Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd ZETKAMA S.A. na podstawie § 5 ust. 1 pkt 25 Rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim informuje o zmianie prognozy wyników finansowych na 2015 rok w stosunku do prognoz opublikowanych w dniu 14.05.2015 raportem bieżącym nr 9, pozycji zysku netto spółki dominującej ZETKAMA S.A.
•Dotychczasowa prognoza finansowa spółki dominującej ZETKAMA S.A - w pozycji zysku netto zakładała - 9,8 mln zł
•Zweryfikowana prognoza Spółki dominującej ZETKAMA S.A - w pozycji zysku netto zakłada 32,7 mln zł
Uzyskanie zysku netto na poziomie wyższym od zakładanego wcześniej jest wynikiem dywidendy wypłaconej od spółek zależnych w wysokości 22,8 mln zł.
Emitent podtrzymuje opublikowane wcześniej prognozy wyników finansowych spółki dominującej i Grupy Kapitałowej ZETKAMA na rok 2015 w pozostałych pozycjach, które zakładają osiągniecie następujących wyników finansowych:
Spółka dominująca ZETKAMA S.A:
•przychody ze sprzedaży - 126, 8 mln zł
•EBITDA - 16,9 mln zł
Grupa kapitałowa ZETKAMA:
•przychody ze sprzedaży - 337,1 mln zł
•EBITDA - 48, 6 mln zł
•zysk netto - 31, 4 mln zł
Prognoza finansowa Emitenta i jego Grupy Kapitałowej nie podlegała sprawdzeniu przez biegłego rewidenta.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.08.2015, 14:06 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |