Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LEHI, Utah, 18 stycznia 2019 r. /PRNewswire/ -- Firma Young Living Essential Oils, światowy lider w branży olejków eterycznych, ogłosiła dzisiaj zatrudnienie Wayne'a Mooreheada na stanowisko wiceprezesa wykonawczego do spraw marketingu. Wayne dołączył do kadry zarządzającej Young Living, wnosząc bogate doświadczenie w marketingu i strategii marki, a przyczyni się głównie do umacniania niegasnącego sukcesu Young Living jako wiodącej marki zdrowotnej i dobrego samopoczucia.
„Wayne dołączył do Young Living, mając na koncie sprawdzoną wiedzę o strategiach marketingowych i pozycjonowaniu marki potwierdzoną przez bogate doświadczenie w detalu i sprzedaży bezpośredniej. Będzie on niezbędny w realizacji naszego zobowiązania do rozwoju marki i ulepszania strategii marketingowej w ramach obietnicy 5x5 – skomentował Jared Turner, prezes i główny dyrektor wykonawczy Young Living. – Jako najnowszy członek kadry zarządzającej Young Living Wayne zajmie się umacnianiem naszej pozycji jako lidera w branży olejków eterycznych przez nadzorowanie strategii marketingowych prowadzących do zaistnienia olejków Young Living w każdym domu na świecie” – dodał prezes.
Przed objęciem stanowiska w Young Living Wayne wykorzystywał swoje doświadczenie i pasję do brandingu, pomagając szeregu firm w lepszym określeniu, komunikacji i aktywacji marek. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora marketing w dużej, notowanej na giełdzie firmie zajmującej się sprzedażą suplementów oraz dyrektora marketingu w firmie INC 500, gdzie odegrał kluczową rolę w budowie wielomiliardowej marki.
Wayne wprowadził oddział strategii marki w nowojorskiej agencji kreatywnej oraz innej z siedzibą w Salt Lake City, gdzie pracował z wieloma kultowymi markami, w tym Johnson & Johnson, Fender, Whole Foods i Intel. Ostatnio Wayne pracował jako główny dyrektor marki w jednej z najszybciej rosnących marek cyfrowych. Ukończył studia MBA na Marriott School of Business.
„Bardzo cieszę się z tego, że mogę dołączyć do tak niesamowitej firmy, której przewodzą wartości – skomentował Wayne. – Pracownicy i produkty Young Living napędzili niesamowity wzrost i pozwolili firmie objąć pozycję wiodącej marki wellness. Z przyjemnością dołączę do ekscytującej przyszłości Young Living” – dodał nowy wiceprezes.
Young Living Essential Oils
Marka Young Living Essential Oils, LC z siedzibą w Lehi w stanie Utah jest światowym liderem w branży olejków eterycznych oferujących najwyższej jakości produkty na rynku. Young Living poważnie podchodzi do roli lidera w branży i wyznacza standardy poprzez własne zobowiązanie do zachowania jakości Seed to Seal® obejmujące trzy kluczowe filary: pozyskiwanie, naukę i standardy. To te wytyczne wspierają Young Living w ochronie planety i zapewnianiu czystych, autentycznych produktów, dających klientom pewność w użyciu i dzieleniu się nimi z rodziną i znajomymi. Produkty marki Young Living, które powstają z surowców pochodzących z upraw firmy, farm partnerów oraz certyfikowanych dostawców, nie tylko pozwalają zachować zdrowy tryb życia, ale także dają możliwości ponad pięciu milionom członków z całego świata w zakresie odnalezienia poczucia celu i dobrego życia przez dostosowanie pracy do wartości i pasji.
Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie YoungLiving.com, obserwując @younglivingeo w serwisie Twitter lub Facebook.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/323110/Young_Living_Essential_Oils_Logo.jpg
Źródło: Young Living Essential Oils
Zapytania medialne należy kierować pod adres prinquiries@youngliving.com.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.01.2019, 10:00 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |