Newsletter

Zlecone: Narciarstwo - sportowy biznes i ulubiona forma wypoczynku Polaków

11.01.2011, 17:40aktualizacja: 11.01.2011, 17:40

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W sezonie 2010/2011 sieć INTERSPORT promuje aktywne uprawianie narciarstwa i snowboardu wśród milionów amatorów sportów zimowych oraz osiąga rekordowe obroty ze sprzedaży w historii firmy.

Sieć INTERSPORT od lat promuje w zimie aktywne uprawianie narciarstwa i snowboardu, organizując rokrocznie: narciarskie Mistrzostwa Polski "INTERSPORT CUP", wspierając działalność dziecięcego klubu narciarskiego "INTERCLUB" oraz przygotowując dla swoich klientów testy sprzętu w kraju i za granicą.

Już w ten weekend rozpoczynają się ferie zimowe i kilka milionów Polaków wybiera się w góry na narty lub snowboard. Prawie co dziesiąty Polak umie jeździć na nartach i w ten sposób spędza czas wolny z rodziną. To świetny rezultat, biorąc pod uwagę fakt, że Polska nie jest krajem typowo narciarskim pod względem długości sezonu zimowego oraz przygotowanych terenów narciarskich. Polacy uwielbiają sporty zimowe szczególnie za sprawą osiągnięć Justyny Kowalczyk i Adama Małysza. I chociaż zdecydowanie wolimy kibicować im przed telewizorem, to jednak liczba Polaków uprawiających sporty zimowe wzrasta z roku na rok. Przyczynia się do tego również sieć INTERSPORT, która od wielu lat promuje aktywność sportową wśród swoich stałych klientów.

Klienci biorący udział w programie lojalnościowym "Dla Aktywnych" INTERSPORT, rozpoczęli sezon na listopadowych multitestach w Austrii, testując wszystkie modele nart z kolekcji 2010/2011, a w ostatni weekend startowali w 4 Mistrzostwach Polski Stałych Klientów INTERCUP'2011 zorganizowanych przez firmę w Kluszkowcach. W ramach dwudniowej imprezy ponad 200 uczestników pod okiem instruktorów trenowali jazdę sportową, a następnie startowali w slalomie gigancie, wygrywając cenne nagrody w czterech kategoriach wiekowych kobiet i mężczyzn oraz w konkurencjach rodzinnych. Dodatkową atrakcją było testowanie najnowszych modeli nart firm: Rossignol, Salomon, Fischer, Volkl, Atomic, Head, Elan, K2, Blizzard.

W grudniu 2010 roku, dzięki sprzyjającym warunkom narciarskim, sieć INTERSPORT Polska osiągnęła obroty w wysokości 35,8 mln zł. Są to rekordowe przychody ze sprzedaży w całej historii spółki. To osiągnięcie oraz perspektywy długiego sezonu narciarskiego prognozują spółce utrzymanie dobrej sprzedaży w nadchodzących miesiącach.

INTERSPORT Polska S.A.

Spółka jest w Polsce liderem wśród sieci sklepów sportowych, posiadającym obecnie 29 salonów zlokalizowanych w 17 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi prawie 32 tys.m2.

Pliki graficzne dotyczące tej informacji prasowej znajdują się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

Dodatkowych informacji udziela:

Iwona Książek

Kierownik Działu Komunikacji i RI

tel. (12) 44 48 104

tel. kom. +48 600 401 271

e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl

http://www.inwestor.intersport.pl

Źródło informacji: INTERSPORT Polska S.A.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.01.2011, 17:40
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ