Newsletter

Xsolla wprowadza znacznie więcej rozwiązań płatniczych w Kambodży i Indonezji w celu maksymalnego zwiększenia zasięgu twórców gier na lokalnych rynkach Azji Południowo-Wschodniej

25.10.2024, 16:19aktualizacja: 25.10.2024, 16:19

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Xsolla wprowadza 8 nowych lokalnych metod płatniczych w Kambodży oraz 12 nowych opcji płatniczych w Indonezji, wspierając twórców gier w staraniach na rzecz dotarcia do klientów na rozwijających się rynkach Azji Południowo-Wschodniej.

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o zwiększeniu puli dostępnych rozwiązań płatniczych w Kambodży i Indonezji, zapewniając tym samym dostęp do zlokalizowanych metod płatniczych dostosowanych do specyfiki każdego regionu. Inicjatywa ta wpisuje się w szerszą strategię Xsolla realizowaną w celu wzmocnienia obecności firmy na rynkach Azji Południowo-Wschodniej oraz wspierania twórców gier w skutecznym generowaniu dochodów ze swoich gier i ich efektywnej dystrybucji na tych szybko rozwijających się rynkach.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20241024960680/pl/

W Kambodży Xsolla wprowadza osiem nowych metod płatniczych, w tym opcje bankowości internetowej i portfeli cyfrowych, dostosowane do preferencji użytkowników w kraju. To strategiczne rozszerzenie dostępnych możliwości obejmuje ponad 90% rynku płatniczego, co umożliwia niemal każdemu graczowi w Kambodży dokonywanie płatności z wykorzystaniem preferowanej metody. Przykładowo, udział systemu płatniczego Bakong KHQR opartego na kodach QR w rynku wynosi 45%, a w przypadku płatności przez Acleda Bank jest to udział na poziomie 15%. Nowe rozwiązania - takie jak Wing Money, Pi Pay i nie tylko - przyczyniające się do trwającego procesu cyfrowej transformacji kraju, w którym odsetek cyfrowych transakcji płatniczych zwiększył się o 28,7%, umożliwią twórcom gier dotarcie do niemal 2 mln graczy z Kambodży, ułatwiając płynną obsługę płatności, a tym samym zwiększenie sprzedaży.

W Indonezji Xsolla wprowadza szereg nowych metod płatniczych, aby pomóc twórcom gier w wykorzystaniu potencjału ogromnego krajowego rynku gier, który może się poszczycić liczbą ponad 185 mln graczy w społeczeństwie liczącym 275 mln obywateli. Około 80% konsumentów z Indonezji nie korzysta z rozwiązań bankowych lub nie wykorzystuje ich w wystarczającym stopniu. Niemal 80% posiada jednak smartfona, dlatego alternatywne metody płatnicze stanowią preferowaną metodę płatności w Indonezji. Dzięki integracji tych alternatywnych metod Xsolla umożliwi obsługę nawet 90% rynku, w tym za pomocą e-portfeli, których udział w rynku wynosi 39%, przelewów bankowych (27%), kart płatniczych (17%) i gotówki (11%). Pośród nowo wprowadzonych opcji płatniczych znalazły się popularne platformy, takie jak ShopeePay, Jenius i Akulaku, upraszczając graczom z Indonezji dokonywanie transakcji i przyczyniając się do zwiększenia zasięgu twórców gier na jednym z najszybciej rozwijających się rynków cyfrowych na świecie.

„Nadrzędnym elementem misji Xsolla jest wspieranie twórców gier i pomaganie im we wchodzeniu na nowe rynki. Dzięki wprowadzeniu zlokalizowanych metod płatniczych w Kambodży i Indonezji zapewniamy naszym partnerom niezbędne narzędzia, by mogli oni osiągać sukcesy w tych dynamicznych, szybko rozwijających się środowiskach gier. Rozszerzenie dostępnych możliwości stanowi element naszych nieustannych wysiłków na rzecz wspierania twórców z całego świata i pomagania im w sprostaniu wyzwaniom związanym z obsługą płatności” - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla.

Według prognoz rynek gier w Kambodży ma osiągnąć wartość 75,21 mln USD do 2027 r., przy czym gry na urządzenia mobilne już w 2023 r. stanowiły 66% łącznych przychodów w tej dziedzinie. W Indonezji proces cyfrowej transformacji otwiera istotne możliwości dla twórców gier, głównie w drodze zlokalizowanych rozwiązań płatniczych ograniczających niedogodności i przyczyniających się do zwiększenia odsetka pomyślnych transakcji.

Więcej informacji na temat rozwiązań płatniczych Xsolla oraz sposobów wsparcia strategii zarobkowej dzięki ich wykorzystaniu w Kambodży, Indonezji i innych krajach świata można znaleźć na stronie xsolla.pro/psrw

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc naszym partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie. Xsolla obsługuje główne tytuły gier, takie jak Valve, Twitch, Epic Games, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo i inne.

Aby uzyskać dodatkowe informacje i dowiedzieć się więcej, odwiedź witrynę xsolla.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20241024960680/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.10.2024, 16:19
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ