Newsletter

Zlecone: Dean & DeLuca przybywa do Singapuru

07.12.2011, 18:00aktualizacja: 07.12.2011, 18:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Otwarcie luksusowych delikatesów w Singapurze w partnerstwie z Kitchen Language

NOWY JORK i SINGAPUR, 7 grudnia 2011 r. /PRNewswire/ - Firma Dean & DeLuca ma przyjemność ogłosić zawiązanie partnerstwa z Kitchen Language - restauracją i franczyzowym ramieniem restauracji fast food Far East Organization - mającego na celu wprowadzenie swojej kultowej, nowojorskiej marki do Singapuru. Kitchen Language otworzy pierwszy sklep pod szyldem Dean & DeLuca w sercu Orchard Road w pierwszej połowie 2012 roku.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20111101/CG97989LOGO)

"Jesteśmy podekscytowani faktem znalezienia świetnego partnera licencyjnego w Kitchen Language i nie możemy się doczekać wprowadzenia naszej marki do Singapuru" - powiedział Justin Seamonds, prezes Dean & DeLuca.

Sieć Dean & DeLuca, znana jako raj żywności, wprowadzi do Singapuru szeroki asortyment wyszukanych produktów spożywczych z całego świata - od wybornych serów i wędlin, po wysokiej jakości oliwy, zioła i przyprawy dla najbardziej wymagających smakoszy, gotowe do spożycia posiłki oraz wyśmienite pieczywo, ciasta i kawę.

Kenneth Low, członek Zarządu Kitchen Language, powiedział: "Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Dean & DeLuca, która umożliwi wprowadzenie najlepszych produktów kulinarnych oraz spożywczych do Singapuru".

Dean & DeLuca dodają Singapur do rosnącej grupy międzynarodowych partnerów licencyjnych z takich krajów, jak: Japonia, Kuwejt, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Katar, Tajlandia, Korea i Turcja. Więcej informacji na temat międzynarodowej firmy Dean & DeLuca można znaleźć pod adresem http://www.deandeluca.com/international.aspx.

Pełna wersja niniejszej informacji prasowej dostępna jest pod adresem: http://www.deandeluca.com/common/pdf/press/singapore-120111.pdf.

Informacje o Dean & DeLuca

Firmę założyli w 1977 roku Joel Dean oraz Giorgio DeLuca, otwierając swój sztandarowy sklep w dzielnicy SoHo w Nowym Jorku. Firma Dean & DeLuca stała się wielokanałowym sprzedawcą najlepszej jakości produktów spożywczych, win oraz naczyń i przyborów kuchennych, działającym na terenie Stanów Zjednoczonych oraz w innych krajach poprzez licencje międzynarodowe. Dodatkowe informacje można uzyskać pod adresem http://www.deandeluca.com.

Informacja o Kitchen Language

Kitchen Language, franczyzowe ramię restauracji i fast foodów Far East Organization, zostało utworzone w 2008 roku w celu wprowadzania najlepszych pomysłów i marek związanych z produktami spożywczymi na lokalnym rynku. Kitchen Language jest franczyzobiorcą kilku znaczących marek amerykańskich; prowadzi także wiele znakomitych restauracji w Singapurze.

Źródło: Dean & DeLuca

KONTAKT:

Nathan Steele

Dean & DeLuca

tel. +1-316-821-3287

e-mail: international@deandeluca.com

-

Teo Wan Yuan

Kitchen Language

tel. +65-9021-0376

e-mail: teowanyuan@kitchenlanguage.com.sg

-

Sharon Vu

Far East Organization

tel. +65-8138-6913

e-mail: sharonvu@fareast.com.sg

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.12.2011, 18:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ