Newsletter

Biznes i finanse

Zlecone: Czy w zarządzaniu kadrą można wykorzystać marketing? Trzeba! Tak twierdzi Caroline Welsing - autorka książki "HR Marketing" wydanej przez Wolters Kluwer Polska

26.01.2011, 11:00aktualizacja: 26.01.2011, 11:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"HR Marketing" - to pierwsza na polskim rynku książka, która w przejrzysty sposób pokazuje, jak zarządzanie kadrą może przyczynić się do zbudowania przewagi konkurencyjnej firmy. W publikacji znaleźć można praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje i przykłady różnorodnych praktyk.

HR marketing, czyli marketingowe spojrzenie na zarządzanie zasobami ludzkimi, to wykorzystanie w obszarze HR-u zasad i koncepcji marketingowych, czerpanie z doświadczeń całkiem innej dyscypliny i odkrywanie, jaką wartość dodaną można dzięki niej wytworzyć.

Nowa filozofia HR-u wyłożona jest w sposób wyjątkowo przystępny i stanowi praktyczny przewodnik dla ambitnego managera. Część książki poświęcona jest roli organizacji jako pracodawcy i zewnętrznej roli HR.

Caroline Welsing skupia się na odpowiedzi, jak wykorzystać HR Marketing w firmie, przytaczając kolejne ciekawe przykłady; nie poucza, ale inspiruje. Autorka pokazuje korzyści, które może przynieść projektowanie zarządzania kadrą z wykorzystaniem koncepcji marketingowych.

"'HR Marketing. Nowe spojrzenie na rolę HR w firmie' Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które będzie pomocne dla wszystkich HR-owców w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to niezmiernie praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w różnych firmach w najróżniejszych sytuacjach, z których mogą skorzystać wszyscy zainteresowani tematyką HR marketingu.

Książka Caroline Welsing ma ponadto jeszcze jedną ogromną zaletę: nie zamyka tematyki zarządzania zasobami ludzkimi w ściśle określonej perspektywie historycznej. Pokazuje bowiem dalszy kierunek rozwoju tej roli, jak też rysuje wyzwania na najbliższe 10 lat." - Mik Kuczkiewicz, Partner Zarządzający HayGroup w Polsce.

W styczniu z myślą o potrzebach społeczności HR przygotowaliśmy szereg ofert specjalnych.

W dniach od 24 do 30 stycznia 2011 r. można skorzystać z:

- bezpłatnego 2-dniowego dostępu do Serwisu HR oraz Serwisu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych;

- 20% zniżki na wybrane szkolenia z obszaru HR i Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych;

- 25% zniżki na dowolnie wybrane publikacje z serii HR Kadry;

- 25% zniżki na roczną prenumeratę magazynu Personel Plus.

Aby skorzystać z oferty wypełnij nasz formularz internetowy dostępny na http://www.abc.com.pl/tydzienhr/index.php?site=zamowienie.

Plik graficzny dotyczacy tej informacji znajduje się na stronie Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

KONTAKT:

Maria Gabriela Jasińska

PR & Communications Manager

tel. kom. 48 604 290 769

e-mail: mjasinska@wolterskluwer.pl

Informacje o WOLTERS KLUWER POLSKA

Wolters Kluwer Polska jest częścią międzynarodowego koncernu wydawniczego Wolters Kluwer. Na rynku polskim jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych. Niezmiennie od wielu lat wydaje produkty najwyższej jakości. Obecnie pod markami ABC, LEX i Oficyna wydawane są produkty elektroniczne, książki i czasopisma. W ofercie wydawnictwa znajdują się również szkolenia i konferencje. http://www.wolterskluwer.pl

Wolters Kluwer jest globalną i wiodącą firmą wydawniczą i dostawcą usług informacyjnych. Globalnie zapewnia swoje usługi i produkty profesjonalistom w sektorach: zdrowia, podatków, księgowości, usług finansowych, firm, prawa oraz organów regulacyjnych. Wolters Kluwer osiąga roczne przychody (2009 r.) w wysokości 3,4 mld EUR, prowadzi działalność w Europie, Ameryce Północnej oraz regionie Azji i Pacyfiku, zatrudnia około 19 300 osób na całym świecie. Centrala Wolters Kluwer znajduje się w Amsterdamie, Holandia. Więcej informacji o naszej pozycji rynkowej, klientach, markach i organizacji na stronie http://www.wolterskluwer.com

Źródło informacji: Wolters Kluwer Polska

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.01.2011, 11:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ