Newsletter

Zlecone: InterRail zmierza ku swojej 40. rocznicy

24.11.2011, 10:00aktualizacja: 24.11.2011, 10:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

UTRECHT, Holandia, 24 listopada 2011 r. /PRNewswire/ - Rok 2012 będzie kamieniem milowym dla Eurail Group G.I.E. Oferta InterRail Pass, określana jako "przepustka do rozrywki, wolności i przygody" przez niezliczonych podróżnych w całej Europie, umożliwia im bezpieczne, oszczędne i niezawodne podróże koleją od niemal czterdziestu lat.

Oferta InterRail Pass pojawiła się po raz pierwszy w 1972 roku, a dynamicznie rozwijające się zjawisko określane jako "InterRailing” szybko stało się swego rodzaju rytuałem przejścia dla młodych ludzi chętnych do zwiedzania Europy poprzez podróżowanie koleją. Oferta umożliwiająca nieograniczone podróże koleją po 19 krajach, która początkowo stanowiła produkt niszowy skierowany do młodzieży poniżej 21. roku życia, została dobrze przyjęta. Wraz z upływem czasu była ona ciągle rozwijana, a obecnie InterRail Global Pass umożliwia nieograniczony dostęp do podróży koleją po 30 krajach europejskich, skierowany do szerokiego grona klientów (studentów, turystów z plecakiem, rodzin, osób odbywających podróże biznesowe, a nawet osób starszych). Oferta jest obecnie skierowana do osób w każdym wieku i z każdym rokiem cieszy się coraz większą popularnością.

W kwietniu 2007 roku, firma InterRail przeszła gruntowne zmiany, kiedy grupa Eurail Group G.I.E. przejęła zarządzanie marką. Wprowadzono bardziej przejrzysty produkt, eliminując poprzedni schemat, w którym Europa była podzielona na strefy. Dzisiaj na rynku dostępne są dwa produkty: InterRail Global Pass i InterRail One Country Pass. Global Pass jest ważny w 30 krajach uczestniczących i umożliwia nieograniczone podróże koleją, a okres jego ważności jest bardzo zróżnicowany (od pięciu dni do miesiąca) oraz obejmuje nieprzerwane okresy podróży lub wybrane dni.

Podróż koleją nadal jest jednym z najbardziej relaksujących, elastycznych i wygodnych sposobów na zwiedzanie Europy, dlatego Eurail Group stale koncentruje swoje działania na wzmocnieniu partnerstwa z udziałowcami i partnerami strategicznymi, aby być na bieżąco ze zmieniającymi się trendami dotyczącymi podróży. Działania te mają również na celu zwiększenie świadomości produktu, aby zapewnić, że podróżowanie z InterRail pozostanie atrakcyjnym cenowo i trwałym rozwiązaniem przez kolejne czterdzieści lat. Fundusz Transportu Kolejowego dla Osób Młodych i Ubogich jest finansowany ze sprzedaży biletów InterRail Pass. Fundusz ten umożliwia Eurail Group pomoc grupom młodych ludzi znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji podjąć podróż poza ich kraj ojczysty, aby mogli przekraczać granice europejskie i doświadczać innych kultur.

98% posiadaczy biletów InterRail Global Pass podróżowało w 2010 roku drugą klasą, z których zdecydowana większość to ludzie młodzi poniżej 26 roku życia, mający 76-procentowy udział w rynku młodzieżowym. "Duch InterRail jest dziś szczególnie żywy - firma ta nadal oferuje najlepszy sposób na zwiedzanie Europy zarówno dla osób młodych, jak i starszych. Odnoszący sukcesy model biznesowy InterRail oznacza, że w przyszłości produkt firmy nadal będzie się cieszył powodzeniem" - twierdzi kierownik ds. marketingu Eurail Group, Ana Dias e Seixas.

Więcej informacji na stronie internetowej firmy Eurail Group i stronie z informacjami dla prasy: http://www.eurailgroup.com

Biblioteka zdjęć Eurail dostępna pod adresem: http://eurail.informationstore.net

Źródło: Eurail Group G.I.E.

KONTAKT:

Ana Dias e Seixas & Ellie Kingswell

tel. +31-(0)30-7516-500

e-mail: pressinfo@eurail.nl

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.11.2011, 10:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ