Newsletter

Zlecone: Niemiecka sieć sklepów dyskontowych KiK otwiera swój pierwszy oddział w Polsce

15.03.2012, 15:27aktualizacja: 15.03.2012, 15:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Wysokiej jakości ubrania w atrakcyjnych cenach.

Bonen, Niemcy, 15 marca 2012 r. - Największa w Europie firma zajmująca się sprzedażą dyskontową rozszerza swoją działalność na rynek polski: w czwartek KiK otwiera swój pierwszy oddział w 22-tysięcznym mieście - Środzie Wielkopolskiej. Do końca 2012 r. otwartych zostanie od 15 do 20 oddziałów, a w perspektywie kolejnych lat ich liczba wzrośnie do 100 sklepów.

"Pragniemy pozyskać udziały w kolejnych rynkach - zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Wejście na polski rynek jest ważnym krokiem, biorąc pod uwagę naszą strategię rozwoju" - mówi Piotr Urbański, dyrektor generalny KiK Polska. Przewiduje on, że KiK ma duże szanse rozwoju w Polsce: "Jesteśmy optymistami w kwestii rozpoczęcia naszej działalności w Polsce. Z niecierpliwością oczekujemy na wyzwanie związane z wprowadzeniem marki KiK na kolejny rynek zagraniczny oraz z przekonaniem nowych klientów, że moda i ubrania niekoniecznie muszą być drogie".

Dyskont tekstylny KiK

KiK to szybko rozwijająca się sieć handlowa z segmentu detalicznej sprzedaży dyskontowej, oferująca szeroką ofertę odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej i niemowlęcej. Poza ubraniami, oferta obejmuje także upominki, zabawki, kosmetyki, akcesoria i tekstylia domowe. Niskie ceny w KiK są ukierunkowane głównie na rodziny z dziećmi, młode matki, zagorzałych fanów oszczędzania oraz sprytnych zakupowiczów.

Otwierając swój pierwszy sklep w Polsce, KiK kontynuuje ekspansję na rynki zagraniczne, która rozpoczęła się wraz z wejściem na rynek austriacki w 1998 roku. Wiosną 2007 r. firma KiK otworzyła swoje pierwsze oddziały w Czechach i Słowenii. W 2008 r. zdobyte zostały rynki Węgier i Słowacji, a w 2011 r. - Chorwacji. Obecnie założona w 1994 r. firma zajmująca się handlem detalicznym jest właścicielem około 3 200 oddziałów w ośmiu krajach europejskich. Długoterminowy cel zakłada prowadzenie 4 000 oddziałów w całej Europie. Poszerzanie działalności międzynarodowej jest kluczowym krokiem w tym kierunku.

O sieci dyskontów tekstylnych KiK

Skrót KiK oznacza "Kunde ist Konig", czyli "Klient to król" - jest to przewodni motyw głównego dostawcy tekstyliów od założenia firmy w 1994 roku. KiK Textilien und Non-Food GmbH oferuje w sprzedaży dobrej jakości odzież damską, męską, dziecięcą i niemowlęcą po stosunkowo niskich cenach. Poza odzieżą, asortyment obejmuje również upominki, zabawki, kosmetyki, akcesoria i tekstylia domowe. Posiadając ponad 3 100 sklepów w Niemczech, Austrii, Czechach, Słowenii, Słowacji, na Węgrzech i w Chorwacji, firma generuje roczny obrót finansowy w wysokości ponad miliarda euro. Na niemieckim rynku firm tekstylnych KiK znajduje się w pierwszej dziesiątce.

http://www.kik-textilien.com

KONTAKT:

Beatrice Volkenandt

rzecznik prasowy KiK Textilien und Non-Food GmbH

Siemensstrasse 21, 59199 Bonen

tel. (+49)23 83/95 41 16

fax: (+49)23 83/95 58 54 51

e-mail: presse@kik-textilien.de

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.03.2012, 15:27
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ