Newsletter

Żabka na Kongresie 590: im jesteśmy więksi, tym jesteśmy młodsi - młode pokolenie jest szansą dla naszej firmy

07.10.2021, 11:26aktualizacja: 07.10.2021, 11:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PAP MediaRoom – kadr z filmu
PAP MediaRoom – kadr z filmu
Ponad 30 procent franczyzobiorców Żabki stanowią osoby poniżej trzydziestego roku życia, a w naszej centrali ta grupa to aż 36 proc. pracowników. To pokolenie ma wiele możliwości, żeby się u nas rozwinąć, a my możemy się od niego sporo nauczyć. Traktujemy to jako wielką szansę dla naszej firmy - powiedziała Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu Żabki odpowiedzialna za obszar strategii personalnej, w trakcie panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Urodzeni w wolnej Polsce. Jak mądrze wspierać talenty, wiedzę i przedsiębiorczość młodych Polaków?” podczas Kongresu 590 w Warszawie.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 07.10.2021, 11:26
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ