Pobierz materiał i Publikuj za darmo
NOWY JORK, 11 kwietnia 2011 r. /PRNewswire/ - Dzisiaj nowa spółka o nazwie IgnitionOne, powstała z połączenia jej siostrzanej spółki Netmining i firmy SearchIgnite, która rozpoczęła działalność globalnej technologii w marketingu wydajności, z możliwościami w zakresie lokalnej optymalizacji. Nowa firma w ofercie będzie mieć pojedynczy pulpit nawigacyjny (cyfrowy pakiet marketingowy) przeznaczony dla podmiotów aktywnych na rynku wydajności. Pakiet pozwoli lepiej zarządzać i optymalizować działania promocyjne, osiągać zaawansowane wielokanałowe przypisywanie i usługi analityczne oraz doskonalić konwersje stron internetowych.
Sektor internetowych technologii marketingowych jest obecnie podzielony i złożony, a tworzy go wielu dostawców technologii oferujących punktowe rozwiązania, które zaspokajają tylko niektóre potrzeby marketerów. Dla tych ostatnich jest to niezwykle trudna sytuacja, gdyż często muszą oni korzystać z różnych technologii, aby zrealizować swoje cele związane z marketingiem. IgnitionOne uprawni ten proces i uproszczenia, oferując marketerom najlepsze rozwiązania z zakresu marketingu wydajności, łatwe w lokalizacji i dostępne z poziomu pojedynczego interfejsu.
"IgnitionOne to pierwsze i jedyne rozwiązanie, które zawiera wiele używanych na co dzień rozwiązań internetowych, gromadząc je w ramach jednej platformy. To zwiększa naszą skuteczność oraz wydajność marketingową a przed wszystkim przyczynia się do lepszego zwrotu z inwestycji - mówi Ted Schweitzer, wiceprezes ds. handlu elektronicznego w La Quinta Inns & Suites. - Teraz naprawdę możliwe będzie wypełnienie luki na rynku. Biorąc pod uwagę podejmowane przez nas wysiłki w internecie, nastawione na rozwój i sukces naszej marki, scentralizowany cyfrowy pakiet marketingowy firmy IgnitionOne, to nie tylko luksus, lecz także konieczność na rynku".
Wszystkie możliwości oferowane przez IgnitionOne opierać się będą na pojedynczym, prostym znaczniku obejmującym:
- scentralizowany, płatny system wyszukiwania oraz zarządzanie kampanią reklamową na Facebooku i na wyświetlaczach;
- pełna funkcjonalność DSP na wyświetlaczach dla mediów nabywanych w drodze licytacji w czasie rzeczywistym;
- wielokanałowe przypisywanie i zaawansowane analityczne pulpity nawigacyjne;
- rozwiązania optymalizacyjne oparte o sprawdzony, autorski algorytm badania grup odbiorców, przesyłane przez Netmining do zastosowania w danym miejscu.
Marketerzy i ich agencje musieli często łączyć ze sobą dużą liczbę znaczników i w tym celu korzystać z wielu różnych pulpitów nawigacyjnych. Te rozwiązania nie zostały zintegrowane dla marketerów i często nie mają łączności z centralnym systemem raportowania, co uniemożliwia efektywne monitorowanie wydajności pomiędzy kanałami. Platforma IgnitionOne integruje media i lokalną optymalizację z przypisywaniem i analizą, wreszcie umożliwiając marketerom efektywnie połączyć reklamę przyciągającą ludzi do ich strony internetowej z korzystnymi rozwiązaniami rynkowymi. System jest już zintegrowany z myślą o marketerach i stanowi rewolucyjny krok naprzód, który znacznie polepszy wydajność marketingu internetowego.
"W obecnych warunkach marketerzy zmuszeni są sami integrować te technologie. Nasi klienci prosili nas, abyśmy rozwiązali ten problem dotyczący naszej dziedziny przemysłu - powiedział Will Margiloff, prezes IgnitionOne (były przewodniczący SearchIgnite). - IgnitionOne to pierwsza zcentralizowana platforma integrująca wszystkie niezbędne technologie, których marketerzy potrzebują do podnoszenia swojej wydajności online".
Poza Willem Margiloffem, w skład wyższego kierownictwa IgnitionOne wchodzić też będą Roger Barnette (były prezes SearchIgnite) na stanowisku prezesa oraz Toon Vanparys (były prezes, dyrektor siostrzanej firmy Netmining) w roli kierownika działu skarbowego. Marka Netmining kontynuować będzie działalność w Stanach Zjednoczonych, skupiając się wyłącznie na dziedzinie reklamy banerowej.
Firma IgnitionOne zatrudnia obecnie 125 pracowników w siedmiu placówkach na terenie czterech krajów i wciąż się rozrasta. Na nowych pracowników wciąż czeka 75 miejsc pracy, głównie w działach inżynierii i obsługi klientów.
"Jesteśmy pionierami w tej dziedzinie i dopiero się rozkręcamy. Zamierzamy nieustannie wyznaczać nowe granice w innowacji technologicznej tak, aby nadążać za szybkim tempem zmian w naszej branży i polepszać jej wydajność - dodaje Margiloff. - Narodziny IgnitionOne są ważnym wydarzeniem zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów. Wciąż poszukujemy kolejnych pionierów, aby wsparli nas w naszych planach zrewolucjonizowania technologii marketingowej".
Informacje o IgnitionOne
IgnitionOne jest pierwszym na świecie cyfrowym pakietem marketingowym typu "closed loop", oferującym wiele rozwiązań poprawiających wydajność online za pośrednictwem jednego interfejsu. Obejmuje on rozwiązania związane z zarządzaniem i optymalizacją reklam (opcje dotyczące wyszukiwania, wyświetlania i obsługi Facebooka), przypisywanie wielokanałowego oraz lokalnej optymalizacji. Firma została utworzona w 2011 roku w wyniku połączenia platformy online i zarządzania, SearchIgnite, z usługami gromadzenia informacji o odbiorcy i optymalizacji lokalnej firmy Netmining.
Każdego roku, firma IgnitionOne ma udział w przychodach wiodących światowych internetowych specjalistów od marketingu na łączną kwotę ponad 10 mld USD, m.in. General Motors, Chico's, Ann Taylor, Fiat oraz agencji reklamowych takich, jak Digitas, CyberAgent i innych.
Więcej informacji znaleźć można na stronie internetowej firmy pod adresem http://www.ignitionone.com lub w serwisie Twitter pod adresem @ignitionone.
Źródło: IgnitionOne
KONTAKT:
Andy Betts
tel. +44(0)203-008-7168
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.04.2011, 14:06 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |