Newsletter

Zlecone: Firma Aleris nabyła odlewnię Voerde Aluminum GmbH

02.08.2012, 00:51aktualizacja: 02.08.2012, 00:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CLEVELAND, 1 sierpnia 2012 r. /PRNewswire/ - Firma Aleris ogłosiła dziś nabycie odlewni Voerde Aluminum GmbH. Odlewnia Voerde zwiększy wydajność firmy o 115 tys. ton rocznie. Dodatkowo, działanie to zapewni Aleris zwiększoną elastyczność produkcyjną oraz możliwości wykańczania i recyklingu.

"To są strategiczne atuty firmy Aleris. Odlewnia zapewnia Aleris elastyczność w kontynuowaniu rozwoju i dostarczaniu naszym klientom firmowych stopów o wysokiej wartości dodanej, a ponadto umacnia nasze działania w zakresie zrównoważonego rozwoju i recyklingu - powiedział Roeland Baan, wiceprezes i dyrektor wykonawczy Aleris, Global Rolled & Extruded Products. - Zapewnia ona również nieprzerwaną dostawę produktów celem realizacji zwiększającego się zapotrzebowania klientów".

Odlewnia Voerde, znajdująca się w północno-zachodniej części Niemiec, od wielu lat zaopatruje Aleris w walcowane wlewki i kęsy.

Informacje o firmie Aleris

Aleris koncentruje się na realizacji działań, wykorzystujących potencjał aluminium dla zaspokajania potrzeb klientów na całym świecie. To firma będąca światowym liderem w produkcji materiałów walcowanych i wytłaczanych, w recyklingu aluminium oraz produkcji stopów specjalnych. Produktów Aleris używają producenci w prawie każdym przemyśle. Spółka, której siedziba znajduje się w Cleveland, w stanie Ohio, zarządza ponad 41 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji, w których zatrudnia ok. 6 900 pracowników. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.

Wypowiedzi prognozujące

Niektóre wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej to "wypowiedzi prognozujące" według federalnej ustawy o papierach wartościowych. Oświadczenia dotyczące naszych poglądów i oczekiwań oraz oświadczenia zawierające słowa "może", "mogłoby", "byłoby", "powinno", "będzie", "uważa", "oczekuje", "przewiduje", "planuje", "szacuje", "zamierza", "przewiduje", "oczekuje", "dąży do" i tym podobne wyrażenia dotyczące przyszłych wydarzeń to wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują m.in. oświadczenia dotyczące przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów branżowych, popytu na nasze produkty i usługi, przewidywanych oszczędności oraz zysków z nowych produktów lub obiektów i spodziewanych wyników z działalności. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka i niepewności, które mogłyby sprawić, że rzeczywiste wyniki będą odbiegać od uwzględnionych lub założonych w wypowiedziach prognozujących. Czynniki istotne wywierające wpływ na fakt, że właściwe wyniki odbiegają od ujętych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących to także, ale nie wyłącznie: (1) nasza umiejętność pomyślnego zrealizowania naszej strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter działalności w branży aluminiowej, nasze segmenty użytkowników końcowych oraz branże naszych klientów; (3) nasza umiejętność spełnienia istotnych wymagań dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w skali globalnej i regionalnej; (5) nasza umiejętność wykorzystania usług świadczonych przez niektórych członków naszego personelu kierowniczego; (6) nasza umiejętność skutecznego wejścia na rynek metali, gazu ziemnego i innych produktów pochodnych lub zawierania z klientami porozumień umożliwiających efektywne zarządzanie naszym ryzykiem związanym z wahaniami cen towarów i zmianami cen metali; (7) nasze wewnętrzne kontrole nad sprawozdawczością finansową oraz zasady i procedury ujawniania informacji, które mimo wszystko nie są w stanie zapobiec popełnieniu wszystkich możliwych błędów; (8) wzrost kosztów surowców i energii; (9) zmniejszenie liczby zamówień składanych przez naszych największych klientów; (10) nasza umiejętność utrzymania klientów, z których znacząca większość nie zawarła z nami długoterminowych umów; (11) nasza umiejętność generowania przepływów środków pieniężnych wystarczających na pokrycie naszego zapotrzebowania w zakresie wydatków kapitałowych oraz spełnienie naszych zobowiązań związanych z obsługą zadłużenia; (12) działalność związana z konkurencyjnością cen, konkurencja pomiędzy aluminium a tworzywami alternatywnymi oraz ogólny wpływ konkurencji w obsługiwanych przez nas segmentach branży; (13) ryzyko inwestowania i prowadzenia działalności w skali globalnej, w tym czynniki polityczne, społeczne, ekonomiczne, walutowe i regulacyjne; (14) bieżące zobowiązania środowiskowe i koszty dotrzymania zgodności ze zobowiązaniami wynikającymi z ustaw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy; (15) stosunki z pracownikami (np. przerwanie pracy, strajki lub przestoje) i koszty pracy; (16) nasze poziomy zadłużenia i zobowiązań z tytułu obsługi zadłużenia; (17) prawdopodobieństwo zaciągnięcia przez nas w przyszłości kolejnych zobowiązań dłużnych; (18) ograniczenia w prowadzonej przez nas działalności operacyjnej wynikające z ograniczeń umownych lub zadłużenia; oraz (19) inne czynniki omówione w naszych dokumentach złożonych w Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, łącznie z zawartymi w nich sekcjami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorów, potencjalnych inwestorów i pozostałych czytelników zachęca się do dokładnego przeanalizowania tych czynników w procesie weryfikowania wypowiedzi prognozujących i przestrzega się przed przywiązywaniem do nich zbyt dużej wagi. Nie zobowiązujemy się do publicznego uaktualniania czy też weryfikowania wypowiedzi prognozujących w świetle pojawienia się nowych informacji, przyszłych wydarzeń lub innych okoliczności, chyba że wymagają tego przepisy ustawowe.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120201/CL45778LOGO)

Źródło: Aleris

KONTAKT:

Kristen Bihary

tel. +1-216-910-3664

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.08.2012, 00:51
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ