Newsletter

Zlecone: 12. edycja konferencji CEEPET & Balkan Markets – potwierdzony udział właścicieli renomowanych marek

06.04.2011, 11:00aktualizacja: 06.04.2011, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Coca Cola i Danone znalazły się wśród dziesięciu najważniejszych właścicieli marek z branży PET, których przedstawiciele wygłoszą wykłady podczas konferencji CEEPET & Balkan Markets poświęconej tworzywom sztucznym i opakowaniom PET oraz rynkom bałkańskim. Konferencja odbędzie się w Krakowie w dniach 30-31 maja 2011 roku.

Kraków, Polska - (BUSINESS WIRE) - W 12. roku swojego istnienia, ta cykliczna impreza poświęcona rynkowi tworzyw sztucznych i opakowań PET na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej stanowi najważniejsze wydarzenie w branży, w którym uczestniczy wielu przedstawicieli tego sektora – od dostawców żywicy aż po użytkowników końcowych i właścicieli marek z całego świata. Każdego roku konferencja przyciąga 120 delegatów z różnych krajów.

Cykliczna impreza, na której goszczą najważniejsze firmy w branży, takie jak Coca Cola czy Danone, odbywała się już w różnych częściach regionu: Pradze, Budapeszcie, Krakowie, Moskwie, Petersburgu, Słowenii, Wilnie, Warszawie, Odessie, Wiedniu i Stambule. Z uwagi na rosnące znaczenie polskiego rynku na Bałkanach, w tym roku po raz drugi gospodarzem tego wydarzenia będzie Kraków.

Program konferencji obejmie szeroki zakres kwestii skoncentrowanych na zasadniczej tematyce: "Krytyczne braki w dostawach R-PET, wyzwania związane z surowcami i prognozy dla regionu". Główne zagadnienia obejmą:

- Najnowsze projekty i działania z zakresu PET prowadzone na Bałkanach, prognoza dla rynków światowych;

- Rynki zbytu dla RPET i rozwiązanie problemu zmniejszonych dostaw RPET na rynku europejskim;

- Wspólna sesja firm Coca Cola i Danone poświęcona zaangażowaniu w kwestie ekologii i konsekwencjom stosowania opakowań PET;

- Dostępność surowców i rozwój sektora surowców PET pochodzenia biologicznego;

- Innowacje technologiczne w procesie produkcji – od wstępnego tłoczenia do powłoki barierowej.

Oprócz przedstawicieli firm Coca Cola i Danone, w specjalistycznym panelu dyskusyjnym podczas konferencji w Krakowie wezmą udział eksperci z firm takich, jak Artenius (APPE), Hanex, Terrachim Nextek, PCI, Nexant, Belu Water, KHS, S & S, Petainer, UNM International i wielu innych.

Podobnie jak w latach poprzednich, także w tym roku impreza skierowana będzie do następujących grup: producentów/dostawców żywicy polietylenowej, dostawców surowców (PX/PTA/MEG), producentów poliestru, sprzedawców, producentów opakowań, producentów prefabrykatów, projektantów, dostawców technologii, w tym dostawców maszyn do nadmuchiwania, produkcji prefabrykatów i formowania wtryskowego, systemów robotycznych itd., firm recyclingowych, producentów butelek/rozlewni oraz właścicieli marek.

Konferencja zaoferuje też wyjątkowe możliwości w zakresie wymiany doświadczeń, umożliwiając spotkanie i wymianę kontaktów biznesowych z managerami i właścicielami marek z regionu Półwyspu Bałkańskiego.

Zapraszamy do rejestracji. Więcej informacji uzyskać można na stronie http://www.cmtevents.com lub wysyłając e-mail na adres hafizah@cmtsp.com.sg.

KONTAKT:

Centrum Technologii Zarządzania

Hafizah Adam

tel. (65) 6346 9128

e-mail: hafizah@cmtsp.com.sg

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.04.2011, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ