Newsletter

Zlecone: Polacy kupują części samochodowe przez Internet

16.06.2011, 15:29aktualizacja: 16.06.2011, 15:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KATOWICE, Polska - Od kilku lat w dziedzinie motoryzacji Internet pozwala na znaczne oszczędności. Wiele stron poświęconych samochodom nowym i używanym pozwala na porównanie cen, zdobycie danych technicznych i wybranie najkorzystniejszych cen.

Nowe zjawisko w Polsce, sprzedaż części zamiennych do samochodów online. Na przykład na stronie http://www.mister-auto.pl/pl/ wystarczy zidentyfikować swój samochód, aby przejść do spersonalizowanego katalogu części samochodowych online i wybrać z oferty najbardziej znanych marek (KYB, Bosch, Monroe, Luk).

Oszczędność na zakupionych przez Internet częściach (tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, amortyzatory, sprzęgło, zawieszenie, światła, podnośniki szyb, wahacze, rozrząd) może osiągnąć nawet 60% w porównaniu z tradycyjnym sklepem oferującym części samochodowe.

Nie można lekceważyć takiej oszczędności w czasach kryzysu ekonomicznego. Większość stron posiada telefoniczną obsługę klienta do dyspozycji klientów nowicjuszy, a także wiele instrukcji montażu jest dostępnych w Internecie.

Części są dostarczane do klientów lub do ich miejsca pracy w czasie od 24 do 48 godzin. Ogromny sukces stron oferujących części samochodowe w Internecie spowodowany jest głównie dwoma tendencjami na rynku: "Do It Yourself" i poszukiwaniem najniższych cen. Wzrost zainteresowania częściami samochodowymi online jest ogromny: stale pojawiają się nowi internauci i nowi klienci, którzy zdają sobie sprawę, że nie trzeba być specjalistą, aby zmienić wycieraczki czy lusterko.

KONTAKT:

Christophe Riberolle

tel. 708-277-199

e-mail (Polska): prasa@mister-auto.pl

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2011, 15:29
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ