Newsletter

Biznes i finanse

Zlecone: Canton Fair: Dopasowanie handlowe – diamentowa platforma

10.11.2010, 14:01aktualizacja: 10.11.2010, 14:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GUANGZHOU, Chiny, 10 listopada 2010 r. /PRNewswire/ - Dla większości uczestników targów, znalezienie idealnego partnera handlowego pomiędzy stoiskami oraz wystawami może nie być łatwym zadaniem. Aby pomóc poradzić sobie z tym problemem kupcom mającym różne potrzeby, targi udostępniają "dopasowanie handlowe", które polega na tym, że kupcy i dostawcy mogą przeprowadzać ze sobą bezpośrednie negocjacje. Zostało to uznane za "diamentową platformę" targów Canton Fair.

Za pomocą "dopasowania handlowego", Grupa Onninen w Finlandii, posiadająca 160 oddziałów w 8 krajach europejskich oraz zatrudniająca ponad 3 300 osób, uzyskała informacje od ponad 70 potencjalnych dostawców. Mają oni nadzieję, że będzie więcej okazji, aby organizować takiego typu interaktywne dopasowywanie handlowe, dzięki któremu można znaleźć więcej odpowiednich dostawców. "Jeśli targi Canton Fair są uznawane za złotą platformę, stwierdziłbym, że dzisiejsze przedsięwzięcie to diamentowa platforma - powiedział Sun Guotao, główny przedstawiciel Grupy Onninen w Finlandii na Dalekim Wschodzie.

Home Center Kohnan, japońska korporacja z rocznym importem o wartości 500 mln USD, przybywa na targi Canton Fair z listą zaopatrzenia od materiałów budowlanych po narzędzia i przybory kuchenne. Przeprowadzone dopasowanie handlowe przyciąga na targi ponad 50 dostawców. Zarówno kupujący, jak i dostawcy muszą podejmować decyzje odnoście specyfikacji produkcji, cen oraz jakości różnorodnych produktów. Pani Haruko Arakawa, urzędnik korporacji oraz dyrektor generalny zagranicznego działu biznesowego, powiedziała, że od czasu kryzysu finansowego Home Center Kohnan bardziej polega na bezpośrednim imporcie zagranicznym produktów oraz ma większe wymagania odnoście wysokiej jakości produktów po niskiej cenie. Firma zauważyła, że w ostatnich latach Chińczycy są coraz bardziej konkurencyjni, dlatego produkty pochodzące z Chin stanowią 70% ich importu. Home Center Kohnan oczekuje, że chińskie firmy dostarczą produkty spełniające potrzeby japońskiego rynku.

Dopasowanie handlowe to zastrzyk świeżej energii na historycznych targach Canton Fair. Dla wielu kupujących będzie to owocny dzień. Obok recesji ekonomicznej na świecie, targi Canton Fair, które zawsze są na bieżąco, będą niewątpliwie platformą pierwszej klasy dla lepszych produktów oraz interesów.

Źródło: China Foreign Trade Centre

KONTAKT:

Mr. Xiaoying Wu

tel. +86-20-8913-8628

e-mail: xiaoying.wu@cantonfair.org.cn

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.11.2010, 14:01
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.