Newsletter

Zlecone: Coty Inc. i Elite World S.A. ogłaszają współpracę przy wprowadzeniu na rynek nowej linii zapachów

05.10.2011, 12:46aktualizacja: 05.10.2011, 12:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 5 października 2011 r. /PRNewswire/ - Coty Inc., wiodąca firma kosmetyczna, i Elite, najbardziej prestiżowa na świecie sieć agencji modelek, ogłosiły dziś współpracę mającą na celu stworzenie i wprowadzenie na rynek nowej linii zapachów, które reprezentują wizerunek tej prestiżowej, a zarazem przystępnej światowej marki.

Nowa kolekcja czterech zapachów pojawi się w styczniu 2012 roku. Będą to zapachy, które uchwycą kuszące piękno i przepych wiążące się ze światem modelingu i mody.

"Firma Coty jest doskonale znana z umiejętności rozpoznawania okazji do rozwijania się i umacniania swojej pozycji światowego lidera w świecie piękna - mówi Bernd Beetz, dyrektor generalny Coty. - Promujemy nową koncepcję w przemyśle i oczekujemy dalszego wzrostu sukcesu tej kategorii zapachu".

"W oparciu o silną współpracę w ramach licencji, nasze niezrównane doświadczenie w tworzeniu zapachów i światowy zasięg marki Elite Models, widzimy okazję do poszerzenia naszej oferty poprzez współpracę z marką przodującą na rynku mody" - powiedział Renato Semerari, prezes Coty Beauty.

"Elite to nie tylko agencja modelingu. Nasza wizja zakłada uchwycenie ducha dzisiejszych kobiet i dlatego wierzymy, że ta współpraca okaże się idealnym połączeniem. Coty posiada znakomitą renomę jako firma rozumiejąca kobiety i wprowadzająca zapachy, które uważają za pełne przepychu oraz godne pożądania - powiedzieli Cristian D'Ippolito, dyrektor generalny Elite World i Vick Mihaci, dyrektor Elite Models. - Mamy nadzieję, że nasz efektywny model biznesu będzie stanowił dopełnienie niesamowitego doświadczenia Coty w tworzeniu zapachów".

"Kampania marketingowa promująca kolekcję zapachów Elite Models uwydatni emocjonalną stronę marki i wyrazi nowoczesną oraz kosmopolityczną wizję kobiet - powiedział Jurgen Scharfenstein, starszy wiceprezes ogólnoświatowej kampanii marketingowej Coty Beauty. - Pracujemy nad wydestylowaniem wytwornego uroku Elite do linii zapachów, które będą stanowić esencję tego światowego doznania".

Dyrektorzy Coty Beauty i Elite wspólnie opracowywali plany marketingowe towarzyszące wprowadzeniu zapachu na rynek międzynarodowy, na które składać się będą wszechstronna kampania marketingowa, a także synergia z cieszącym się światowym uznaniem konkursem Elite Model Look. Szczegóły, nad którymi nadal trwają prace, zostaną ogłoszone bliżej premiery.

Warunki finansowe współpracy nie zostały załączone.

Informacje o firmie Coty Inc.

Francois Coty, którego uznaje się za twórcę współczesnego przemysłu perfumeryjnego, utworzył firmę Coty w 1904 roku w Paryżu.

Obecnie firma Coty Inc. jest uznanym liderem światowego przemysłu kosmetycznego, którego roczna wartość sprzedaży netto wynosi 4 mld USD. Coty Inc. kierując się przedsiębiorczością, pasją, innowacyjnością i kreatywnością, stworzyło niezrównaną ofertę uznanych marek. Firma dostarcza swoje innowacyjne produkty do klientów na 90 rynkach na całym świecie.

Oferta marek Coty Prestige jest dystrybuowana do prestiżowych i ekskluzywnych sklepów. Obejmuje ona następujące marki: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, Gwen Stefani, La Voce by Renee Fleming, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, philosophy, Sarah Jessica Parker, Vera Wang, Vivienne Westwood i Wolfgang Joop.

Oferta marek kosmetyków Coty Beauty jest szerzej rozpowszechniana i obejmuje takie marki, jak: adidas, ASTOR, Baby Phat, Beyonce Knowles, Celine Dion, Chupa Chups, David and Victoria Beckham, Esprit, Exclamation, Faith Hill, GUESS?, Halle Berry, Heidi Klum, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, Lady Gaga, Manhattan, Manhattan Clearface, Miss Sporty, Nautica, N.Y.C. New York Color, Nicole by OPI, OPI, Pierre Cardin, Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Sally, Stetson, Tim McGraw, TJoy i Tonino Lamborghini.

Coty i Puig Fashion oraz Beauty S.L. nawiązały współpracę strategiczną, w celu dystrybucji następujących linii perfum: Antonio Banderas, Carolina Herrera, Nina Ricci, Prada, Paco Rabanne i Shakira w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Dodatkowe informacje na temat Coty Inc. znajdują się na stronie: http://www.coty.com.

Informacje o Elite World S.A.

Elite Model Management trzyma rękę na pulsie światowego piękna i stylu. Agencja Elite Model założona w 1972 r., jest największą na świecie agencją modelek, skupiającą ponad 2 300 modelek z pięciu kontynentów.

Modelki z agencji Elite pojawiały się na ponad 1 000 okładek magazynów na całym świecie. Wśród nich były takie legendarne ikony, jak: Claudia Schiffer, Naomi Campbell i Gisele Bundchen. Elite promuje także przyszłe gwiazdy wybiegów, jak: Alessandra Ambrosio, Constance Jablonski, Sigrid Agren, Eniko Mihalik i Fei Fei Sun oraz przemierza świat w poszukiwaniu nowych twarzy dzięki konkursom Elite Model Look. Corocznie konkurs ten przyciąga ponad 350 000 uczestniczek z 80 krajów.

Elite poza agencją modelek jest marką, która zajmuje się trzema kluczowymi działami branży: zarządzaniem profesjonalnym modelingiem, konkursami Elite Model Look i zawieraniem kontraktów na całym świecie.

Więcej informacji o Elite znajduje się na stronie: http://www.elitemodel.com.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Cysette Burset

tel. +1-212-479-4549

e-mail: Cysette_burset@cotyinc.com

-

Joy Lammie

tel. +1-202-403-8913

e-mail: Joy.Lammie@fleishman.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.10.2011, 12:46
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ