Newsletter

Zlecone: Groupon wchodzi na rynek w Tajlandii

27.02.2012, 17:35aktualizacja: 27.02.2012, 17:35

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pionier w branży rozszerza swoją obecność na rynku azjatyckim.

BANGKOK - (BUSINESS WIRE) - Groupon (NASDAQ: GRPN), pionier i globalny lider na rynku handlu lokalnego, ogłosił dzisiaj rozpoczęcie działalności w Tajlandii. Za pośrednictwem strony http://www.mygroupon.co.th klienci w Tajlandii będą mogli z łatwością odkryć oraz wykupić najlepsze oferty dotyczące wydarzeń, zakupów oraz oferty kulinarne i turystyczne.

Firma, która rozpoczęła od Bangkoku, planuje z czasem poszerzyć zasięg o inne miasta Tajlandii. Tajlandia to 47. kraj poza Stanami Zjednoczonymi, w którym działa Groupon.

"Jesteśmy bardzo podekscytowani poszerzeniem zasięgu Groupona o klientów i partnerów handlowych z Tajlandii - powiedział Damian Kemner, dyrektor generalny Groupon Tajlandia. - Groupon umożliwia tajskim konsumentom korzystanie z szerokiej gamy niezwykłych ofert i doświadczeń, jakich nie znajdą nigdzie indziej. Z udziałem naszych wybranych partnerów handlowych, tworzymy kampanie na wyłączność, które umożliwiają im niezrównany dostęp do naszej bazy klientów oraz wzmocnienie pozycji na rynku w celu przyciągnięcia nowych inicjatyw biznesowych".

Groupon, od rozpoczęcia działalności w listopadzie 2008 r., zmienił oblicze handlu lokalnego, zapewniając partnerom handlowym na całym świecie niezrównaną platformę marketingową, umożliwiającą pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie swojej działalności. Firma jest partnerem setek tysięcy przedsiębiorstw na całym świecie i obecnie utrzymuje bazę około 33 milionów aktywnych klientów, którzy w zeszłym roku wykupili co najmniej jeden Groupon.

Aby poznać bogatą gamę ofert oraz zapisać się do Groupona Tajlandia, należy odwiedzić stronę http://www.mygroupon.co.th. Partnerzy handlowi zainteresowani współpracą z Grouponem Tajlandia mogą napisać na adres b2b@mygroupon.co.th.

Informacje o Grouponie

Groupon, który powstał w listopadzie 2008 r. w Chicago (USA), każdego dnia oferuje najlepsze oferty dotyczące wydarzeń, zakupów, a także oferty kulinarne i turystyczne w 48 krajach na całym świecie. Groupon, dostarczając codziennie ponad 1 000 ofert na całym świecie, współpracuje z wybranymi partnerami biznesowymi, aby oferować najlepsze warunki zarówno przedsiębiorstwom, jak i klientom. Aby uzyskać dostęp do najlepszych ofert w swoim mieście, należy odwiedzić stronę http://www.mygroupon.co.th.

KONTAKT:

Groupon Tajlandia

Chonreutai Dao-ngern

kierownik ds. marketingu i komunikacji

tel. +66 (81) 402 9876

e-mail: chonreutai@mygroupon.co.th

lub

Groupon

Heather Dickinson

dyrektor ds. komunikacji międzynarodowej

tel. +44 77 8856 4810

e-mail: heatherd@groupon.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 27.02.2012, 17:35
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ