Newsletter

Zlecone: Eurail Group ogłasza pozytywne wyniki sprzedaży InterRail za rok 2011

21.02.2012, 09:00aktualizacja: 21.02.2012, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

UTRECHT, Holandia, 21 lutego 2012 r. /PRNewswire/ - Eurail Group G.I.E., organizacja zajmująca się sprzedażą i zarządzaniem InterRail Pass, już po raz piąty z rzędu ogłosiła uzyskanie pozytywnych wyników sprzedaży w skali całego roku. W roku 2011 ponad 248 000 mieszkańców Europy zwiedziło swój kontynent podróżując koleją z biletami InterRail Pass.

W porównaniu do roku 2010, sprzedaż z miesiąca na miesiąc przedstawiała się podobnie, przy czym szczególnie wysoki poziom osiągnęła ona w kwietniu i maju, odnotowując wzrost w wysokości odpowiednio 11% i 14%. Tradycyjnie bilety sprzedawane są przez koleje europejskie, jednak w ostatnich latach coraz większą popularność zdobywa internetowa sprzedaż biletów InterRail Pass, która obecnie stanowi już 25% całkowitej ich sprzedaży.

Bilet InterRail Global Pass, który upoważnia do podróżowania na terenie 30 krajów Europy, pozostaje najpopularniejszy wśród turystów poniżej 26 roku życia. Istnieje duży popyt na elastyczne warunki podróży, a 5 dni podróży w ramach 22-dniowego InterRail Global Pass to wciąż najpopularniejsza oferta wśród tych turystów, którzy nie chcą spędzić całego urlopu podróżując.

Sprzedaż biletów InterRail One Country Pass również odnotowała wzrost o 5,5%. Najczęściej odwiedzane przez turystów kraje za pośrednictwem InterRail One Country Pass to wciąż Włochy oraz Niemcy, a ich łączny udział w rynku sięga 62%. Podróżnych dokonujących zakupu tego biletu interesuje dokładne zwiedzenie jednego kraju.

"Nieustanny wzrost sprzedaży biletów InterRail Pass pomimo obecnej trudnej sytuacji gospodarczej w Europie stanowi motywację dla Eurail Group G.I.E. - mówi Rene de Groot, dyrektor generalny Eurail Group. - Mimo, że wzrost sprzedaży InterRail Global Pass pozostał umiarkowany, w zeszłym roku z tej oferty skorzystało o 5 000 więcej pasażerów. To tylko kolejny dowód na to, że bilety InterRail Pass nadal są świetnym sposobem odkrywania naszego kontynentu. W związku z tym jesteśmy przekonani, że w najbliższych latach sprzedaż InterRail będzie w dalszym ciągu rosnąć, a coraz więcej mieszkańców Europy przekona się, że jest to bilet naprawdę wart swojej ceny”.

Nota od wydawcy:

W ofercie InterRail Pass uczestniczą firmy kolejowe z następujących krajów: Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, Grecja, Węgry, Włochy, Luksemburg, Czarnogóra, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Irlandia, Macedonia (była Republika Jugosławii), Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwajcaria, Szwecja i Turcja.

Strona internetowa Eurail Group G.I.E. oraz strona z informacjami dla prasy: http://www.eurailgroup.org

Galeria zdjęć Eurail: http://eurail.informationstore.net

Źródło: Eurail Group G.I.E.

KONTAKT:

Ana Dias e Seixas i Ellie Kingswell

tel. +31(0)30-7516-500

e-mail: pressinfo@eurailgroup.org

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 21.02.2012, 09:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ