Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LONDYN, 18 września 2019 r. /PRNewswire/ - Na londyńskim tygodniu mody Xtep International Holdings Limited, wiodąca chińska marka odzieży sportowej wprowadziła na rynek kolekcję City Runner, która powstała przy współpracy z brytyjską marką projektantów House of Holland.
Xtep to pierwsza chińska marka odzieży sportowej, której kolekcja zadebiutowała na najważniejszym w Wielkiej Brytanii wydarzeniu modowym, co symbolizuje postępowe ambicje marki. W trakcie pokazu obecni byli główna dyrektor wykonawcza Xtep Holly Li oraz Henry Holland, główny dyrektor wykonawczy i dyrektor kreatywny House of Holland. Pokaz City Runner odbył się w Gas Holder Park w Londynie i bazował na bardzo innowacyjnym, kolistym wybiegu.
Specjalnie zaprojektowany wybieg podkreślał połączenie sportu i dynamizmu z miejskim stylem charakterystycznym dla kolekcji City Runner. Publiczności podobało się połączenie mody Xtep z wyraźnym i nietuzinkowym stylem House of Holland.
Xtep prezentuje wszechstronną i innowacyjną odzież sportową przed stylową publicznością w Wielkiej Brytanii przy współpracy z brytyjską marką projektantów House of Holland. Łącząc brytyjską estetykę mody ulicznej z innowacyjnymi rozwiązaniami w odzieży sportowej, kolekcja City Runner podkreśla jakość sportową i innowacje w stylu ulicznym marki. Cała kolekcja łączy odzież biegową ze stylem ulicznym podkreślonym charakterystycznymi szczegółami House of Holland. Tak wyrazista estetyka opiera się na jasnych kolorach, rozpoznawalnych drukach i technicznie zaawansowanych teksturach i stylu. Kolekcja, która powstała z myślą o nowoczesnej estetyce młodzieżowej, w rękach projektanta Henry'ego Hollanda stała się linią produktów idealnych w dynamicznym, kreatywnym miejskim stylu życia.
Druki w technice tie-dye, które wcześniej pojawiły się w kolekcji przejściowej jesiennej House of Holland, odtworzono w kolorach limonki i morskim w odzieży męskiej oraz w psychodelicznym odcieniu brzoskwini w kolekcji damskiej. Modelujące sylwetkę, przewiewne panele i lekkie nylony przycięto odbijającymi światło pasami i połączono z odzieżą wierzchnią 3M, co jeszcze zwiększyło funkcjonalność kolekcji.
Xtep to jedna z wiodących, krajowych marek sportowych w Chinach. Jako lider w technicznej odzieży biegowej i obuwiu do biegania marka zasponsorowała i zorganizowała ponad 1000 zawodów biegowych, w których wzięło udział pięć milionów uczestników łącznie pokonujących 100 milionów kilometrów. Marka jest więc partnerem idealnym, jeżeli chodzi o tę międzynarodową współpracę. Xtep wprowadziła kolekcję na rynek na najważniejszym, międzynarodowym tygodniu mody, tym samym dzieląc się wyjątkowym podejściem do mody sportowej z całym światem.
O Xtep International Holdings Limited
Xtep International Holdings Limited (symbol SEHK: 1368) to wiodące przedsiębiorstwo zarządzające kilkoma markami odzieży sportowej notowane na głównej liście giełdy papierów wartościowych w Hongkongu od 3 czerwca 2008 r. Grupa zajmuje się głównie projektowaniem, opracowywaniem, produkcją, sprzedażą, marketingiem i zarządzaniem marką produktów sportowych, w tym obuwia, odzieży i akcesoriów. Powstała w 2001 r. marka Xtep to wiodąca marka sportowa z rozbudowaną siecią dystrybucji w ponad 6300 sklepach w 31 prowincjach, regionach autonomicznych i obszarach miejskich w Chinach i za granicą. W 2019 r. grupa przeprowadziła dalszą dywersyfikację portfolio marek, które obecnie obejmuje cztery znane na skalę międzynarodową marki: K-Swiss, Palladium, Saucony i Merrell.
Xtep należy do indeksów MSCI China Small Cap Index, Hang Seng Composite Index Series i Shenzhen-Hong Kong Stock Connect. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie Xtep: www.xtep.com.hk lub na profilu grupy WeChat: xtepholdings.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/997572/Xtep_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/997573/Xtep_2.jpg
Źródło: Xtep
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 19.09.2019, 11:18 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ANKO to Showcase Dumpling Machine Solutions and Latest IoT Features in Online Event on April
ANKO's Dumpling DEMO on April 24 will showcase the Multipurpose Filling and Forming Machine and its IoT Dashboard, producing Europe's most popular dumplings, including pierogi, ravioli, and Chinese soup dumplings.- 02.04.2025, 09:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Co trzecia kura w Polsce nie jest już hodowana w klatce
Już 1/3 kur znoszących jajka w Polsce jest utrzymywana w systemach alternatywnych do klatkowego - wynika z najnowszego raportu Stowarzyszenia Otwarte Klatki. Ponad 170 firm zadeklarowało rezygnację z jaj klatkowych, a prawie połowa z nich już się z tego wywiązała. Udział chowu klatkowego w Polsce spadł od 2014 r. o ponad 20 punktów procentowych.- 02.04.2025, 09:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Stowarzyszenie Otwarte Klatki
-
Zema Global wzmacnia ofertę analityczną wraz z przejęciem cQuant.io
- 02.04.2025, 08:59
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ