Newsletter

Zlecone: Call2Action wdroży kontent wysokiej rozdzielczości we współpracy z PAP

17.05.2011, 11:15aktualizacja: 17.05.2011, 11:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Call2Action wspólnie z Polską Agencją Prasową (PAP) wprowadzą na nośniki multimedialne kontent w wysokiej rozdzielczości.

Call2Action współpracuje z Polską Agencją Prasową od ubiegłego roku, wykorzystując licencjonowane przez PAP treści w swojej sieci nośników OOH TV. Od kilku miesięcy obie firmy testowały wspólnie kontent wysokiej rozdzielczości na tych nośnikach. Teraz etap testowy dobiega końca i od połowy marca zacznie on trafiać do całej sieci multimedialnych ekranów firmy Call2Action.

"To bardzo ważne, żeby kontent dedykowany Digital Signage był aktualny, sprawdzony i wysokiej jakości, a PAP jest dla nas gwarantem wszystkich tych cech - mówi Rafał Tyborowski, dyrektor biura reklamy Call2Action. - Rynek Digital Signage w Polsce wychodzi już z okresu niemowlęcego. Dysponujemy już dopracowaną technologią, posiadamy specjalistyczne nośniki, mamy szerokopasmowy internet (czy mobilny GPRS), natomiast istnieje potrzeba tworzenia dobrych treści: aktualnych, interesujących, lokalnych, dedykowanych temu medium. Wysokiej jakości kontent to obecnie jeden z kluczowych czynników rozwoju tego rynku."

"Bardzo sobie cenimy współpracę ze spółką Call2Action, która należy do liderów rynku Digital Signage w Polsce i co równie ważne - jest w awangardzie swojej branży jeśli chodzi o wykorzystywanie licencjonowanego kontentu" - mówi Lidia Sobańska, członek zarządu PAP.

Call2Action powstała w 2008 r. Od połowy 2009 r. jest notowana na rynku New Connect. Specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach multimedialnych (OOH TV) wykorzystujących do emisji przekazu reklamowego nowoczesną technologię Digital Signage, która umożliwia emisję treści w czasie rzeczywistym z możliwością dywersyfikacji i regionalizacji zarówno przekazu informacyjnego, jak i reklamowego. Spółka dysponuje własną siecią nośników OOH TV, zlokalizowanych na terenie wiodących sieci handlowych. Obecnie Call2Action SA posiada prawie 3000 ekranów w supermarketach Piotr i Paweł, hipermarketach Tesco oraz sklepach sieci delikatesowej Alma.

KONTAKT:

ŁubuDubu PR

Paweł Usakowski

tel. kom. (+48) 660 66 22 00

e-mail: pawel@lubudubupr.pl

Marcin Grządka

Hmarcin@lubudubupr.pl

http://www.lubudubupr.pl

Źródło informacji: Call2Action i Polska Agencja Prasowa S.A.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.05.2011, 11:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ