Newsletter

Zlecone: Firma Aleris rozszerza swoje możliwości produkcji szerokiej blachy aluminiowej do zastosowań w przemyśle samochodowym

10.05.2011, 14:53aktualizacja: 10.05.2011, 14:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BEACHWOOD, Ohio, 10 maja 2011 r. /PRNewswire/ - Firma Aleris ogłosiła dziś, że zainwestuje 70 mln USD w instalację nowej walcarki zimnej w swojej placówce w Duffel w Belgii w celu znacznego zwiększenia możliwości produkcji szerokiej blachy karoseryjnej. Produkt z fabryki w Duffel będzie najszerszym dostępnym w przemyśle.

"Zdecydowaliśmy się na tę inwestycję, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na aluminiową blachę karoseryjną i wesprzeć naszych klientów, którzy muszą stosować się do coraz bardziej rygorystycznych wymagań dotyczących emisji spalin i wydajności paliwa - powiedział Roeland Baan, wiceprezes wykonawczy i prezes Zarządu firmy Aleris na Europę i Azję. - Poszerzając nasze dotychczasowe możliwości, nowa walcarka zapewni nam elastyczność w produkcji blachy do 2 200 mm. Dzięki temu, jesteśmy w stanie spełniać wymagania szerokiej gamy klientów na całym świecie".

Budowa nowej walcarki zimnej w Duffel nie wpłynie na dostawy obecnych produktów do klientów. Firma planuje rozpoczęcie dostaw szerokiej blachy pod koniec 2012 roku.

Informacje o firmie Aleris

Aleris to prywatna firma, będąca światowym liderem w produkcji materiałów wytłaczanych i pokrywanych aluminium, w recyklingu aluminium oraz produkcji specjalnych stopów. Spółka, której siedziba znajduje się w Beachwood, w stanie Ohio, zarządza ponad 40 zakładami produkcyjnymi w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji znajduje się na stronie: http://www.aleris.com.

Wypowiedzi prognozujące

Niektóre wypowiedzi zawarte w niniejszej informacji prasowej to tzw. "wypowiedzi prognozujące", w rozumieniu przepisów federalnego prawa papierów wartościowych. Wypowiedzi dotyczące naszych przekonań i oczekiwań oraz te zawierające słowa, takie jak "może", "powinno", "byłoby", 'będzie", "oczekuje się", "jest planowane", "cel", "projekt", "spodziewa się", "zamierza" i podobne wyrażenia odnoszące się do przyszłych wydarzeń i okoliczności stanowią wypowiedzi prognozujące. Wypowiedzi prognozujące obejmują wypowiedzi dotyczące przyszłych kosztów i cen towarów, wielkości produkcji, trendów w przemyśle, zapotrzebowania na nasze produkty i usługi, przewidywane oszczędności, przewidywane korzyści płynących z nowych produktów lub placówek, oraz przewidywanych wyników działań. Wypowiedzi prognozujące uwzględniają znane i nieznane czynniki ryzyka, niepewności oraz inne czynniki, które mogą spowodować, że rzeczywiste zdarzenia, wyniki, działania lub osiągnięcia firmy będą w sposób zasadniczy różnić się od przyszłych wydarzeń, wyników, działań lub osiągnięć opisanych lub sugerowanych w wypowiedziach prognozujących. Ważnymi czynnikami mogącymi wpłynąć na różnice między właściwymi wynikami a tymi przedstawionymi w wypowiedziach prognozujących mogą być m.in.: (1) nasze możliwości dotyczące skutecznego wdrażania naszej strategii biznesowej; (2) cykliczny charakter przemysłu aluminium, naszych sektorów produkcji rynkowej i działalności naszych klientów; (3) nasze możliwości dotyczące spełniania wymogów dotyczących inwestycji kapitałowych; (4) zmienność ogólnych warunków gospodarczych w zakresie globalnym lub regionalnym; (5) nasze możliwości dotyczące zawierania towarowych transakcji pochodnych w dziedzinie aluminium, gazu ziemnego i innych lub ustaleń z klientami w celu skutecznego zarządzania naszym narażeniem na zmiany cen towarów i cen metali; (6) podwyżki kosztów surowców i energii; (7) utrata lub wstrzymanie ilości zamówień od naszych głównych klientów; (8) nasze możliwości dotyczące generowania odpowiedniego przepływu gotówki dla finansowania wymagań dotyczących nakładów inwestycyjnych i zobowiązań obsługi zadłużenia; (9) działania cenowe konkurencji, konkurencja aluminium z alternatywnymi materiałami i ogólny wpływ konkurencji w sektorach naszego przemysłu; (10) ryzyko związane z inwestowaniem i prowadzeniem działalności na skalę globalną, włącznie z czynnikami politycznymi, społecznymi, gospodarczymi, walutowymi i dotyczącymi kontroli; (11) zobowiązania i koszty dotyczące zgodności z rozporządzeniami dotyczącymi środowiska, pracy, zdrowia i bezpieczeństwa; oraz (12) pozostałe czynniki omówione w naszych zgłoszeniach do Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, włącznie z zawartymi w nich działami zatytułowanymi "Czynniki ryzyka". Inwestorzy, potencjalni inwestorzy i pozostali czytelnicy powinni wziąć te czynniki pod uwagę podczas oceniania wypowiedzi prognozujących i nie powinni na nich całkowicie polegać. Zrzekamy się obowiązku publicznego aktualizowania lub poprawiania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących, bez względu na pojawiające się nowe informacje, przyszłe wydarzenia i inne, za wyjątkiem takich sytuacji, w których będzie to wymagane prawnie.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20050504/CLW056LOGO)

Źródło: Aleris

KONTAKT:

Kristen Bihary

tel. +1-216-910-3664

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.05.2011, 14:53
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii