwania i dostępu do wiarygodnych dostawców na dzisiejszym konkurencyjnym rynku, Ekosystem Xsolla otwiera przed twórcami gier wstępnie zweryfikowany rynek zaufanych partnerów. Rozwiązanie to eliminuje wynikające z niewłaściwego doboru dostawców zagrożenia związane z opóźnieniami, podrzędną jakością usług oraz rosnącymi kosztami i umożliwia wydawcom skupienie się na tworzeniu wyjątkowych gier.

Wydawcy mogą zoptymalizować procesy i osiągać swoje cele dzięki Ekosystemowi Xsolla, którego wyróżniki wymienione są poniżej:

  • zweryfikowani dostawcy: zaufani partnerzy, tacy jak AppsFlyer, G-Core, Game Analytics i Adikteev, są zintegrowani w bazowych rozwiązaniach z asortymentu Xsolla , takich jak Web Shop, Login i Launcher;
  • ekskluzywne zniżki: znaczne oszczędności dzięki wynegocjowanym stawkom, umożliwiające wydawcom obniżenie kosztów operacyjnych;
  • uproszczona integracja: domyślna integracja rozwiązań ogranicza do minimum czas pracy nad projektem i ilość zasobów potrzebnych do wdrożenia narzędzi kluczowych dostawców;
  • skalowalna sieć: aktywne poszerzanie ekosystemu sprzedawców w celu zaspokojenia rosnących potrzeb wydawców na całym świecie.

„Wprowadzając Ekosystem Xsolla, pogłębiamy nasze zaangażowanie na rzecz branży gier poprzez stworzenie sensownych powiązań i okazji na odniesienie korzyści przez wydawców i zaufanych dostawców - wyjaśnia Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla. - Platforma ta upraszcza proces doboru dostawców, przyspiesza tworzenie gier i wreszcie przyczynia się do udanego wprowadzenia większej liczby gier na rynek”.

Ekosystem Xsolla jest obecnie dostępny w języku angielskim; w ramach przyszłych aktualizacji planowane jest stworzenie kolejnych wersji językowych. Wydawcy mogą uzyskać dostęp do platformy za pośrednictwem Konta wydawcy Xsolla, co eliminuje potrzebę złożonej konfiguracji lub korzystania z wiedzy technicznej.

Aby uzyskać więcej informacji lub poznać Ekosystem Xsolla, odwiedź witrynę: https://xsolla.pro/rws25eco 

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250311549939/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnych public relations w Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.03.2025, 10:25
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ