Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 25 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka artykułów podróżnych i lifestyle’owych, wypuściła dzisiaj limitowaną kolekcję kapsułkową pozłacanych walizek i akcesoriów w ramach obchodów 50-lecia istnienia.
„Na naszą 50. rocznicę chcieliśmy zrobić coś naprawdę wyjątkowego - mówi dyrektor kreatywny TUMI Victor Sanz. - Pomyśleliśmy, że najlepszym sposobem na uczczenie tego wydarzenia będzie stworzenie unikalnego, skąpanego w złocie wydania naszej kultowej kolekcji 19 Degree. Tą ultra-limitowaną edycją chcemy uczcić naszą 50-letnią historię przesuwania granic w jakości designu i wykonawstwa, jednocześnie wyznaczając kierunek na przyszłość. Stanowi ona efekt idealnego połączenia innowacji, stylu i odświętnego charakteru”.
Limitowana edycja obejmuje cztery artykuły z z kultowej kolekcji marki 19 Degree Aluminum - teczkę, walizkę podręczną, etui na zegarek oraz kopertówkę - które z okazji rocznicy pozłocono złotem bulionowym. Każdy z tych połyskujących artykułów posiada obudowę z aluminium klasy lotniczej oraz charakterystyczne dla kultowej kolekcji 19 Degree kontury i detale, a także jest wykończony okolicznościową przypinką z niepowtarzalnym numerem edycji. Ofertę - dostępną na całym świecie - ograniczono do 250 sztuk dla każdego z czterech artykułów, co czyni je prawdziwą gratką dla kolekcjonerów produktów marki TUMI.
Dostępność
Kolekcja trafi do sprzedaży na stronie TUMI.com dnia 25 kwietnia o godz. 09:00 czasu Wschodnioamerykańskiego Standardowego (EST). Produkty z limitowanej edycji dostępne będą w cenach 650 - 1995 USD.
Wybrane artykuły będą dostępne w bardzo ograniczonych ilościach w następujących sklepach TUMI na terenie Ameryki Północnej: Aventura Mall, Copley Place, Houston Galleria, Lenox Square, North Michigan Avenue, North Park Center, Rockefeller Center, Scottsdale Fashion Square, South Coast Plaza, Stanford Shopping Center, Tysons Galleria oraz Yorkdale Shopping Center.
Wybrane style będzie można nabyć również w sklepach TUMI na całym świecie, w tym w Azji, Europie i Ameryce Łacińskiej. Dostępność produktów w konkretnych sklepach może być różna. Oferta obejmuje następujące państwa i regiony: Chiny, Hongkong, Indie, Indonezję, Japonię, Koreę, Makao, Malezję, Bliski Wschód, Filipiny, Singapur, Tajlandię, Wietnam, Francję, Niemcy, Włochy, Holandię, Hiszpanię, Szwajcarię, Wielką Brytanię, Brazylię, Meksyk oraz Panamę.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI tworzy światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.comoraz śledząc nasze profile w mediach społecznościowych: Instagram, TikTok, Facebook,YouTube.
TUMI oraz logo TUMI stanowią zastrzeżone znaki towarowe Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.
Źródło: Tumi, Inc.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2660577/TUMI_50th_Anniversary_Gold_Collection_Assortment.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
KONTAKT:
Jerad Hulse
e-mail: jerad.hulse@tumi.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 25.04.2025, 15:30 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |