Newsletter

Zlecone: Manolo Blahnik i TOUS zmieniają najsłynniejsze obuwie świata w biżuterię

24.01.2011, 17:00aktualizacja: 24.01.2011, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TOUS i Manolo Blahnik ogłaszają rozpoczęcie współpracy w zakresie ekskluzywnej biżuterii obejmującej legendarne obuwie projektanta

NOWY JORK, 24 stycznia 2011 r. /PRNewswire/ - TOUS łączy siły z Manolo Blahnikiem prezentując mityczne buty "Campari", które, podobnie jak biżuteria, stanowią jeden z najbardziej symbolicznych modeli opracowanych przez tego projektanta. Dzięki wielu filmom i serialom telewizyjnym, Campari, stworzone w roku 1994, postrzegane jest dziś jako ikona. Sprzedaż dzieła Manolo Blahnika rozpocznie się w marcu bieżącego roku w Meksyku, a potem w Rockerfeller Center na Manhattanie, by ostatecznie trafić do 300 butików TOUS na całym świecie. Później ta projektancka perła dostępna będzie w międzynarodowej sieci butików i luksusowych sklepów Manolo Blahnika.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110124/NY34079 )

W ostatnie wakacje Manolo Blahnik spotkał się z Rosą Tous na lunchu w Madrycie. Wyraził się pochlebnie na temat jej elegancji, jak również uroczego wisiorka w kształcie misia, który miała na sobie. Rosa natomiast stwierdziła, iż byłoby wspaniale, gdyby Manolo zaprojektował coś dla TOUS. Schylili ku sobie głowy i Manolo powiedział: "Stwórzmy więc talizman z Campari, moich słynnych butów w stylu mary jane!", a Rosa odparła: "Świetny pomysł! Niech to będzie wisiorek na złotym łańcuchu z diamentowym guzikiem!". I tak oto rozpoczęła się współpraca Manolo Blahnika z TOUS.

Jak mówi projektant: "Uwielbiam TOUS, gdyż czuję, że mamy ze sobą wiele wspólnego. Nie tylko prowadzimy rodzinne firmy i mamy te same hiszpańskie korzenie, ale też sprawia nam przyjemność robienie niespodzianek i tworzenie innowacji".

Podobnie myśli Rosa Tous: "Niezwykle się cieszę z zawarcia tej umowy. Obuwie Manolo Blahnika jest piękne - stanowi niesamowitą mieszankę najnowszych trendów i klasyki".

Informacje o Manolo Blahniku

Od niemal 40 lat obuwie projektowane przez Manolo Blahnika cieszy się powodzeniem wśród kobiet na całym świecie. Blahnik rozpoczął karierę w 1972 r. za radą Diany Vreeland, redaktor naczelnej amerykańskiego wydania Vogue. Marka M. Blahnika słynie z wyszukanych i klasycznych projektów, szczycąc się najwyższą jakością oraz komfortem swego obuwia. Jest aktualnie obecna w ponad 16 krajach.

http://www.manoloblahnik.com

Informacje o TOUS

TOUS, założone w 1920 r., stworzyło innowacyjną koncepcję biżuterii, która wyróżnia się wśród najlepszych produktów w tej branży. Ta rodzinna firma oferuje oryginalne kamienie szlachetne wykonane na bazie wyjątkowych materiałów: jest to biżuteria na cały dzień, która zawsze nadąża za trendami. TOUS, dzięki swym kolekcjom perfum, zegarków i dodatków, osiągnęło dziś status marki kształtującej styl życia. Siedziba firmy znajduje się w Barcelonie, natomiast jej sieć jej sprzedaży obejmuje prawie 400 sklepów w 45 krajach.

http://www.tous.com

Uwagi dla redaktorów:

Zdjęcie dołączone do niniejszej informacji dostępne jest za pośrednictwem PA Photowire. Można je pobrać ze strony http://www.pa-mediapoint.press.net albo obejrzeć pod adresem http://www.mediapoint.press.net lub http://www.mediapoint.press.net.

Zdjęcie dołączone do niniejszej informacji dostępne jest w serwisie Europejskiej Agencji Fotograficznej (EPA) pod adresem http://www.epa-photos.com.

Źródło: TOUS

KONTAKT:

Manolo Blahnik - oddział w Londynie

Karolina Borowska

tel. +44-(0)20-7352-8622/3863 wew. 224

http://www.manoloblahnik.com

TOUS - oddział w Barcelonie

Carla Pujol

tel. +34-938784444/ wew. 624

http://www.tous.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.01.2011, 17:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ