Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalny leader prowadzący działalność w obszarze handlu grami wideo, ogłasza wprowadzenie na rynek Publishing Suite - kompleksowego rozwiązania do sprzedaży bezpośredniej (D2C), które pozwala twórcom sprzedawać i dystrybuować gry wśród klientów. Bez względu na rodzaj gry, model zarobkowania lub etap w cyklu życia gry w każdym produkcie można udostępnić moduły zarządzania treścią, płatności, LiveOps, analiz oraz wbudowane narzędzia marketingowe mające na celu skrócenie czasu wprowadzenia na rynek.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250305487356/pl/
Model sprzedaży bezpośredniej szybko zdobywa popularność w branży gamingowej, a coraz więcej twórców przyjmuje strategie ukierunkowane na zaangażowanie konsumentów w celu przejęcia kontroli nad dystrybucją i zarobkowaniem, co pozwala ominąć ograniczenia tradycyjnych platform. Wykorzystując 20-letnie funkcjonowanie modelu D2C, firma Xsolla opracowała Publishing Suite z myślą o różnych potrzebach klientów, aby umożliwiać dostarczanie ukierunkowanych rozwiązań do publikacji i dystrybucji gier. Rozwiązanie można dostosować do dowolnego modelu biznesowego - B2B, F2P, projektów wieloplatformowych, dużych wydawców lub twórców niezależnych.
Xsolla Publishing Suite to modułowy zestaw narzędzi oferujący rozwiązania szyte na miarę, aby wspomagać twórców w osiąganiu ich indywidualnych celów:
- pomyślne wprowadzanie gier na rynek poprzez większe zaangażowanie graczy, gromadzenie informacji zwrotnych, optymalizację strategii marketingowych i ukierunkowanie przepływu w ramach kampanii zamówień przedpremierowych;
- zwiększenie sprzedaży gier w modelu bezpośrednim na różnych platformach przez cały cykl życia gry poprzez wykorzystanie sklepu pod marką twórcy i uzyskanie pełnej kontroli nad doświadczeniem użytkowników przy jednoczesnym obniżeniu kosztów związanych z platformą;
- stworzenie platformy do publikowania różnych gier z katalogami liczącymi od kilku do setek tytułów na jednej platformie z wbudowaną funkcją zarządzania użytkownikami, witryną sklepową i narzędziami analitycznymi;
- zgromadzenie graczy ze wszystkich platform poprzez zaoferowanie im uproszczonego procesu dokonywania zakupów w komputerze, na urządzeniach mobilnych i w internecie, a także ujednoliconych kont graczy i możliwości kontynuowania gry na wielu platformach w ramach jednego hubu;
- zwiększanie dochodów ze sprzedaży elementów w grze i w sklepach internetowych poprzez wdrożenie zaawansowanych metod zarabiania, katalogu i zarządzania ofertą, a także zestawu narzędzi LiveOps;
- uruchomienie specjalnej platformy gier MMO, z wykorzystaniem zaawansowanej analityki i pełnej kontroli nad danymi, aby zyskać lepszy wgląd w zachowania graczy, oferować spersonalizowane treści i ograniczyć wskaźnik rezygnacji;
- monitorowanie relacji z graczami i oferowanie bezproblemowych aktualizacji treści dzięki rozwiązaniu do uruchamiania gier z wbudowanymi aktualizacjami, funkcjami zarobkowania i bezproblemowego dostarczania treści na swoją platformę lub za pomocą platform zewnętrznych.
„Wprowadzając na rynek Xsolla Publishing Suite, oferujemy twórcom potężne narzędzia z możliwością personalizacji, które pozwalają pokonać wyzwania związane ze sprzedażą w modelu D2C - powiedział Berkley Egenes, dyrektor generalny ds. marketingu i wzrostu w firmie Xsolla. - To rozwiązanie upraszcza proces docierania do graczy w sposób bezpośredni, a równocześnie napędza zrównoważony rozwój i pomaga twórcom w budowaniu trwałych relacji”.
Deweloperzy korzystający z Publishing Suite mogą zoptymalizować strategie osiągania dochodów i ograniczyć wewnętrzne koszty związane z opracowywaniem gier.
Więcej informacji na temat Xsolla Publishing Suite można znaleźć na stronie internetowej: xsolla.pro/rws25ps
Xsolla
Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250305487356/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. public relations na cały świat
Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.03.2025, 09:41 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |