Newsletter

Żabka na Kongresie 590: im jesteśmy więksi, tym jesteśmy młodsi - młode pokolenie jest szansą dla naszej firmy

07.10.2021, 11:26aktualizacja: 07.10.2021, 11:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PAP MediaRoom – kadr z filmu
PAP MediaRoom – kadr z filmu
Ponad 30 procent franczyzobiorców Żabki stanowią osoby poniżej trzydziestego roku życia, a w naszej centrali ta grupa to aż 36 proc. pracowników. To pokolenie ma wiele możliwości, żeby się u nas rozwinąć, a my możemy się od niego sporo nauczyć. Traktujemy to jako wielką szansę dla naszej firmy - powiedziała Jolanta Bańczerowska, członkini zarządu Żabki odpowiedzialna za obszar strategii personalnej, w trakcie panelu dyskusyjnego zatytułowanego „Urodzeni w wolnej Polsce. Jak mądrze wspierać talenty, wiedzę i przedsiębiorczość młodych Polaków?” podczas Kongresu 590 w Warszawie.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 07.10.2021, 11:26
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ