Newsletter

Biznes i finanse

Zlecone: Firma Whirlpool Corporation prezentuje logo z okazji 100. rocznicy istnienia firmy

08.11.2010, 15:00aktualizacja: 08.11.2010, 15:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pracownicy firmy wybierają zwycięzcę spośród 40 zgłoszeń przedstawionych przez wiodące agencje światowe.

BENTON HARBOR, Michigan, 8 listopada, 2010 r. /PRNewswire/ - Whirlpool Corporation (NYSE: WHR) prezentuje dzisiaj swoje logo z okazji 100. rocznicy istnienia firmy, rozpoczynając tym samym trwające rok obchody. Nowe logo zostanie wprowadzone we wszystkich placówkach Whirlpool Corporation na całym świecie oraz będzie używane podczas komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Logo po raz pierwszy zostanie zaprezentowane w czwartek na fasadzie historycznego budynku NYSE Euronext w centrum Nowego Jorku, gdy prezes oraz dyrektor generalny Whirlpool Corporation, Jeff M. Fettig, uderzy w dzwon, zamykając giełdę w Nowym Jorku.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20101108/CL95574LOGO )

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20040202/DETU004LOGO)

"Zaprojektowane logo z okazji 100. rocznicy odzwierciedla dorobek Whirlpool Corporation, globalny zasięg firmy oraz nasze spojrzenie na przyszłość - powiedział Jeff M. Fettig, prezes oraz dyrektor generalny Whirlpool Corporation. - Symbol ten dobrze przedstawia podstawowe zasady integralności oraz wytrwałości, które wyznaczyli Lou Upton, Emory Upton i Lowell Bassford, kiedy po raz pierwszy wprowadzili elektryczną pralkę wirnikową w 1911. Pomimo naszej historii, z której możemy być dumni, tak naprawdę patrzymy w przyszłość, na kolejne 100 lat i pragniemy kształtować domy oraz życie rodzinne przyszłych pokoleń".

Prawie 10 000 pracowników Whirlpool Corporation z placówek na całym świcie głosowało w konkursie na projekt logo, wybierając zwycięzcę z pośród 40 zgłoszeń przedstawionych przez kilkanaście międzynarodowych agencji projektowych i reklamowych, które wzięły udział w konkursie.

Ogólnoświatowy projekt wybrany przez pracowników firmy został stworzony w rodzinnej siedzibie firmy Benton Harbor/St. Joseph w Michigan. Został on przygotowany przez deZignwright, agencję komunikacji biznesowej, założoną w Saint Joseph.

"Cieszymy się, że nasza praca została wybrana i będzie stanowić część tych ważnych obchodów światowych - powiedział Dennis Zmyslo, partner w deZignwright. - Cały czas zmierzamy w kierunku jak najlepszego zrozumienia branży każdego z naszych klientów i wierzymy, że ma to odzwierciedlenie w logo, które zostało przez nas stworzone z okazji 100. rocznicy istnienia Whirlpool Corporation".

Ponieważ Whirlpool Corporation wkracza w nowy wiek, w ramach obchodów rocznicy firma wprowadza również odświeżone logo korporacji.

Informacje o firmie Whirlpool Corporation

Whirlpool Corporation jest wiodącym światowym producentem i sprzedawcą urządzeń gospodarstwa domowego z roczną sprzedażą na poziomie około 17 mld USD w 2009 roku, zatrudniającym 67 000 pracowników w 67 centrach produkcyjnych i badawczych na całym świecie. Firma sprzedaje urządzenia takich marek, jak Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Consul, Bauknecht oraz inne urządzenia innych marek klientom w prawie każdym kraju na całym świecie. Dodatkowe informacje o firmie dostępne są w internecie pod adresem http://www.whirlpoolcorp.com.

Informacje o 100. rocznicy istnienia firmy Whirlpool Corporation

Firma Whirlpool Corporation, założona 11 listopada 1911 r., miała duży wpływ na dom i życie rodzinne w ostatnim wieku. Firma wierzy, że każdy z nas potrzebuje wygodnego miejsca, które może nazywać domem. Whirlpool Corporation posiada 100-letnią historię tworzenia lepszych metod gotowania, sprzątania oraz chłodzenia i przechowywania żywności. Celem firmy jest poprawienie kolejno życia osoby, rodziny, domu, społeczności.

Źródło: Whirlpool Corporation

KONTAKT:

Stany Zjednoczone

Biuro ds. Kontaktów z Mediami

tel. +1-269-923-7405

e-mail: media@whirlpool.com

Europa

Giuseppe Geneletti

dyrektor

Communications and Corporate Affairs

tel. (+39) 0332-757-010

e-mail: Giuseppe_Geneletti@whirlpool.com

lub

Pierre Ley

Media Relations Manager

tel. (+39) 0332-759-112

e-mail: pierre_ley@whirlpool.com

lub

Eileen Robinson

Manager, Communications and Corporate Affairs

tel. (+39) 0332-759-353

e-mail: eileen_robinson@whirlpool.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.11.2010, 15:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Akademia
Komunikacji

Prowadzimy szkolenia oraz warsztaty dla mediów, biznesu, samorządów i instytucji. Oferujemy szkolenia indywidualne i grupowe w zakresie m.in. wystąpień publicznych, zarządzania kryzysowego, cyberbezpieczeństwa, przeciwdziałania dezinformacji.