Newsletter

Zlecone: Manolo Blahnik i TOUS zmieniają najsłynniejsze obuwie świata w biżuterię

24.01.2011, 17:00aktualizacja: 24.01.2011, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

TOUS i Manolo Blahnik ogłaszają rozpoczęcie współpracy w zakresie ekskluzywnej biżuterii obejmującej legendarne obuwie projektanta

NOWY JORK, 24 stycznia 2011 r. /PRNewswire/ - TOUS łączy siły z Manolo Blahnikiem prezentując mityczne buty "Campari", które, podobnie jak biżuteria, stanowią jeden z najbardziej symbolicznych modeli opracowanych przez tego projektanta. Dzięki wielu filmom i serialom telewizyjnym, Campari, stworzone w roku 1994, postrzegane jest dziś jako ikona. Sprzedaż dzieła Manolo Blahnika rozpocznie się w marcu bieżącego roku w Meksyku, a potem w Rockerfeller Center na Manhattanie, by ostatecznie trafić do 300 butików TOUS na całym świecie. Później ta projektancka perła dostępna będzie w międzynarodowej sieci butików i luksusowych sklepów Manolo Blahnika.

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20110124/NY34079 )

W ostatnie wakacje Manolo Blahnik spotkał się z Rosą Tous na lunchu w Madrycie. Wyraził się pochlebnie na temat jej elegancji, jak również uroczego wisiorka w kształcie misia, który miała na sobie. Rosa natomiast stwierdziła, iż byłoby wspaniale, gdyby Manolo zaprojektował coś dla TOUS. Schylili ku sobie głowy i Manolo powiedział: "Stwórzmy więc talizman z Campari, moich słynnych butów w stylu mary jane!", a Rosa odparła: "Świetny pomysł! Niech to będzie wisiorek na złotym łańcuchu z diamentowym guzikiem!". I tak oto rozpoczęła się współpraca Manolo Blahnika z TOUS.

Jak mówi projektant: "Uwielbiam TOUS, gdyż czuję, że mamy ze sobą wiele wspólnego. Nie tylko prowadzimy rodzinne firmy i mamy te same hiszpańskie korzenie, ale też sprawia nam przyjemność robienie niespodzianek i tworzenie innowacji".

Podobnie myśli Rosa Tous: "Niezwykle się cieszę z zawarcia tej umowy. Obuwie Manolo Blahnika jest piękne - stanowi niesamowitą mieszankę najnowszych trendów i klasyki".

Informacje o Manolo Blahniku

Od niemal 40 lat obuwie projektowane przez Manolo Blahnika cieszy się powodzeniem wśród kobiet na całym świecie. Blahnik rozpoczął karierę w 1972 r. za radą Diany Vreeland, redaktor naczelnej amerykańskiego wydania Vogue. Marka M. Blahnika słynie z wyszukanych i klasycznych projektów, szczycąc się najwyższą jakością oraz komfortem swego obuwia. Jest aktualnie obecna w ponad 16 krajach.

http://www.manoloblahnik.com

Informacje o TOUS

TOUS, założone w 1920 r., stworzyło innowacyjną koncepcję biżuterii, która wyróżnia się wśród najlepszych produktów w tej branży. Ta rodzinna firma oferuje oryginalne kamienie szlachetne wykonane na bazie wyjątkowych materiałów: jest to biżuteria na cały dzień, która zawsze nadąża za trendami. TOUS, dzięki swym kolekcjom perfum, zegarków i dodatków, osiągnęło dziś status marki kształtującej styl życia. Siedziba firmy znajduje się w Barcelonie, natomiast jej sieć jej sprzedaży obejmuje prawie 400 sklepów w 45 krajach.

http://www.tous.com

Uwagi dla redaktorów:

Zdjęcie dołączone do niniejszej informacji dostępne jest za pośrednictwem PA Photowire. Można je pobrać ze strony http://www.pa-mediapoint.press.net albo obejrzeć pod adresem http://www.mediapoint.press.net lub http://www.mediapoint.press.net.

Zdjęcie dołączone do niniejszej informacji dostępne jest w serwisie Europejskiej Agencji Fotograficznej (EPA) pod adresem http://www.epa-photos.com.

Źródło: TOUS

KONTAKT:

Manolo Blahnik - oddział w Londynie

Karolina Borowska

tel. +44-(0)20-7352-8622/3863 wew. 224

http://www.manoloblahnik.com

TOUS - oddział w Barcelonie

Carla Pujol

tel. +34-938784444/ wew. 624

http://www.tous.com

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.01.2011, 17:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ