Newsletter

Xsolla wprowadza na rynek Złotą Kartę Podarunkową Xsolla, aby zintensyfikować widoczność marki gry w kanałach fizycznych i cyfrowych, oferując graczom nowy sposób płatności

11.03.2025, 09:13aktualizacja: 11.03.2025, 09:17

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, czołowa światowa firma zajmująca się handlem grami wideo, ogłosiła wprowadzenie na rynek Złotej Karty Podarunkowej Xsolla, elastycznego rozwiązania płatniczego, które ma ułatwić graczom zakup, przekazywanie i odbiór dóbr wirtualnych. Złota Karta Podarunkowa Xsolla, dostępna w formatach fizycznych i cyfrowych, zapewnia graczom łatwo dostępny i wygodny sposób korzystania z ulubionych gier na wielu różnych platformach.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250310397216/pl/ 

Ponieważ zgodnie z przewidywaniami do 2033 roku wartość światowego rynku kart podarunkowych ma wzrosnąć do 5,3 biliona USD, wydawcy zyskają większe możliwości poszerzania swoich strategii monetyzacji i skutecznego angażowania graczy. Złota Karta Podarunkowa Xsolla oferuje graczom możliwość bezproblemowego zakupu artefaktów związanych z grami, obdarzania treściami znajomych oraz odbioru nagród, wzbogacając w ten sposób ich wrażenia z gry. Rozwiązanie to stworzy nowe źródła przychodu dla wydawców, zwiększy widoczność marki i umożliwi ukierunkowane inicjatywy marketingowe, w tym promocje w ramach co-brandingu i spersonalizowane kampanie.

Poznaj wyjątkowe korzyści, dzięki którym ta karta podarunkowa zrewolucjonizuje świat gier z punktu widzenia graczy i wydawców:

Elastyczne opcje dystrybucji: fizyczne i cyfrowe formaty karty, zapewniające szeroką dostępność dla graczy na całym świecie

Większe zaangażowanie w społeczność: gracze są zachęcani do dzielenia się doświadczeniami poprzez prezenty, co sprzyja pogłębieniu relacji w społeczności

Szanse na monetyzację i korzyści marketingowe: wykorzystanie kart podarunkowych do wzajemnych promocji, nawiązywania partnerstw z markami detalicznymi i składania ekskluzywnych ofert w trakcie gry, co zwiększa zaangażowanie graczy i przychody wydawców.

Możliwość korzystania na różnych platformach: całkowita kompatybilność z różnymi platformami i tytułami gier, zapewniająca zróżnicowanej bazie graczy wybór spośród różnych preferowanych sposobów wydawania środków

„Z satysfakcją oferujemy kartę podarunkową, która ma uprościć kupowanie i udostępnianie przez graczy towarów wirtualnych, a zarazem wspierać wydawców w pozyskaniu lojalności i zaangażowania graczy dzięki strategicznym integracjom” - wyjaśnia Chris Hewish, główny dyrektor ds. strategii w Xsolla. „Dzięki Złotej Karcie Podarunkowej Xsolla będziemy kontynuować innowacje, ulepszając interakcje graczy z ich ulubionymi grami oraz sposoby docierania przez wydawców do szerszego kręgu odbiorców”.

Złota Karta Podarunkowa Xsolla Gold Gift Card będzie dostępna w różnych nominałach, dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb graczy. Wydawcy mogą zintegrować karty w swoich ekosystemach, aby zwiększyć zaangażowanie graczy i stymulować monetyzację poprzez odpowiednio sprofilowane kampanie i promocje.

Więcej informacji na temat Złotej Karty Podarunkowej Xsolla dostępnych jest na witrynie:

xsolla.pro/rws25ggc

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250310397216/pl/ 

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. globalnych public relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com 

Źródło informacji: Business Wire

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.03.2025, 09:13
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ