Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Naszą silną stroną wciąż są niskie ceny, ale pozycję lidera branży zawdzięczamy konkretnym, strategicznym decyzjom: zbudowaniu bardzo szerokiej oferty produktowej, rozwinięciu sieci punktów naziemnego odbioru i przede wszystkim - niezawodności dostaw i najwyższej jakości obsługi" - mówi Sabina Krupa, wiceprezes NEO24.PL.
"Przekroczenie magicznej liczby 1 000 000 zrealizowanych zamówień to dla NEO24.PL bardzo ważny moment - w ciągu 6 lat udało się nam nie tylko zbudować silną pozycję biznesową, lecz także wpłynąć na rozwój rynku e-commerce w Polsce. Za milionem zrealizowanych zamówień kryje się potężna maszyna biznesowa, a zakupy w sieci stały się dla Polaków oczywistym wyborem, równie naturalnym jak zakupy w zwykłym sklepie. Jednocześnie - co jest dla nas szczególnym powodem do dumy - udało nam się zachować to, co najcenniejsze w biznesie internetowym: większą niż w tradycyjnym handlu elastyczność, dostępność, otwartość na innowacje i w końcu - niższe ceny" - dodaje Sabina Krupa, wiceprezes NEO24.PL.
Do kluczowych ruchów biznesowych NEO24.PL, które zadecydowały o sukcesie, należały:
- Powiększenie w 2011 r. o ponad 20% asortymentu produktów (obecnie ponad 30 tysięcy indeksów w ofercie);
- Utrzymanie konkurencyjnej polityki cenowej;
- Koncentracja na najwyższej jakości obsługi, która zapewnia sklepowi ugruntowaną opinię wśród internautów;
- Rozbudowanie sieci naziemnych punktów odbioru, w których klienci mogą sami odebrać towar nie płacąc za dostawę, a jednocześnie obejrzeć go przed płatnością (obecnie NEO24.pl ma aż 20 takich punktów).
Do najpopularniejszych kategorii sprzętu, chętnie kupowanych przez Internet, zaliczają się przede wszystkim: telewizory i inne droższe sprzęty RTV oraz tzw. duże AGD (chłodziarki, zmywarki, pralki etc.). Dlaczego?
- Na takich droższych sprzętach najmocniej odczuwalna jest różnica w cenie pomiędzy e-sklepem a zwykłym marketem. Przy zakupie największych telewizorów oszczędności mogą sięgać nawet ok. 1,5 tysiąca złotych. Klient wyposażający np. całą kuchnię może zaoszczędzić nawet 3 tysiące złotych.
- W przypadku najnowszych czy niestandardowych modeli, e-sklep często jako jedyny jest w stanie szybko zrealizować zamówienie. Podczas gdy w tradycyjnym markecie towar może szybko zniknąć, w modelu sprzedaży internetowej istnieje możliwość sprowadzenia go z dowolnego magazynu. Duży sklep internetowy może zaoferować "półkę" o niekończącej się pojemności, np. w NEO24.PL dostępnych jest aktualnie niemal 500 modeli chłodziarek.
KONTAKT:
Raczkiewicz Chenczke Consultants
tel. (22) 435 11 60
Źródło informacji: NEO24.PL
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.08.2012, 13:58 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |