Newsletter

Zdobywczyni nagrody Grammy® i multiplatynowa artystka Ariana Grande rozpoczyna swoją przygodę z segmentem Clean Beauty, wprowadzając na rynek nowy zapach God is a Woman, inspirowany potęgą natury

29.07.2021, 15:39aktualizacja: 29.07.2021, 15:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LUXE Brands - God is a Woman
LUXE Brands - God is a Woman

NOWY JORK, 29 lipca 2021 r. /PRNewswire/ -- Laureatka nagrody Grammy® Ariana Grande zachęca do zapoznania się z oszałamiająco zmysłowymi i intymnymi odczuciami, jakie zapewnia jej nowy zapach God is a Woman. Ten wyczekiwany przez konsumentów produkt, opracowany we współpracy z LUXE Brands, będzie dostępny wyłącznie na Ulta.com już dziś, zaś w sklepach Ulta Beauty w Stanach Zjednoczonych pojawi się 1 sierpnia 2021 roku.

Zainspirowany potęgą natury, God is a Woman składa się w 91% z naturalnie pozyskiwanych, ekologicznych składników, co jest pierwszym tego typu osiągnięciem marki Ariana Grande Fragrance, jest w 100% wegański oraz niepoddawany testom na zwierzętach. W ciągu dwóch tygodni po wprowadzeniu na rynek zapachu God is a Woman, część dochodu z każdego zakupionego produktu zostanie przekazana na rzecz światowych projektów oczyszczania oceanów.

„Jestem niezmiernie podekscytowana, celebrując premierę naszego pierwszego w historii ekologicznego zapachu - komentuje Grande. - Nasze produkty nie były nigdy testowane na zwierzętach, jednak wykonanie kolejnego kroku w kierunku czystego zapachu, z odpowiedzialnie pozyskiwanymi materiałami i wegańskimi składnikami, jest źródłem prawdziwej dumy dla nas wszystkich. Szczerze uwielbiam ten zapach i mam nadzieję, że dzięki niemu każdy, kto go nosi, poczuje się piękny i pełen mocy”.

„God is a Woman stanowi wierne odzwierciedlenie potężnego przesłania Ariany do jej fanów. Ten uwodzicielski zapach i marka oznaczają ewolucję całej sieci franczyzowej w kierunku koncepcji Clean Beauty - wyjaśnia Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu LUXE Brands. - Marka nigdy nie stosowała substancji testowanych na zwierzętach i wykorzystywała składniki najwyższej jakości, jednak teraz dążymy do tego, aby nasze opakowania z całej linii były wykonane z jeszcze bardziej ekologicznych materiałów. Czołowi przedstawiciele branży w wielu kategoriach w sposób przemyślany i celowy podejmują takie kroki i z czasem będzie można zobaczyć fascynujące zmiany w całej sieci partnerskiej”.

Zapach God is a Woman - stworzony przez Jerome’a Epinette z firmy Robertet, perfumiarza i artystę współpracującego z Byredo i Atelier Cologne - jest nieoczekiwanym połączeniem luksusowych, naturalnych składników otulających całe ciało.

„God is a Woman oferuje bezprecedensową dwoistość zapachu - niewiarygodnie prostą strukturę perfum zbudowaną wokół jednych z najbardziej pożądanych i wykwintnych naturalnych materiałów dostępnych dla mnie jako perfumiarza - w szczególności piżma i irysa. Metoda, przy pomocy której stworzyliśmy tę kompozycję reprezentuje to, co moim zdaniem jest przyszłością perfum: prostotę i luksus zakotwiczone w naturze” - mówi Jerome Epinette, wiceprezes i mistrz perfumiarstwa Robertet Inc.

Grande wprowadziła na rynek swój pierwszy zapach w 2015 roku. Od tego czasu jej międzynarodowy sukces w dziedzinie produkcji perfum jest bezprecedensowy, a sprzedaż detaliczna od momentu wprowadzenia na rynek wzrosła do 750 mln USD. Wielokrotnie nagradzana sieć franczyzowa może poszczycić się nominacjami w kategorii Zapach Roku, Kampania Medialna Roku i Wybór Konsumentów przy wprowadzeniu Thank U Next w 2019 roku, a także wspaniałymi zwycięstwami w kategorii Zapach Roku 2020 za „Cloud” i Zapach Roku 2021 z R.E.M.

„Nieustannie jestem pod wrażeniem bliskich relacji Ariany z jej fanami oraz jej praktycznego podejścia do tworzenia unikalnych kompozycji zapachowych, które oni pokochają, a także wiarygodnych kampanii, które docenią - mówi Tony Bajaj, dyrektor generalny LUXE Brands. - Od nut zapachowych po materiały pozyskiwane w sposób zrównoważony zastosowane w opakowaniu, Ariana stała na czele procesu twórczego związanego z God is a Woman. LUXE Brands jest zaszczycona, że po raz kolejny może współpracować z tak wpływową postacią”.

Opakowanie

Projekt opakowania God is a Woman to prawdziwie odważne przesłanie, wyrażone w prosty sposób. Półprzezroczyste szkło lawendowe o wysokiej, wzniosłej formie, jest jednocześnie smukłe i eleganckie oraz odznacza się ponadczasową czystością, zamkniętą kremowobiałą nakrętką. Butelka jest umieszczona w zadziwiającym uchwycie przypominającym kamień, co stwarza niepowtarzalną, wręcz boską kombinację.

Drugie opakowanie ukazuje scenę, na której Ariana jest owinięta w piękne kwiaty, niemal jak gdyby była jednością z naturą, tworząc wizję transcendencji.

Nuty zapachowe

Głowy: piżmo i soczysta gruszka

Serca: irys i płatki róży tureckiej

Głębi: wanilia z Madagaskaru i kremowe drzewo cedrowe

Ceny:

Eau de Parfum Spray, 3,4 FL OZ/100 mL - 65.00 USD

Eau de Parfum Spray, 1,7 FL OZ/50 mL - 55.00 USD

Eau de Parfum Spray, 1,0 FL OZ/30 mL - 45.00 USD

Wszystkie ceny są sugerowanymi przez producenta cenami detalicznymi w dolarach amerykańskich.

Pod koniec jesieni marka zostanie wprowadzona na całym świecie do kolejnych prestiżowych sklepów detalicznych, m.in.:

- Kanada: Shoppers Drug Mart,

- Europa: Douglas,

- Wielka Brytania: Boots, Superdrug, The Perfume Shop i The Fragrance Shop,

- Australia: My Chemist.

Ariana Grande

Zdobywczyni nagrody Grammy, multiplatynowa artystka i międzynarodowa supergwiazda, Ariana Grande, jest pierwszą gwiazdą, która zajęła trzy pierwsze miejsca na liście Billboard Hot 100 od czasu The Beatles w 1964 roku z „7 Rings”, „Break Up With Your Girlfriend, I’m Bored” i „Thank U, Next”. W 2020 roku została pierwszą i jedyną piosenkarką, której aż 5 singli zadebiutowało na #1 miejscu w historii listy przebojów. W 2021 roku Grande zapisała się w historii jako pierwsza artystka, która jednocześnie zajęła trzy miejsca w pierwszej dziesiątce na Billboard Pop Airplay i Mediabase Top 40 Charts z utworami „positions”, „34+34” i „pov”. W wieku 27 lat wydała pięć platynowych albumów i przekroczyła 35 miliardów wyświetleń - jest najczęściej odtwarzaną w Spotify żeńską artystką ostatniej dekady - jednocześnie szybko stając się jedną z największych gwiazd popu naszego pokolenia ze swoim potężnym wokalem i niezrównaną osobowością zarówno na scenie, jak i wśród fanów. W 2019 roku Grande wyruszyła w trasę Sweetener World Tour i zagrała ponad 100 koncertów w ciągu roku, w tym jako główna gwiazda na Lollapalooza i Coachella - gdzie była jednocześnie najmłodszą, topową gwiazdą w historii festiwalu. W 2021 roku Grande dołączyła do programu NBC THE VOICE jako trenerka. Można ją również zobaczyć w nadchodzącym filmie Adama McKaya DON’T LOOK UP, u boku Leonardo DiCaprio i Jennifer Lawrence, dostępnym w serwisie Netflix.

LUXE Brands

LUXE Brands, Inc. to międzynarodowa firma kosmetyczna zajmująca się rozwojem światowej klasy marek kosmetycznych, które wzbudzają zachwyt konsumentów na całym świecie. Innowacyjne podejście do wzornictwa, marketingu i budowania marek według etosu cyfrowego (ang. digital first) przyniosło spółce liczne nagrody na całym świecie. LUXE Brands została nagrodzona tytułem Fragrance of the Year w 2019 roku w imieniu Cloud by Ariana Grande. Jej bogate portfolio obejmuje Arianę Grande, Nicki Minaj, Eau de Juice by Cosmopolitan oraz partnerstwo licencyjne z General Motors w zakresie marki Hummer.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1583835/Launch_of_God_is_a_Woman.jpg

Źródło: LUXE Brands

KONTAKT:

Ariana Grande Fragrance:

The Lede Company

Sarah Cramer

e-mail: Sarah.Cramer@LedeCompany.com

-

Devi Kinkhabwala

e-mail: Devi.Kinkhabwala@LedeCompany.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.07.2021, 15:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ