Newsletter

Zamknięcie 121. targów kantońskich z obrotami wyższymi o 6,9%

10.05.2017, 20:22aktualizacja: 10.05.2017, 20:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GUANGZHOU, Chiny, 10 maja 2017 r. /PRNewswire/ - Zamknięcie 121. Chińskich Targów Importu i Eksportu, zwanych dalej targami kantońskimi lub targami, wiąże się z obserwacją tendencji zwyżkowej zarówno w obrotach, jak i liczbie kupujących. Całkowite obroty eksportu na targach zanotowały wzrost o 6,9% wyższy w porównaniu do roku ubiegłego, osiągając poziom 206,36 miliardów juanów (30,02 miliardów USD).

Liczba i jakość nabywców z zagranicy wzrosła

121 edycja targów kantońskich zanotowała także stabilny wzrost liczby nabywców. Całkowita liczba kupców i uczestników zza granicy wyniosła 196 490, co stanowi wzrost o 5,87% w porównaniu do 119 targów kantońskich w roku 2016.

Największy wzrost zanotowano wśród kupców z obu Ameryk - 9,6% w porównaniu do roku ubiegłego, natomiast liczba kupujących z Japonii, Ameryki, Kanady i Australii wzrosła odpowiednio o 12,57%, 5,84%, 4,53% i 6,75% w porównaniu do poprzedniej edycji. Liczba uczestników targów z krajów i regionów położonych wzdłuż inicjatywy Pasa i Drogi wyniosła 88 574, co stanowi wzrost o 8,55% w porównaniu do ubiegłorocznych targów.

"Targi kantońskie pracują nad wytworzeniem szeroko zakrojonej platformy wystawowej z usługami na rzecz wystawców i kupców z całego świata. W tegorocznej edycji targów wzięło udział około 1119 międzynarodowych firm sieciowych. 109 z największych 250 firm - zajmujących się sprzedażą detaliczną ogłoszonych w 2017 roku - wzięło udział w 121 edycji targów kantońskich, w tym Walmart, Walgreen, Carrefour, Aldi, Tesco i Amazon" - skomentował Xu Bing, rzecznik targów kantońskich i zastępca dyrektora Centrum Handlu Zagranicznego w Chinach.

Ewolucja targów: wystawcy inwestują więcej środków w projekty i badania i rozwój

Tegoroczne targi skupiały się przede wszystkim na promocji handlu zagranicznego i wspierania reform strukturalnych po stronie dostawców. Wielu wystawców takich, jak Haier, Midea, TCL i Galanz inwestuje znaczne środki w projektowanie produktów oraz badania i rozwój w celu budowania przewagi konkurencyjnej w zakresie technologii, jakości i usług oraz w celu poszerzania działalności w górę łańcucha wartości.

"Targi kantońskie są nie tylko platformą handlu międzynarodowego, ale także wykorzystujemy sześćdziesiąt lat doświadczenia na rynku międzynarodowym w celu niesienia pomocy wystawcom w zakresie tworzenia produktów, które przemawiają do międzynarodowych kupców pod wieloma względami" - dodał Xu Bing.

122 edycja targów kantońskich rozpocznie się 15 października 2017 roku i będzie kolejną dobrą platformą wystawową z usługami wsparcia na wysokim poziomie dla wszystkich uczestników.

O targach kantońskich

Od 1957 roku Chińskie Targi Importu i Eksportu, znane także jako targi kantońskie, odbywają się dwa razy do roku w Guangzhou na wiosnę i jesienią.

Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.cantonfair.org.cn/en/index.aspx.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/510203/Canton_Fair.jpg  

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.05.2017, 20:22
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii