Newsletter

ZKONG konkuruje na rynku elektronicznych etykiet cenowych dzięki zwiększonemu bezpieczeństwu i personalizacji w dobie dynamicznego rozwoju gigantów handlu detalicznego

27.08.2025, 08:46aktualizacja: 27.08.2025, 08:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ZKONG
PR Newswire/ZKONG

HANGZHOU, Chiny, 26 sierpnia 2025 r. /PRNewswire/ -- W miarę jak liderzy rynku sprzedaży detalicznej, tacy jak Carrefour, Aldi i Kroger w coraz większym stopniu wprowadzają elektroniczne etykiety cenowe (ESL) jako kluczowy element swoich inteligentnych strategii sprzedażowych, przewiduje się, że globalny rynek ESL wzrośnie o 1.64 mld dolarów między rokiem 2024 a 2028, przy skumulowanej stopie wzrostu prawie 15,69% według Technavio.

W związku z coraz większą skalą wdrożeń w sklepach i w obrębie różnych sektorów, kładzie się coraz większy nacisk na niezawodność, zgodność regulacyjną i bezpieczeństwo danych w systemach ESL. Są to w coraz większym stopniu kluczowe aspekty różnicujące producentów elektronicznych etykiet cenowych.

ZKONG, znaczący globalny dostawca ESL, stawia na wysoki poziom bezpieczeństwa i możliwości adaptacji swoich rozwiązań. Spółka zdobyła także certyfikaty ISO 27001 i ISO 9001, weryfikując w ten sposób swoje możliwości w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji i zapewnienia jakości.

ZKONG posiada zautomatyzowany zakład produkcyjny o powierzchni 40,000 m2, zapewniający pełną kontrolę nad działaniami badawczo-rozwojowymi i produkcją, co pozwala utrzymać integralność łańcucha dostaw. Od strony sprzętowej każda elektroniczna etykieta cenowa posiada funkcje przeciwkradzieżowe i jest odporna na ingerencję. Usunięcie wymaga specjalnych narzędzi a urządzenia wyniesione poza wyznaczone miejsca mogą aktywować alarmy lub migające alerty, odstraszając nieupoważnione osoby.

W zakresie transmisji danych ZKONG wykorzystuje opracowany wewnętrznie protokół Bluetooth 5.1 obsługujący spersonalizowane szyfrowane wdrożenia. Każda etykieta posiada unikalny klucz a klienci mogą importować klucze bezpośrednio do systemu etykiet, aby zapobiec wewnętrznym naruszeniom i podnieść poziom bezpieczeństwa komunikacji.

Platforma chmurowa oferuje zintegrowane zarządzanie etykietami z naciskiem na bezpieczeństwo, dokładność i zgodność z przepisami. Pozwala na aktualizacje cen w czasie rzeczywistym i zastosowanie spersonalizowanych szablonów w celu zapewnienia zgodności z regionalnymi regulacjami dla sprzedaży detalicznej.

Przykładowo, australijska sieć aptek Blooms The Chemist, działająca w ramach restrykcyjnych przepisów, w tym dotyczących opieki zdrowotnej i cen, wprowadziła etykiety ESL firmy ZKONG i platformę chmurową w ramach swojej transformacji cyfrowej. Platforma wykorzystuje szyfrowanie AES-128 do transmisji i przechowywania danych, zarządzania wsadowego oraz synchronizacji wielu punktów, co pozwala spełnić standardy regulacyjne.

„Elektroniczne etykiety cenowe to oczywisty wybór na przyszłość - powiedział Stephane Bredenbac, współzałożyciel Blooms The Chemist. - Ich zastosowanie modernizuje sklepy i zapewnia dokładność - poprawiając ogólne doświadczenie klienta i zachęcając do kolejnych wizyt".

Podobnie Sushi Sushi, sieć restauracji premium z sushi mająca ponad 170 lokali w Australii, polega na personalizowanych szablonach ZKONG, aby w sposób czytelny wyświetlać informacje o alergenach zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa żywności. System w chmurze centralnie zarządza cenami i promocjami na ponad 10 tysiącach elektronicznych etykiet cenowych.

Ten nacisk na spersonalizowane rozwiązania podkreśla rosnącą potrzebę oferowania przez dostawców elektronicznych etykiet cenowych elastycznego wsparcia w zakresie zgodności i integracji. ZKONG pomógł AreaPadel.com włączyć elektroniczne etykiety cenowe w swoją platformę PrestaShop, umożliwiając zarządzanie cenami i inwentaryzację w czasie rzeczywistym. Wykorzystując technologię NFC z uwierzytelnianiem dwuskładnikowym oraz szyfrowanie od końca do końca, system zapobiega wyciekom danych i zapewnia przejrzystość cen zgodnie z hiszpańskimi przepisami.

W miarę ewolucji inteligentnego handlu detalicznego, konkurencja ze strony segmentu elektronicznych etykiet cenowych nie dotyczy już tylko aspektu efektywności - to złożony wyścig łączący w sobie kwestie bezpieczeństwa, usług i możliwości adaptacji. Wybór właściwego partnera technologicznego jest dziś jeszcze bardziej kluczowy niż kiedykolwiek.

ZKONG

ZKONG to globalny dostawca inteligentnych rozwiązań sprzedaży detalicznej i IoT, specjalizujący się w elektronicznych etykietach cenowych (ESL), inteligentnych wyświetlaczach LCD i systemach platform chmurowych.

www.zkong.com

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2757819/image.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2757905/ZKONG_Logo.jpg 

Źródło: ZKONG

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.08.2025, 08:46
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ