Newsletter

Zlecone: Call2Action wdroży kontent wysokiej rozdzielczości we współpracy z PAP

17.05.2011, 11:15aktualizacja: 17.05.2011, 11:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Call2Action wspólnie z Polską Agencją Prasową (PAP) wprowadzą na nośniki multimedialne kontent w wysokiej rozdzielczości.

Call2Action współpracuje z Polską Agencją Prasową od ubiegłego roku, wykorzystując licencjonowane przez PAP treści w swojej sieci nośników OOH TV. Od kilku miesięcy obie firmy testowały wspólnie kontent wysokiej rozdzielczości na tych nośnikach. Teraz etap testowy dobiega końca i od połowy marca zacznie on trafiać do całej sieci multimedialnych ekranów firmy Call2Action.

"To bardzo ważne, żeby kontent dedykowany Digital Signage był aktualny, sprawdzony i wysokiej jakości, a PAP jest dla nas gwarantem wszystkich tych cech - mówi Rafał Tyborowski, dyrektor biura reklamy Call2Action. - Rynek Digital Signage w Polsce wychodzi już z okresu niemowlęcego. Dysponujemy już dopracowaną technologią, posiadamy specjalistyczne nośniki, mamy szerokopasmowy internet (czy mobilny GPRS), natomiast istnieje potrzeba tworzenia dobrych treści: aktualnych, interesujących, lokalnych, dedykowanych temu medium. Wysokiej jakości kontent to obecnie jeden z kluczowych czynników rozwoju tego rynku."

"Bardzo sobie cenimy współpracę ze spółką Call2Action, która należy do liderów rynku Digital Signage w Polsce i co równie ważne - jest w awangardzie swojej branży jeśli chodzi o wykorzystywanie licencjonowanego kontentu" - mówi Lidia Sobańska, członek zarządu PAP.

Call2Action powstała w 2008 r. Od połowy 2009 r. jest notowana na rynku New Connect. Specjalizuje się w sprzedaży czasu reklamowego na nośnikach multimedialnych (OOH TV) wykorzystujących do emisji przekazu reklamowego nowoczesną technologię Digital Signage, która umożliwia emisję treści w czasie rzeczywistym z możliwością dywersyfikacji i regionalizacji zarówno przekazu informacyjnego, jak i reklamowego. Spółka dysponuje własną siecią nośników OOH TV, zlokalizowanych na terenie wiodących sieci handlowych. Obecnie Call2Action SA posiada prawie 3000 ekranów w supermarketach Piotr i Paweł, hipermarketach Tesco oraz sklepach sieci delikatesowej Alma.

KONTAKT:

ŁubuDubu PR

Paweł Usakowski

tel. kom. (+48) 660 66 22 00

e-mail: pawel@lubudubupr.pl

Marcin Grządka

Hmarcin@lubudubupr.pl

http://www.lubudubupr.pl

Źródło informacji: Call2Action i Polska Agencja Prasowa S.A.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.05.2011, 11:15
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ