Newsletter

Zlecone: Firma Coty Inc. ogłasza uruchomienie nowej korporacyjnej strony internetowej: coty.com

15.05.2012, 14:40aktualizacja: 15.05.2012, 14:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowa strona internetowa będzie stanowiła platformę dla marek i autorytet w dziedzinie kosmetyków

NOWY JORK, 15 maja, 2012 r. /PRNewswire/ - Coty Inc., wiodąca ogólnoświatowa firma kosmetyczna, dokonała dziś odsłony swojej nowej korporacyjnej strony internetowe: www.coty.com. Nowy wygląd i działanie strony unowocześniają jej cyfrową obecność i odzwierciedlają innowacyjną kulturę korporacyjną firmy Coty, opartą na sloganie "Szybciej, dalej, swobodniej".

Nową stronę stworzyła niezależna, zintegrowana agencja marketingowa iris Worldwide. Tchnęła tym samym nowe życie w uznane portfolio marek Coty. Nowa strona internetowa zbiera najświeższe dane ze wszystkich stron Twitter, Facebook i YouTube należących do ponad 50 marek Coty, tworząc w ten sposób stronę, która ciągle ewoluuje.

"Ta odświeżona strona internetowa Coty zapewnia bieżący obraz świata marki dzięki funkcjonalności w czasie rzeczywistym i otwartości na media społecznościowe - powiedział Sean Reynolds, globalny dyrektor kreatywny iris. - Forma nowej strony internetowej stworzona została z dbałością o każdą markę, umożliwiając markom kontrolę nad własnymi stronami, w celu przekazania ich unikalnej osobowości".

Marki należące do Coty to m.in.: adidas, Beyonce, Calvin Klein, Davidoff i Rimmel. Strona podkreśla zrównoważone portfolio firmy zawierające marki zajmujące się zapachami, kosmetykami koloryzującymi, produktami do pielęgnacji paznokci, skóry i ciała. Strona utworzona z myślą o obecnych pracownikach Coty, potencjalnych możliwościach, mediach, inwestorach i konsumentach, posiada wyjątkowo szeroką gamę odbiorców oraz umożliwia wgląd w unikalną kulturę Coty.

"Z radością ogłaszamy otwarcie naszej nowej korporacyjnej strony internetowej, która jak uważamy, w lepszy sposób odzwierciedla naszą kulturę, zarówno nieustannie rozwijające się portfolio marek, jak i bogatą historię - powiedział prezes Zarządu Coty, Bernd Beetz. - Dzięki uwzględnieniu mediów społecznościowych podnosimy ofertę firmy Coty na wyższy poziom, dostarczając użytkownikom dokładne i aktualne informacje w jednym, wspólnym miejscu".

Na stronie głównej znajduje się także element newsfeed, gdzie wyświetlane są najświeższe informacje branżowe i publikacje prasowe.

"Nowa strona internetowa jest dostosowana do każdego w branży - od klientów, po menadżerów marki - dodał Reynolds. - Sworzenie strony współgrającej z całym portfolio marek Coty, przy jednoczesnym zachowaniu intuicyjnej obsługi, okazało się nie lada wyzwaniem i wyjątkowym przedsięwzięciem".

Agencja iris Worldwide współpracuje z Coty od 2008 roku. Do jej wcześniejszych dokonań związanych z Coty zaliczyć można utworzenie i prowadzenie ogólnoświatowej strony internetowej i strony na Facebooku dla Beyonce Parfums; strony internetowej Madonna Truth or Dare; strony internetowej i strony na Facebooku Soul2Soul, należących do Faith Hill i Tima McGrawa oraz w pełni zintegrowanej strategii dotyczącej mediów społecznościowych firmy Rimmel London, wraz z aktywacją.

Informacje o firmie Coty Inc.

Francois Coty, którego uznaje się za twórcę współczesnego przemysłu perfumeryjnego, utworzył firmę Coty w 1904 roku w Paryżu.

Obecnie firma Coty Inc. jest uznanym liderem światowego przemysłu kosmetycznego, którego roczna wartość sprzedaży netto wynosi 4,5 mld USD. Firma Coty Inc. kierując się przedsiębiorczością, pasją, innowacyjnością i kreatywnością, stworzyła niezrównaną ofertę uznanych marek. Firma dostarcza swoje innowacyjne produkty do klientów na 135 rynkach na całym świecie.

Oferta marek Coty Prestige jest dystrybuowana do prestiżowych i ekskluzywnych sklepów. Obejmuje ona następujące marki: Balenciaga, Bottega Veneta, Calvin Klein, Cerruti, Chloe, Chopard, Davidoff, Jennifer Lopez, Jil Sander, JOOP!, Karl Lagerfeld, Kenneth Cole, Gwen Stefani, Lancaster, Marc Jacobs, Nikos, philosophy, Roberto Cavalli, Sarah Jessica Parker, Truth or Dare by Madonna, Vera Wang, Vivienne Westwood i Wolfgang Joop.

Oferta marek kosmetyków Coty Beauty jest szerzej rozpowszechniana i obejmuje takie marki, jak: adidas, ASTOR, Beyonce Knowles, Celine Dion, David and Victoria Beckham, Elite Models, Esprit, Exclamation, Faith Hill, GUESS?, Halle Berry, Heidi Klum, Jovan, Kate Moss, Kylie Minogue, Lady Gaga, Manhattan, Manhattan Clearface, Miss Sporty, Nautica, N.Y.C. New York Color, Nicole by OPI, OPI, Pierre Cardin(1), Playboy, Rimmel, Sally Hansen, Stetson, Tim McGraw, TJoy i Tonino Lamborghini.

Coty i Puig S.L. nawiązały współpracę strategiczną, w celu dystrybucji następujących linii perfum: Antonio Banderas, Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne, Prada, Shakira i Valentino w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Dodatkowe informacje na temat Coty Inc. znajdują się na stronie: http://www.coty.com.

(1) Niedostępne w Ameryce Północnej

Informacje o iris Worldwide

iris Worldwide to niezależna, zintegrowana agencja marketingowa, z siedzibami w Nowym Jorku, Atlancie, Miami i Mexico City. iris tworzy niesamowite pomysły przynoszące niesamowite rezultaty dla najbardziej innowacyjnych marek na świecie, włącznie z Coty Inc., Reckitt Benckiser, Sony, adidas, Reebok, InterContinental Hotels Group, Coca-Cola i Diageo.

Na przestrzeni ostatnich 13 lat, agencja iris Worldwide wyróżnia się na tle innych agencji za sprawą kreowania szerokich możliwości na polu mediów cyfrowych i społecznościowych, handlu i aktywacji własności oraz marketingowi lojalnościowemu i CRM. Umożliwia to agencji rozwój strategicznych i kreatywnych strategii marketingowych, zapewniających konkurencyjną przewagę dzięki temu, że są one interesujące, wartościowe i stanowią część kultury masowej.

Założona w Londynie w 1999 roku, agencja iris Worldwide jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci marketingowych na świecie. Na dzień dzisiejszy posiada ponad 1 000 pracowników w 13 krajach Ameryk, Europy i Azji.

Źródło: Coty Inc.

KONTAKT:

Cysette Burset

Coty Inc.

tel. +1-212-479-4549

e-mail: cysette_burset@cotyinc.com

-

Eliane Kauck

iris Worldwide

tel. +1-646-257-2603 wew. 158

e-mail: eliane.kauck@iris-worldwide.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.05.2012, 14:40
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ