Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wielka firma kosmetyczna powiększa swój dział Coty Prestige o wiodące wyroby do pielęgnacji skóry i wyroby kosmetyczne.
NOWY JORK, 23 listopada 2010 r. /PRNewswire/ - Coty Inc., wiodąca na rynku globalnym firma kosmetyczna oraz philosophy, inc., czołowa firma oferująca szeroką gamę kosmetyków i produktów do pielęgnacji skóry, oznajmiły dzisiaj, że firma Coty zgodziła się nabyć philosophy od firmy Carlyle Group, globalnej firmy zarządzającej alternatywnymi majątkami.
Nabycie philosophy pozwoli firmie Coty zróżnicować i rozszerzyć dział Coty Prestige, który będzie zarządzał portfolio przejętej firmy. philosophy jest marką kosmetyczną, która koncentruje się na pielęgnacji skóry i posiada w swej ofercie kosmetyki do kąpieli i do ciała. Założona w 1996 r., firma philosophy stworzyła silną więź emocjonalną ze swoim konsumentem dzięki unikatowemu połączeniu przystępności i jakości produktów. Przewiduje się, że sprzedaż linii produktów firmy philosophy rozprowadzanych w QVC, Sephora, Ulta, Nordstrom i innych wiodących sklepach przyniesie w 2010 r. ponad 200 mln $. Ponadto produkty te zdobywają stale najważniejsze nagrody przyznawane w przemyśle kosmetycznym.
"Firma philosophy jest jedną z najbardziej prestiżowych marek i stanowi wspaniałe uzupełnienie rodziny Coty - powiedział Bernd Beetz, prezes Zarządu firmy Coty Inc. - Ten zakup umożliwi firmie Coty rozszerzenie obecności w dziale pielęgnacji skóry, co stanowi jeden z naszych kluczowych celów strategicznych".
"Firma philosophy doskonale pasuje do firmy Coty. Łączy nas skoncentrowanie się na nowatorstwie, pasja rozwijania marki i kultura przedsiębiorczości, a nasze marki w dużym stopniu się uzupełniają - powiedział Michele Scannavini, prezes firmy Coty Prestige. - Uważamy, że marka nadal posiada znaczny potencjał wzrostu w USA i ogromne możliwości na rynkach międzynarodowych".
"U podstaw sukcesu firmy philosophy leży dostarczanie kobietom produktów, które przynoszą wyniki i inspirują. Prosperujemy w oparciu o nowatorstwo i cieszymy się ogromnie, że połączymy się z firmą Coty, z którą dzielimy pasję wzbudzania zachwytu w konsumentach przez dostarczanie wysokiej jakości produktów. Oczekujemy znacznego wzrostu, kiedy staniemy się częścią globalnego portfolio marek firmy" - powiedział Ken Stevens, dyrektor naczelny firmy philosophy, inc. Dodał on: "Jestem wdzięczny za mądre rady i ufne wsparcie, które zawsze okazywali mi Sandra Horbach i Carlyle Group w kierowaniu tym biznesem".
"Firma philosophy osiągnęła duże sukcesy, kiedy byliśmy jej właścicielami, dzięki ciężkiej pracy Kena Stevensa, jego zespołowi kierowniczemu i wielu oddanym pracownikom philosophy - powiedziała Sandra Horbach, dyrektor naczelny firmy Carlyle Group. - Cenimy i dziękujemy założycielce philosophy, Cristinie Carlino, za stworzenie tej wyjątkowej marki i za lata poświęcone firmie. Coty jest doskonałym wspólnikiem dla firmy philosophy i życzymy jej ciągłych sukcesów".
Nie ujawniono warunków finansowych transakcji. Transakcja musi przejść przez zwykłe etapy regulacyjne. Przewiduje się, że zostanie ona zakończona w grudniu 2010 r.
Blackstone Advisory Partners był doradcą finansowym firmy Coty w przeprowadzaniu transakcji. Goldman Sachs & Co. pełnił rolę doradcy finansowego firmy philosophy. Gibson, Dunn & Crutcher LLP byli doradcami prawnymi firmy Coty w trakcie przeprowadzania transakcji. Latham & Watkins LLP pełnił funkcję doradcy prawnego firmy philosophy.
Informacje o firmie Coty Inc.
Firma Coty została założona w Paryżu w 1904 r. przez Franciszka Coty, którego uważa się za twórcę nowoczesnego przemysłu zapachowego.
Dziś Coty Inc. jest uznanym, światowym liderem branży kosmetycznej, którego wartość netto wynosi blisko 4 mld dolarów. Firma Coty Inc. kierująca się duchem przedsiębiorczości, pasji, innowacji i twórczości, wypracowała niezrównane portfolio znanych firm i dostarcza swe nowatorskie produkty konsumentom na 90 rynkach na całym świecie.
Portfolio marki Coty Prestige, sprzedawane w sklepach prestige i ultra-prestige, obejmuje Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, L.A.M.B. fragrance by Gwen Stefani, La Voce by Renee Fleming, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, Sarah Jessica Parker, Vera Wang, Vivienne Westwood i Wolfgang Joop.
Portfolio marki Coty Beauty ma szerszy zakres i obejmuje firmy adidas, ASTOR, Baby Phat, Beyonce Knowles, Celine Dion, Chupa Chups, David and Victoria Beckham, Esprit, Exclamation, Faith Hill, GUESS, Halle Berry, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, La Cross, Lady Gaga, Miss Sporty, Nautica, N.Y.C. New York Color, Pierre Cardin(1), Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Stetson, Tim McGraw oraz Tonino Lamborghini.
Coty, Puig Fashion i Beauty S.A. tworzą strategiczne partnerstwo zajmujące się rozprowadzaniem linii produktów firm Nina Ricci, Carolina Herrera, Prada, Paco Rabanne i Antonio Banderas w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.
Dodatkowe informacje o firmie Coty Inc.znajdują się na stronie: http://www.coty.com.
(1) Niedostępne w Ameryce Północnej
Informacje o firmie philosophy, inc.
philosophy jest marką, która podchodzi do pielęgnacji ciała z punktu widzenia pielęgnacji skóry i jednocześnie sławi piękno ducha ludzkiego. W naszych produktach, wśród których są hope in a jar (nadzieja w słoiku), purity made simple (uproszczona czystość), amazing grace (niezwykły wdzięk), microdelivery peel (złuszczanie z mikrodostawą) i miracle worker (cudotwórca), wykorzystane zostały składniki i technologie wypróbowane naukowo. Firma philosophy została założona w 1996 r. i jej siedziba znajduje się w Phoenix, Arizona, USA.
Źródło: Coty Inc.
KONTAKT:
Coty
Lindsay Wooten
(Fleishman-Hillard) Coty Inc.
tel. +1-202-828-8829
e-mail: lindsay.wooten@fleishman.com
lub
philosophy, inc.
Adrienne Bavar (Shop PR)
tel.+1-212-829-1111 x191
e-mail: adrienne@shop-pr.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.11.2010, 11:27 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |