Newsletter

Zlecone: MYHABIT wprowadza przesyłki międzynarodowe

11.07.2011, 17:00aktualizacja: 11.07.2011, 17:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Klienci na całym świecie mogą już kupować specjalnie wyselekcjonowane markowe produkty przy zniżkach sięgających 60%, z możliwością szybkiej przesyłki do ponad 50 krajów.

SEATTLE - (BUSINESS WIRE) - (NASDAQ:AMZN) - MYHABIT.com, nowy sklep internetowy oferujący odzież designerską poprzez portal Amazon, ogłosił dziś wprowadzenie zryczałtowanej opłaty w wysokości 15 USD za międzynarodową przesyłkę priorytetową, wraz z szacowanymi opłatami importowymi przy realizacji zamówienia. Klienci z ponad 50 krajów w Europie, Azji i obu Amerykach mogą już kupować luksusowe produkty designerskie przy zniżkach do 60%.

"Wiemy, że bez względu na miejsce zamieszkania, nasi klienci lubią wybierać spośród najlepszych marek i doceniają wygodę szybkiej przesyłki i bezproblemowych zwrotów - powiedziała Maria Renz, prezes firmy MYHABIT. - Dokładamy wszelkich starań aby nieustannie zwiększać jakość naszych usług i jesteśmy szczęśliwi, że od tej chwili możemy wysyłać produkty klientom na całym świecie - od Kanady, przez Australię, aż po Koreę Południową i Chiny".

MYHABIT oferuje starannie wybrane modele rozpoznawanych na całym świecie designerskich marek, takich jak Escada, Vera Wang, Halston, House of Harlow 1960 i Elizabeth and James, obejmujących odzież męską, damską i dziecięcą. Sprzedaż realizowana jest codziennie od godziny 12:00 EDT (Nowy Jork) / 17:00 BST (Londyn) / 18:00 CEST (Paryż) / 21:30 IST (Bombaj) / 00:00 SGT (Singapur) / 00:00 CST (Pekin) / 2:00 EST (Sydney) i trwa zazwyczaj 72 godziny lub do wyprzedania danej pozycji. Strona internetowa sprzedaży designerskiej umożliwia darmowe i natychmiastowe członkostwo; szybką i darmową przesyłkę oraz darmowe zwroty w przypadku zamówień ze Stanów Zjednoczonych; a także szybką przesyłkę międzynarodową w cenie 15 USD. Klienci mogą w łatwy sposób przeglądać poszczególne działy i bieżące oferty. Będą mieć oni także do dyspozycji wysokiej jakości fotografie ubrań na modelkach i wideo w obrocie o 360 stopni.

Z okazji rozpoczęcia sprzedaży, od 1 sierpnia MYHABIT oferuje upust w wysokości 25 USD dla każdego zakupu przy użyciu kodu INTLSHIP. MYHABIT oferuje darmową czterodniową wysyłkę i darmowe zwroty w przypadku zamówień z USA oraz zryczałtowaną stawkę 15 USD za priorytetową przesyłkę międzynarodową. Do każdego przyjętego zwrotu dołączony zostanie kupon upominkowy do zrealizowania na stronie MYHABIT, Amazon.com i Endless.com.

Więcej informacji na temat przesyłek międzynarodowych, włącznie z szacowanym czasem dostawy dla danego kraju, można znaleźć pod adresem: http://www.myhabit.com/help/200690000.

Informacje o MYHABIT.com

Strona internetowa MYHABIT, utworzona i uruchomiona przez Amazon.com w 2011 roku, oferuje zarejestrowanym członkom odzież designerską z przecenami sięgającymi 60% oraz marki designerskie i sklepowe dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ograniczona w czasie sprzedaż modeli designerskich realizowana jest codziennie od godziny 9:00 PT / 12:00 EST. MYHABIT to wyjątkowe miejsce zakupów wyselekcjonowanych pozycji, wyznaczające nowe standardy wygody i usług, oferujące darmowe i natychmiastowe członkostwo, szybką i darmową przesyłkę a także darmowe zwroty w przypadku zamówień ze Stanów Zjednoczonych oraz szybką przesyłkę międzynarodową w cenie 15 USD.

Informacje o Amazon.com

Spółka Amazon.com, Inc. (NASDAQ:AMZN) z siedzibą w Seattle, notowana na liście Fortune 500, rozpoczęła działalność internetową w lipcu 1995 r. Obecnie posiada ona największą na świecie ofertę produktów. Amazon.com ubiega się o miano najbardziej ukierunkowanej na klienta spółki na świecie, dzięki której klienci mogą znaleźć i odkryć wszystko, co chcieliby kupić za pośrednictwem Internetu po najniższych cenach. Amazon.com i inni sprzedawcy oferują miliony wyjątkowych artykułów, zarówno nowych jak i odnowionych i używanych dostępnych w kategoriach: książki; filmy, muzyka i gry; pliki do pobrania; elektronika i komputery; dom i ogród; zabawki dla dzieci; artykuły spożywcze; odzież, obuwie i biżuteria; zdrowie i uroda; sport i rekreacja; oraz narzędzia samochodowe i przemysłowe. Usługi internetowe Amazon umożliwiają klientom-inwestorom dostęp do usług tzw. infrastruktury w chmurze (ang. in-the-cloud), opartej na własnej, wewnętrznej platformie technologicznej Amazon, którą inwestorzy mogą wykorzystywać w dosłownie każdej działalności. Kindle, Kindle 3G, Kindle w specjalnej ofercie, Kindle 3G w specjalnej ofercie i Kindle DX to rewolucyjne, przenośne czytniki, które umożliwiają bezprzewodowe pobieranie książek, magazynów, gazet, blogów i dokumentów osobistych na kompaktowym wyświetlaczu o wysokiej rozdzielczości, wykorzystującym technologię e-atramentu, który wygląda jak papier i takie też sprawia wrażenie przy czytaniu. Kindle 3G, Kindle 3G w specjalnej ofercie i Kindle DX wykorzystują tą samą technologię bezprzewodową 3G, z której korzystają zaawansowane telefony komórkowe, tak więc użytkownicy nie muszą usilnie poszukiwać hotspotów Wi-Fi. Kindle jest najlepiej sprzedającym się produktem spośród milionów przedmiotów wystawionych na Amazon.

Amazon i jej spółki stowarzyszone zarządzają stronami internetowymi m.in. http://www.amazon.com, http://www.amazon.co.uk, http://www.amazon.de, http://www.amazon.co.jp, http://www.amazon.fr, http://www.amazon.ca, http://www.amazon.cn i http://www.amazon.it. Zwroty stosowane w niniejszej informacji prasowej, takie jak "Amazon.com", "my" i "nasze", a także inne podobne terminy, dotyczą Amazon.com, Inc. i jej spółek zależnych, chyba że z kontekstu wynika inaczej.

Wypowiedzi prognozujące

Niniejsza informacja prasowa zawiera wypowiedzi prognozujące w rozumieniu rozdziału 27A Ustawy o papierach wartościowych z 1933 r. oraz rozdziału 21E Ustawy o giełdzie papierów wartościowych z 1934 r. Rzeczywiste wyniki mogą różnić się znacząco od prognoz zarządu firmy. Wypowiedzi prognozujące podlegają czynnikom ryzyka i niepewności, które obejmują m.in. czynniki związane z konkurencją, zarządzaniem rozwojem, nowymi produktami, usługami i technologiami, potencjalnymi wahaniami w wynikach operacyjnych, ekspansją międzynarodową, wynikami postępowań prawnych i roszczeń, optymalizacją centrum realizacji zamówień, sezonowością, umowami handlowymi, nabyciem i strategicznymi transakcjami, kursami wymiany walut, zakłóceniami systemu, zapasami, przepisami i podatkami państwowymi, opłatami i oszustwami. Więcej informacji na temat czynników mogących potencjalnie wpłynąć na wyniki finansowe Amazon.com znaleźć można w dokumentach złożonych przez Amazon.com w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd, w tym w najnowszym rocznym raporcie na formularzu 10-K i wszelkich później złożonych dokumentach.

KONTAKT:

Amazon.com

Relacje z mediami

tel. 206-266-7180

http://www.amazon.com/pr

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.07.2011, 17:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ