Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zapraszamy na debatę merytoryczną poświęconą problemowi etyki w biznesie, 16 listopada 2010 r., o godz. 11.00, w Hotelu Sheraton (sala London) w Warszawie.
Od czasu kryzysu gospodarczego problem etyki w biznesie stał się jedną z najważniejszych kwestii, z jakimi musi zmierzyć się globalna społeczność biznesowa. Nadal jednak wiele firm nie jest świadoma, że etyka stanowi klucz do zrównoważonego biznesu, decydującego o sukcesie bądź porażce danej organizacji. Czy istnieje ścisły związek pomiędzy dobrymi wynikami ekonomicznymi, a etyką? Czym właściwie jest etyka w biznesie i jak funkcjonuje w warunkach polskich?
Na te i inne pytania dotyczące sposobu kształtowania etycznego wizerunku przedsiębiorstw i uwzględniania kwestii etycznych w długofalowej strategii organizacji będą odpowiadali eksperci zaproszeni na debatę merytoryczną pt. "Etyka w biznesie - czy to się opłaca", organizowaną przez Chartered Institute of Management Accountants.
W debacie wezmą udział: Ray Perry, Dyrektor Zarządzający ds. Rozwoju i Marki CIMA, Tanya Barman - Menedżer ds. Etyki, CIMA, Irena Pichola - Lider Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Odpowiedzialnego Biznesu, PricewaterhouseCoopers Polska, Katarzyna Tyczkowska-Kochańska - Menedżer Relacji i Etyki Biznesu/Business Integrity Manager GlaxoSmithKline oraz Maurice Delbar - Prezes Zarządu Start People, Agencji Pracy i Doradztwa Personalnego. W trakcie debaty zostaną zaprezentowane wnioski z najnowszego raportu CIMA pt. "Incorporating ethics into strategy - developing sustainable business models" (Włączanie etyki w strategię rozwoju firmy - opracowywanie zrównoważonych modeli biznesowych).
Pliki graficzne dotyczące tej informacji prasowej znajdują się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Więcej informacji udziela:
Natalia Lewandowska
Vision Group
tel. +48 22 642 77 74
tel. kom. +48 604 131 100
e-mail: n.lewandowska@visiongroup.pl
Źródło informacji: Vision Group
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.11.2010, 11:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |