Newsletter

Zlecone: Grzegorz Stoma partnerem w spółce GamePlay Media GmbH

30.07.2012, 15:21aktualizacja: 30.07.2012, 15:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Heidelberg, 30 lipca 2012 r. - Grzegorz Stoma, spec od marketingu internetowego, awansował do grona członków zarządu frankfurckiej spółki GamePlay Media GmbH, będącej specjalistycznym dostawcą usług z zakresu media buying. Ten rodowity Polak, który dzięki wyśmienitej znajomości polskiego rynku zdołał wyraźnie zwiększyć tamtejszy stan etatowy spółki GamePlay Media, będzie koordynował jej dalszy wzrost za pośrednictwem biura mieszczącego się w Warszawie.

W pierwszym roku gospodarczym spółka GamePlay Media GmbH, założona w 2011 roku, odnotowała obrót w wysokości 2,5 mln euro, a w bieżącym roku ma on wynieść 6,0 mln euro. Dyrektor Jochen Martinez bilansuje: "Pierwszy rok naszej działalności przebiegł optymalnie, gdyż dzięki absolutnej fachowości w dziedzinie iGaming/entertainment/online gaming od razu udało nam się uzyskać mocną pozycję, jako specjalistyczny dostawca usług performance marketing i media buying".

Posiadaną wiedzę specjalistyczną z zakresu marketingu internetowego, spółka GamePlay Media natychmiast wniesie, jako nowy członek do działalności odpowiednich grup specjalistów funkcjonujących przy Federalnym Związku Gospodarki Cyfrowej (BVDW). Jest to gremium reprezentujące interesy przedsiębiorstw działających w obszarze marketingu interaktywnego, treści cyfrowych i interaktywnego tworzenia wartości, do którego Martinez i Stoma wraz z GamePlay Media przystąpili w czerwcu bieżącego roku.

GamePlay Media GmbH to agencja planująca działania media buying realizowane w sektorze entertainment. Zakres świadczonych usług obejmuje wszystkie aspekty marketingu internetowego, jak media społecznościowe, SEM, SEO, realtime bidding (RTB) oraz display marketing, affiliate marketing i newsletter marketing. GamePlay Media działa w oparciu o model wynikowy, bezwzględnie zważając na wskaźniki KPI swoich klientów. W zakres wyłącznych kompetencji GamePlay Media wchodzi m.in. realizowanie działań media buying na platformach Skill7.com i GameTwist.com oraz Stargames.com. Główne rynki, na których operuje agencja to obecnie D/A/CH oraz Polska. Założycielem i dyrektorem GamePlay Media jest Jochen Martinez, który już od 1998 roku działa w marketingu internetowym.

KONTAKT:

GamePlay Media GmbH:

Jochen Martinez

Managing Director

Gameplay Media GmbH

Hanauer Landstraße 186

60314 Frankfurt am Main

tel. +49-69-27292486

e-mail: jm@gameplay-media.com

www.gameplay-media.com

-

FEUERSTEIN PR & Marketing GmbH

Christian Prechtl

Neckarstaden 20

69117 Heidelberg

tel. 06221 / 72633 88

e-mail: prechtl@agentur-feuerstein.de

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.07.2012, 15:21
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ