Newsletter

Zbliża się XXI edycja Kongresu Consumer Finance

05.11.2025, 14:02aktualizacja: 05.11.2025, 14:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Centrum Myśli Strategicznych
Centrum Myśli Strategicznych
Organizator zaprasza do udziału w Kongresie Consumer Finance, który jest największym dorocznym spotkaniem przedstawicieli sektora consumer finance, poświęconym bieżącym wyzwaniom i przyszłości rynku finansów konsumenckich.

1 grudnia kongres zainauguruje wystąpienie Daniela Mańkowskiego, wiceprezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a zakończy go debata liderów i liderek sektora consumer finance:

Jak wspierać ambicje i oczekiwania konsumentów, rozwijając odpowiedzialnie biznes w gęstniejącym otoczeniu regulacyjnym i wszechobecnej niepewności?

W programie kongresu również:

- obraz rynku consumer finance,

- mapa szans i zagrożeń na rynku consumer finance,

- fenomen consumer finance - kredyt konsumencki jako motor gospodarki,

- rynek pożyczkowy w przededniu CCD2,

- implementacja dyrektywy CCD2 i jej wpływ na modele biznesowe,

- consumer finance przyszłości - scenariusze transformacji sektora finansowego pod wpływem pokolenia Gen Z,

- technologie vs. proza życia,

- ochrona praw konsumenta a ryzyko systemowe.

Kongres Consumer Finance to okazja do udziału w otwartych debatach, wymiany wiedzy i doświadczeń z ekspertami, regulatorami i liderami sektora.

W tym roku w programie znajdą się wystąpienia i dyskusje poświęcone najważniejszym trendom i zmianom, które kształtują przyszłość rynku kredytu konsumenckiego.

Program i rejestracja: https://www.efcongress.com/kcf/.

Źródło informacji: Centrum Myśli Strategicznych

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.11.2025, 14:02
Źródło informacji Centrum Myśli Strategicznych
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ