Newsletter

Zlecone: Hilton Worldwide uzyskuje certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001 za zarządzanie jakością oraz zarządzanie środowiskowe

10.10.2011, 19:38aktualizacja: 10.10.2011, 19:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jeden z certyfikatów mających najszerszy zakres wymagań przyznawany obiektom komercyjnym

MCLEAN, Virginia - (BUSINESS WIRE) - Ze względu na postępy poczynione w kierunku spełnienia norm w zakresie zapewniania jakości oraz dbałości o środowisko, Hilton Worldwide wraz ze swoim zbiorem 10 sieci hoteli uzyskał certyfikat ISO 9001 za Systemy Zarządzania Jakością oraz certyfikat ISO 14001 za Systemy Zarządzania Środowiskiem. Dzięki tym odznaczeniom Hilton Worldwide staje się jedną z pierwszych międzynarodowych organizacji, które uzyskały certyfikaty dla wszystkich swoich lokalizacji rozmieszczonych na całym świecie - ponad 3 750 nieruchomości w 85 krajach - osiągając tym samym jeden z certyfikatów mających najszerszy zakres wymagań przyznawany na budynki komercyjne.

"Hilton Worldwide wprowadził zarówno jakość, jak i rozwiązania przyjazne dla środowiska do naszych ogólnych standardów wydajności i procedur operacyjnych - powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor wykonawczy Hilton Worldwide. - Podczas gdy nasze zaangażowanie było coraz szerzej doceniane przez naszych gości, członków zespołu oraz właścicieli, uzyskanie certyfikatów ISO 9001 i 14001 nadaje wagę temu zobowiązaniu i uznaje zaangażowanie firmy w osiąganie międzynarodowych standardów".

ISO 9001 i ISO 14001 są międzynarodowymi normami określającymi ujednolicone wymogi dla systemów zarządzania jakością oraz zarządzania środowiskowego. Firmy uzyskują certyfikat za wprowadzanie rozwiązań, procedur i systemów będących w zgodzie ze standardami ISO. Stopień zastosowania się do wymogów oceniany jest przez niezależną komisję certyfikującą. Jako uczestnik procedury certyfikującej Hilton Worldwide, firma DEKRA Certification, Inc. przeprowadziła serię audytów oraz będzie nadal monitorować zgodność z wymogami wspomnianych norm.

Od momentu założenia firmy, najwyższa jakość oraz poziom obsługi klienta leżały u podstaw modelu biznesowego prezentowanego przez Hilton Worldwide. Oba te czynniki mają decydujący wpływ na utrzymanie przewagi w zakresie wyników. Oprócz zewnętrznych certyfikatów, firma wprowadza także szeroki wachlarz systemów kontroli jakości w celu zapewnienia integralności wszystkich swoich 10 marek oraz utrzymania jednakowego poziomu usług we wszystkich 3 750 nieruchomościach na całym świecie.

Jako partner i instytucja obsługująca liczne międzynarodowe firmy, Hilton Worldwide będzie teraz w stanie zapewnić swoich udziałowców, że posiada odpowiednie systemy gwarantujące wysoki standard usług swoich obiektów, potwierdzanych jedynie przez certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001.

"Zapewnianie jakości to podstawa naszej działalności, oczekujemy zatem, że będzie to stanowić także istotną wartość dla osób, z którymi robimy interesy - powiedział Steve Spicer, główny kierownik działu hotelarstwa firmy Procter & Gamble. - Dlatego jesteśmy dumni z tego, że możemy współpracować z taką firmą jak Hilton Worldwide, która - dzięki zdobytym certyfikatom ISO 9001 i ISO 14001 - wzmacnia swoje zaangażowanie w jakość i dbałość o środowisko, a co za tym idzie - zaangażowanie w działania na rzecz klientów".

Oprócz procesów kontroli jakości, firma Hilton Worldwide poczyniła znaczące postępy w zakresie pomiaru stopnia dbałości o środowisko w ciągu ostatnich kilku lat, które doprowadziły do otrzymania certyfikatu ISO 14001. Głównym powodem tych sukcesów był system pomiaru stopnia dbałości o środowisko Hilton Worldwide o nazwie LightStay(TM). System LightStay(TM), wprowadzony oficjalnie w 2009 r., to globalny standard marki Hilton Worldwide, obejmujący wszystkie obiekty należące do firmy, który pomaga hotelom włączonym do systemu w pomiarze, kontroli oraz ciągłym ulepszaniu ogólnych wyników ekonomicznych.

Informacje o Hilton Worldwide

Hilton Worldwide to wiodąca firma hotelarska, której oferta obejmuje usługi w zakresie zakwaterowania od luksusowych hoteli i resortów, po kwatery na dłuższe pobyty i hotele w średniej cenie. Od 93 lat Hilton Worldwide oferuje osobom w delegacji i turystom najlepsze zakwaterowanie, usługi, udogodnienia i cenę. Firma oddana jest swojej tradycji zapewniania wyjątkowych wrażeń gościom swoich placówek na całym świecie. Hilton Worldwide posiada ponad 3 750 hoteli i 615 000 pokoi w 85 krajach, włącznie z Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton i Hilton Grand Vacations. Firma zarządza też światowej klasy programem wynagradzania gości Hilton HHonors(R).

Więcej informacji o firmie dostępnych jest na stronach http://www.hiltonworldwide.com lub http://www.hiltonworldwide.com/media.

Informacje o ISO

ISO to największa na świecie organizacja zajmująca się opracowywaniem i publikowaniem międzynarodowych norm. ISO to sieć krajowych instytutów normalizacyjnych z siedzibami w ponad 163 krajach. Ponad 100 członków ISO pochodzi z krajów rozwijających się. Organizacja ISO w aktualnym portfolio posiada ponad 18 600 norm międzynarodowych, a program działalności ISO obejmuje zarówno opracowywanie norm, jak i tradycyjną działalność, począwszy od rolnictwa i budownictwa, poprzez inżynierię maszyn, produkcję i dystrybucję, po transport, usługi medyczne, technologie związane ze środowiskiem i bezpieczeństwem, technologię informacyjną i komunikacyjną, oraz normy dotyczące dobrych praktyk i usług.

KONTAKT:

Hilton Worldwide

Scott Carman

tel. +1-703-883-5803

e-mail: scott.carman@hilton.com

www.hiltonworldwide.com/media

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.10.2011, 19:38
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ