Newsletter

Zlecone: Nowa książka Hay Group "The Enemy of Engagement" bada wpływ frustracji pracowniczej

11.10.2011, 16:00aktualizacja: 11.10.2011, 16:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Badanie ukazuje frustrację jako "cichego zabójcę" wydajności w miejscu zatrudnienia.

Filadelfia - (BUSINESS WIRE) - Zgodnie z nową książką "The Enemy of Engagement", frustracja w pracy jest cichą epidemią zakradającą się niepostrzeżenie do organizacji, jednak rzadko stawiamy jej czoła lub nawet jej nie rozpoznajemy. Frustracja pokonuje zmotywowanych i oddanych pracowników, którym naprawdę zależy na pracy, ale nie mogą oni liczyć na wsparcie organizacyjne, aby się z tym problemem uporać.

"Sfrustrowani pracownicy naprawdę chcą osiągnąć sukces w swoim zawodzie, ale utrudniają im to bariery organizacyjne lub brak zasobów - mówi Mark Royal, współautor książki i starszy konsultant Hay Group. - Menadżerowie muszą zadawać odpowiednie pytania i szybko zająć się problemem lub zaryzykować utratę najlepszych pracowników, którzy naprawdę przejmują się pracą w organizacji".

"The Enemy of Engagement" dogłębnie analizuje wytworzoną przez frustrację pracowniczą szczelinę, przez którą uchodzi produktywność. Według badania, które przeprowadzili Mark Royal i Tom Agnew, sfrustrowani pracownicy stanowią 20% lub więcej całej kadry pracowniczej, prowadząc do znacznego osłabienia wydajności, talentu i dochodów.

Kluczem do zminimalizowania poziomu frustracji jest nie tylko spowodowanie zwiększenia poziomu zaangażowania pracowników, lecz także umożliwienie im wydajnej pracy. Autorzy badania* przedstawiają, że połączenie zaangażowania i stworzenie sprzyjających warunków pracy prowadzi do wzrostu dochodów i spadku rotacji pracowników. Firmy, które plasują się w najwyższym kwartylu pod względem zaangażowania i tworzenia sprzyjających warunków pracy, osiągają cztery i pół raza większy wzrost dochodu, niż firmy znajdujące się na wysokim poziomie tylko pod względem zaangażowania. Ponadto, firmy, które zarazem angażują i tworzą sprzyjające warunki pracy wykazują 54% spadek w dobrowolnej rotacji pracowników.

"Frustracja nie jest problemem pracownika; jest ona problemem organizacji - mówi Tom Agnew, współautor książki i starszy konsultant Hay Group. - Menadżerowie muszą pozostać czujni na wszelkie niepokojące przesłanki i działać jako reprezentanci sfrustrowanych pracowników".

"The Enemy of Engagement" podkreśla najważniejsze przyczyny frustracji i zawiera propozycje zmierzenia się z każdą z nich. Trzy najważniejsze źródła frustracji uwzględniają:

- Niedostateczną komunikację o celach, wydajności: Prawie 1/3 pracowników stwierdza, że ich menadżerowie nie przedstawiają w sposób skuteczny celów, które ma osiągnąć zespół;

- Ograniczenia źródeł: 1/3 pracowników zgłasza, że nie posiadają środków i informacji, aby wykonywać dobrze swoją pracę. Ponad połowa pracowników wyraża zaniepokojenie odnośnie nieodpowiedniego obsadzenia stanowisk w ich obszarach pracy;

- Niejasny zakres kompetencji: 30% pracowników sygnalizuje, że nie posiada wystarczających uprawnień, aby skutecznie wykonywać swoje obowiązki, a więcej niż 40% ma wrażenie, że widmo konsekwencji zniechęca ich do podejmowania działań lub decyzji.

"The Enemy of Engagement" jest dostępna do kupienia na stronie internetowej Hay Group: http://www.haygroup.com/ww/enemyofengagement.

Aby uzyskać więcej informacji o "The Enemy of Engagement" lub umówić się na wywiad prosimy o kontakt z Andreą Friedman, na adres e-mail: andrea@blisspr.com lub pod nr telefonu +1 212-584-5476.

Informacje o Hay Group Insight

Od ponad 35 lat Hay Group Insight, część Hay Group odpowiedzialna za przeprowadzanie badań opinii pracowników, współpracuje z największymi firmami na świecie, aby poprawiać jakość poprzez strategiczne wykorzystanie badania opinii pracowników. Naszą misją jest wspieranie liderów wyższego szczebla w identyfikacji barier wpływających na wydajność indywidualną i organizacji, a następnie w eliminacji tych barier, w celu poprawienia wyników osób, zespołów i całych organizacji (http://www.haygroup.com/ww/services/index.aspx?ID=116).

Poprzez przekazanie pracownikowi opinii zwrotnej i strategii wspierającej nasze badania pomagają organizacjom w osiąganiu wysokich poziomów wydajności i długotrwałych zmian.

Informacje o Hay Group

Hay Group jest globalną firmą doradczą, która pracuje z liderami, aby wprowadzać strategie w życie. Rozwijajmy umiejętności, sprawiamy, że ludzie stają się bardziej wydajni i mobilizujemy ich, aby jak najlepiej wykonywali swoją pracę. W 84 biurach i 48 krajach, pracujemy z ponad 7 000 klientów z całego świata. Nasi klienci wywodzą się z sektora publicznego i prywatnego, każdej głównej gałęzi gospodarki i reprezentują różne wyzwania biznesowe. Naszym celem jest wprowadzanie zmian i pomoc organizacjom w realizacji ich możliwości (http://www.haygroup.com/ww/about/index.aspx?ID=68).

*Nasza informacja jest oparta na badaniu opinii pracowników przeprowadzonym przez Hay Group Insight na więcej niż 4 mln pracowników z całego świata.

KONTAKT:

Hay Group

Andrea Friedman

tel. +1 212-584-5476

e-mail: Andrea@blisspr.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.10.2011, 16:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ