Pobierz materiał i Publikuj za darmo
„W Nestlé Purina® wierzymy, że kiedy ludzie i zwierzęta są razem, życie staje się bogatsze. Dlatego zobowiązaliśmy się działać na rzecz poprawy życia zwierząt, ludzi, którzy je kochają i planety, na której żyjemy. Jednym z naszych zobowiązań jest promowanie obecności psów w miejscu pracy” -mówi Attila Gyopar, dyrektor zarządzający Nestlé Purina Petcare Poland i szef podregionu Europy Centralnej.
Inicjatywa Pets at Work towarzyszy firmie od wielu lat. W Europie została sformalizowana przez Nestlé Purina® w biurze w Wielkiej Brytanii w 2003 r. Obecnie obejmuje Wielką Brytanię, Irlandię, Niemcy, Włochy, Francję, Hiszpanię, Portugalię, Grecję, Szwajcarię, a od prawie trzech lat również polskie biuro marki. Tej jesieni Nestlé Purina® rozpoczęło działanie na rzecz innych firm w Polsce, oferując wsparcie jednostkom zainteresowanym przystąpieniem do sojuszu Pets at Work Alliance. Celem inicjatywy jest pomoc jak największej ilości biur, aby stały się miejscami przyjaznymi zwierzętom i ich opiekunom.
Z badań przeprowadzonych w 2017 roku przez IPSOS na zlecenie Nestlé Purina® wynika, że możliwość zabrania do miejsca pracy psa dostarcza pracownikowi, a przez to także pracodawcy, całej gamy korzyści. Pomimo tego, biura otwarte na towarzystwo psów nadal stanowią w Europie rzadkość. Choć 68% europejskich opiekunów psów wskazało, że chcieliby skorzystać z możliwości przychodzenia do pracy z psem, tylko 1 na 10 pracowników ma taką możliwość. Sojusz Pets at Work Alliance, z pożytkiem dla wszystkich, ma zmienić ten stan rzeczy.
Pets at Work w praktyce
Do sojuszu Pets at Work Alliance może przystąpić każda firma, a wszyscy zrzeszeni pracodawcy otrzymują od Nestlé Purina® wszechstronną pomoc dostosowaną do potrzeb. Pets at Work Alliance jest szczegółowo przygotowanym programem, w ramach którego wdrażane są konieczne do przyjęcia zwierząt w biurze zmiany. Pomoc obejmuje między innymi współpracę przy zaprojektowaniu przestrzeni przyjaznej zwierzętom, czy też organizacji dnia wstępnego. Nestlé Purina® oferuje również oznakowanie przestrzeni biurowej, infografiki oraz unikatowe psie paszporty – element systemu regulowania psiej obecności w miejscu pracy.
Jak dołączyć do Pets at Work Alliance?
Szczegółowe informacje dotyczące przystąpienia do sojuszu Pets at Work Alliance można znaleźć na stronie https://www.purina.pl/pets-at-work/home a kontakt nawiązać za pomocą e-maila wysłanego na adres pets.at.work@pl.nestle.com. Przystąpienie do programu nie wiąże się z żadnymi opłatami.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 15.11.2018, 16:54 |
| Źródło informacji | Nestle Purina |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ