Newsletter

Zlecone: Groupon ogłasza rekordowe wyniki sprzedaży mobilnej oraz zwiększone wykorzystanie aplikacji mobilnych przez klientów indywidualnych i partnerów handlowych

27.02.2012, 13:31aktualizacja: 27.02.2012, 13:31

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Targi Mobile World Congress 2012

BARCELONA, Hiszpania - (BUSINESS WIRE) - W dniu dzisiejszym Groupon (NASDAQ:GRPN) (http://www.groupon.com) ogłosił rekordowe wyniki sprzedaży mobilnej w Ameryce Północnej za grudzień 2011 r., wskazując na to, że jedna czwarta wszystkich kuponów została nabyta za pomocą urządzeń mobilnych oraz informując o rosnącym z roku na rok poziomie wykorzystania aplikacji mobilnych zarówno przez klientów indywidualnych, jak i partnerów handlowych firmy.

Wyniki sprzedaży mobilnej w grudniu 2011 r. w Ameryce Północnej:

- 25% kuponów Groupon nabytych za pośrednictwem urządzeń mobilnych;

- Ponad trzykrotny wzrost liczby nabywców korzystających z mobilnych aplikacji (do poziomu ponad 9 mln) w stosunku do grudnia zeszłego roku;

- Ponad 12 tysięcy partnerów handlowych korzystało z aplikacji mobilnej Groupona na systemach iOS i Android w celu nabywania kuponów i obserwowania zakupów.

W minionym roku Groupon ulepszył swoją aplikację mobilną, usprawniając interfejs użytkownika oraz dodając możliwość realizowania nowych rodzajów transakcji, jak np. oferty wyjazdów Groupon Getaways (http://www.groupon.com/getaways), produkty Groupon Goods (http://www.groupon.com/goods) oraz transakcje w czasie rzeczywistym Groupon Now! (http://www.groupon.com/now).

Jak stwierdził wiceprezes Groupona, Mihir Shah: "Groupon wciąż wpływa na zmiany sposobu dokonywania przez ludzi zakupów na poziomie lokalnym. Mamy nadzieję, że wraz ze wzrostem wykorzystania smartfonów i rozwojem możliwości związanych z naszymi produktami mobilnymi, w pełni wykorzystamy potencjał tkwiący w technologiach mobilnych, aby jeszcze bardziej ułatwić naszym partnerom handlowym na całym świecie prowadzenie działalności i powiększanie zysków".

Groupon wciąż powiększa swój światowy zasięg w zakresie usług mobilnych, wprowadzając nowe produkty w ponad 30 krajach i nawiązując strategiczną współpracę z kluczowymi partnerami z branży. Ponadto firma ogłosiła plan rozszerzenia dotychczasowej współpracy z Nokią o świadczone międzynarodowym klientom usługi oparte na lokalizacji. Firmy planują współpracę w celu opracowania najlepszej w swojej klasie aplikacji Groupon na platformy telefoniczne Nokia, które umożliwiają klientom dokonywanie transakcji w dowolnym czasie i miejscu.

Informacje o Grouponie

Groupon, który powstał w listopadzie 2008 r. w Chicago, USA, jest serwisem internetowym publikującym każdego dnia najlepsze oferty dotyczące wydarzeń, zakupów, a także oferty kulinarne i turystyczne z 48 krajów całego świata. Groupon, oferując codziennie ponad 1 000 ofert na całym świecie, korzysta z siły masowych zakupów, oferując duże zniżki, z których korzystają zarówno firmy, jak i klienci.

Wypowiedzi prognozujące

Wypowiedzi prognozujące zawarte w niniejszej informacji prasowej wiążą się z ryzykiem i niepewnością, w związku z czym rzeczywiste wyniki mogą znacząco różnić się od prognozowanych. Czynniki mogące powodować lub przyczyniać się do takich różnic zostały wyszczególnione w formularzu S-1 wniosku o rejestrację złożonym w Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd w dniu 1 listopada 2011 r. (w wersji ze zmianami), w działach "Czynniki ryzyka" oraz "Dyskusja zarządu oraz analiza sytuacji finansowej i wyników działalności firmy", których kopie można pobrać ze strony internetowej firmy: http://investor.groupon.com lub oficjalnej strony Amerykańskiej Komisji Papierów Wartościowych i Giełd: http://www.sec.gov. Rzeczywiste wyniki sprzedaży Groupona mogą w znacznym stopniu odbiegać od prognozowanych i sugerowanych, nie należy ich traktować jako miarodajnych wskaźników przyszłych wyników.

Wypowiedzi prognozujące nie powinny stanowić punktu odniesienia przy formułowaniu przewidywanego przebiegu zdarzeń. Mimo że uważamy, że przypuszczenia przedstawione w wypowiedziach prognozujących mają uzasadnienie, nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że wskazane w nich przyszłe wyniki, poziom działalności i sprzedaży zostaną osiągnięte, oraz że przewidywane zdarzenia będą miały miejsce. Ponadto ani my, ani żadna inna osoba nie ponosi odpowiedzialności za dokładność i kompletność wypowiedzi prognozujących. Nie zobowiązujemy się do publicznego aktualizowania jakichkolwiek wypowiedzi prognozujących po terminie opublikowania niniejszej informacji prasowej w celu dopasowania ich do bieżących wyników lub zmian naszych przewidywań.

KONTAKT:

Groupon

Julie Mossler

dyrektor ds. komunikacji

tel. +1-312-242-2033

e-mail: Julie@groupon.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.02.2012, 13:31
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ