Newsletter

Zlecone: Aleris dostosowuje strukturę organizacyjną do globalnych strategii rozwoju

05.10.2011, 15:08aktualizacja: 05.10.2011, 15:08

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowa struktura umożliwi klientom dostęp do globalnych rozwiązań w najważniejszych segmentach rynku.

BEACHWOOD, Ohio, 4 października 2011 r. /PRNewswire/ - W dniu dzisiejszym firma Aleris ogłosiła, że dostosuje swoją strukturę organizacyjną, by lepiej wspierać globalne strategie rozwoju firmy i ogólne cele rynkowe swoich klientów. Nowa struktura zostanie wdrożona 1 stycznia 2012 r. Wtedy też zostaną utworzone dwie globalne jednostki biznesowe - Rolled & Extruded Products (produkty walcowane i wytłaczane) oraz recykling. Jako część tej nowej struktury organizacyjnej, firma skoncentruje się na trzech globalnych segmentach rynku: przemyśle lotniczym, obronnym, samochodowym oraz wymiennikach ciepła. Ta nowa struktura umożliwi również ogólny rozwój działalności firmy Aleris w zakresie recyklingu.

"Ta nowa struktura pomoże nam dotrzeć do klienta, co jest niezwykle istotne w naszej branży, udoskonali wszelkie procesy funkcjonujące w naszej firmie, a także podniesie efektywność naszych głównych inwestycji - powiedział Steven J. Demetriou, prezes i dyrektor generalny Aleris. - Wykorzystując naszą strategię rozwoju, udało nam się osiągnąć znaczne postępy, lecz jesteśmy przekonani, że nowa organizacja umożliwi bardziej agresywne i ukierunkowane podejście do najważniejszych globalnych segmentów rynku oraz pozwoli nam zaoferować lepsze produkty i technologii tak, aby wyjść spełnić oczekiwaniom klientów".

Roeland Baan obejmie stanowisko wiceprezesa zarządu i dyrektora generalnego ds. światowych produktów walcowanych i wytłaczanych. Baan obecnie pełni funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora generalnego w Europie i Azji. Natomiast K. Alan Dick, obecnie wiceprezes zarządu i prezes ds. produktów walcowanych w Ameryce Północnej, zostanie wiceprezesem zarządu i dyrektorem generalnym ds. światowego recyklingu.

Stephen S. Stone będzie pełnił funkcję pierwszego wiceprezesa i dyrektora naczelnego ds. produktów walcowanych w Ameryce Północnej, a Olli-Matti Saksi zostanie pierwszym wiceprezesem i dyrektorem naczelnym ds. produktów walcowanych w Europie. Oboje będą składać sprawozdania do Roelanda Baana. Przewodniczącymi światowych segmentów rynku firmy Aleris będą: Andreas Gondorf, wiceprezes ds. segmentu samochodowego, Johan Petry, wiceprezes ds. segmentu przemysłu lotniczego i obrony oraz Torsten Seifert, wiceprezes ds. segmentu wymienników ciepła. Oni również będą składać sprawozdania do Roelanda Baana.

Terrance J. Hogan i Roland Leder będą składać sprawozdania do Alana Dicka i będą odpowiednio pełnić funkcje pierwszego wiceprezesa i dyrektora naczelnego ds. recykling i specjalne stopy w obu Amerykach oraz wiceprezesa i dyrektora naczelnego ds. recyklingu w Europie.

Nie przewiduje się zwolnień w związku z tą zmianą.

Informacje o firmie Aleris

Aleris to prywatna firma będąca światowym liderem w dziedzinie produkcji materiałów wytłaczanych i pokrywanych aluminium, w recyklingu aluminium oraz produkcji specjalnych stopów. Spółka, której siedziba znajduje się w Beachwood, w stanie Ohio, zarządza ponad 40 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.

Wypowiedzi prognozujące

Niektóre wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej to tzw. wypowiedzi prognozujące, w rozumieniu przepisów federalnego prawa papierów wartościowych. Wypowiedzi dotyczące naszych przekonań i oczekiwań oraz te zawierające słowa, takie jak: "może", "powinno", "byłoby", "będzie", "wierzy się", "oczekuje się", "jest planowane", "cel", "projekt", "spodziewa się", "zamierza" i podobne wyrażenia odnoszące się do przyszłych wydarzeń i okoliczności stanowią wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują wypowiedzi dotyczące przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów w przemyśle, zapotrzebowania na nasze produkty i usługi, przewidywane oszczędności, przewidywane korzyści płynących z nowych produktów lub placówek, oraz przewidywanych wyników działań. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka, niepewności oraz inne czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste zdarzenia, wyniki, działania lub osiągnięcia firmy będą w sposób zasadniczy różnić się od przyszłych wydarzeń, wyników, działań lub osiągnięć opisanych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Ważnymi czynnikami mogącymi wpłynąć na różnice między właściwymi wynikami, a tymi przedstawionymi w wypowiedziach prognozujących mogą być m.in.: (1) nasze możliwości dotyczące skutecznego wdrażania naszej strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter przemysłu aluminium, naszych sektorów produkcji rynkowej i działalności naszych klientów; (3) nasze możliwości dotyczące spełniania wymogów dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w zakresie globalnym lub regionalnym; (5) nasze możliwości dotyczące zawierania towarowych transakcji pochodnych w dziedzinie aluminium, gazu ziemnego i innych lub ustaleń z klientami w celu skutecznego zarządzania naszym narażeniem na zmiany cen towarów i cen metali; (6) podwyżki kosztów surowców i energii; (7) utrata lub wstrzymanie ilości zamówień od naszych głównych klientów; (8) nasze możliwości dotyczące generowania odpowiedniego przepływu gotówki dla finansowania wymagań dotyczących nakładów inwestycyjnych i zobowiązań obsługi zadłużenia; (9) działania cenowe konkurencji, konkurencja aluminium z alternatywnymi materiałami i ogólny wpływ konkurencji w sektorach naszego przemysłu; (10) ryzyko związane z inwestowaniem i prowadzeniem działalności na skalę globalną, włącznie z czynnikami politycznymi, społecznymi, gospodarczymi, walutowymi i dotyczącymi kontroli; (11) zobowiązania i koszty dotyczące zgodności z rozporządzeniami dotyczącymi środowiska, pracy, zdrowia i bezpieczeństwa; oraz (12) pozostałe czynniki omówione w naszych zgłoszeniach do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, włącznie z zawartymi w nich działami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorzy, potencjalni inwestorzy i pozostali czytelnicy powinni wziąć te czynniki pod uwagę podczas oceniania wypowiedzi prognozujących i nie powinni na nich całkowicie polegać.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110616/CL21386LOGO)

Źródło: Aleris

KONTAKT:

Kristen Bihary

tel. +1-216-910-3664

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2011, 15:08
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii