Newsletter

Zlecone: Milion zrealizowanych zamówień w NEO24.PL

13.08.2012, 13:58aktualizacja: 13.08.2012, 13:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NEO24.PL, największy w Polsce sklep internetowy RTV AGD, przekroczył spektakularną liczbę miliona zrealizowanych zamówień. Sklep, który istnieje na rynku od 2006 r. i jest jednym z pionierów e-commerce w Polsce, utrzymuje dynamiczne tempo rozwoju - w ostatnim roku ruch w sklepie www.neo24.pl zwiększył się o 30%, a roczne dochody wzrosły dwucyfrowo.

"Naszą silną stroną wciąż są niskie ceny, ale pozycję lidera branży zawdzięczamy konkretnym, strategicznym decyzjom: zbudowaniu bardzo szerokiej oferty produktowej, rozwinięciu sieci punktów naziemnego odbioru i przede wszystkim - niezawodności dostaw i najwyższej jakości obsługi" - mówi Sabina Krupa, wiceprezes NEO24.PL.

"Przekroczenie magicznej liczby 1 000 000 zrealizowanych zamówień to dla NEO24.PL bardzo ważny moment - w ciągu 6 lat udało się nam nie tylko zbudować silną pozycję biznesową, lecz także wpłynąć na rozwój rynku e-commerce w Polsce. Za milionem zrealizowanych zamówień kryje się potężna maszyna biznesowa, a zakupy w sieci stały się dla Polaków oczywistym wyborem, równie naturalnym jak zakupy w zwykłym sklepie. Jednocześnie - co jest dla nas szczególnym powodem do dumy - udało nam się zachować to, co najcenniejsze w biznesie internetowym: większą niż w tradycyjnym handlu elastyczność, dostępność, otwartość na innowacje i w końcu - niższe ceny" - dodaje Sabina Krupa, wiceprezes NEO24.PL.

Do kluczowych ruchów biznesowych NEO24.PL, które zadecydowały o sukcesie, należały:

- Powiększenie w 2011 r. o ponad 20% asortymentu produktów (obecnie ponad 30 tysięcy indeksów w ofercie);

- Utrzymanie konkurencyjnej polityki cenowej;

- Koncentracja na najwyższej jakości obsługi, która zapewnia sklepowi ugruntowaną opinię wśród internautów;

- Rozbudowanie sieci naziemnych punktów odbioru, w których klienci mogą sami odebrać towar nie płacąc za dostawę, a jednocześnie obejrzeć go przed płatnością (obecnie NEO24.pl ma aż 20 takich punktów).

Do najpopularniejszych kategorii sprzętu, chętnie kupowanych przez Internet, zaliczają się przede wszystkim: telewizory i inne droższe sprzęty RTV oraz tzw. duże AGD (chłodziarki, zmywarki, pralki etc.). Dlaczego?

- Na takich droższych sprzętach najmocniej odczuwalna jest różnica w cenie pomiędzy e-sklepem a zwykłym marketem. Przy zakupie największych telewizorów oszczędności mogą sięgać nawet ok. 1,5 tysiąca złotych. Klient wyposażający np. całą kuchnię może zaoszczędzić nawet 3 tysiące złotych.

- W przypadku najnowszych czy niestandardowych modeli, e-sklep często jako jedyny jest w stanie szybko zrealizować zamówienie. Podczas gdy w tradycyjnym markecie towar może szybko zniknąć, w modelu sprzedaży internetowej istnieje możliwość sprowadzenia go z dowolnego magazynu. Duży sklep internetowy może zaoferować "półkę" o niekończącej się pojemności, np. w NEO24.PL dostępnych jest aktualnie niemal 500 modeli chłodziarek.

KONTAKT:

Raczkiewicz Chenczke Consultants

tel. (22) 435 11 60

Źródło informacji: NEO24.PL

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.08.2012, 13:58
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii