Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu nr 13/2016 w sprawie przeniesienia aktywów w obrębie Grupy Kapitałowej ZPC Otmuchów, Zarząd ZPC Otmuchów S.A. (Emitent) informuje, że w toku procesów przekształceniowych związanych z realizacją zaktualizowanej strategii działania Grupy Kapitałowej Emitenta, w dniu 9 września 2016 roku Nadzwyczajne Zgromadzenie Wspólników Otmuchów Marketing Sp. z o.o. (Otmuchów Marketing) podjęło uchwałę dotyczącą obniżenia kapitału zakładowego Otmuchów Marketing poprzez umorzenie 454 963 udziałów własnych Otmuchów Marketing. Jednocześnie w tym samym dniu miała miejsce transakcja nabycia w celu umorzenia przez Otmuchów Marketing udziałów własnych przysługujących spółkom Jedność sp z o.o. oraz Przedsiębiorstwu Wyrobów Cukierniczych "ODRA" S.A. w łącznej liczbie 454 963 udziałów. Nabycie udziałów nastąpiło za łącznym wynagrodzeniem wynoszącym ok. 4,8 mln zł, udziały wycenione zostały metodą aktywów netto.
W związku z nabyciem i umorzeniem udziałów własnych od spółek Jedność oraz PWC Odra obecnie jedynym udziałowcem Otmuchów Marketing Sp. z o. o. pozostaje ZPC Otmuchów S.A. Obniżenie kapitału zakładowego w spółce Otmuchów Marketing z uwagi na wyłączenia konsolidacyjne nie ma wpływu na skonsolidowane sprawozdanie finansowe Emitenta.
Jednocześnie Emitent wyjaśnia, że zdarzenie, o której mowa powyżej jest kolejnym krokiem w celu uporządkowania organizacyjnego poszczególnych obszarów działalności Grupy Kapitanowej ZPC Otmuchów w związku z przyjętymi zaktualizowanymi założeniami strategicznymi kierunków rozwoju Grupy Kapitałowej ZPC Otmuchów, o których Emitent informował w raporcie bieżącym nr 3/2016 z dnia 30 marca 2016 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.09.2016, 01:48 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |