Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Wspieranie dobrze zapowiadających się golfistów i ich następców jako wspólne wyzwanie.
Bielefeld - Schuco poszerza swoją działalność związaną z międzynarodowym golfem. Głównym celem przedsiębiorstwa jest wspieranie przyszłych pokoleń, dlatego też firma zdecydowała się zostać nowym sponsorem "The Princess" - europejskiego turnieju Challenge Tour powołanego do życia przez Henrika Stensona w 2009 roku. Stenson jest ambasadorem marki Schuco i światowej klasy golfistą, który interesuje się bieżnią pola golfowego i ekologicznym stylem życia. Jednym z jego zadań jest wspieranie młodych golfistów i przygotowywanie ich na przyszłość. Turniej rozpocznie się 30 czerwca i potrwa do 3 lipca 2011 r. w mieście Bara, w południowej Szwecji, niedaleko Malmo. Kolejnym ważnym wydarzeniem Challenge Tour będzie turniej charytatywny, zaplanowany na 4 lipca, w którym Stenson stawi się przeciwko Martinowi Kaymerowi, zajmującemu obecnie drugie miejsce na liście najlepszych światowych zawodników, członkowi drużyny ambasadorów marki Schuco.
Henrik Stenson zaznaczył: "Jako ojciec dwójki dzieci i ktoś, kto wychowywał się z Challenge Tour, z przyjemnością patrzę na rozwój turniejów. Jestem bardzo zadowolony, że firma taka jak Schuco pomaga nam wspierać młodych sportowców, zarówno jako golfistów, jak i osobowości. Razem z 'The Princess', Schuco biorą na siebie odpowiedzialność za zbudowanie lepszej przyszłości".
Dirk U. Hindrichs, prezes i dyrektor generalny Schuco International KG, powiedział: "Schuco pokazuje czego można dokonać przy użyciu nowatorskich i inteligentnych technologii, przyczyniając się jednocześnie do ochrony niebieskiej planety. Inwestujemy w przyszłe pokolenia, co zresztą stanowi dewizę wydarzenia Challenge Tour 'The Princess', które promuje i wspiera młode talenty. Niezwykle cieszy nas fakt, że zostaliśmy partnerem tego nadzwyczajnego wydarzenia, zwłaszcza, że nasz ambasador marki, Henrik Stenson, jest przekonującą osobowością, która bez reszty angażuje się w to, co robi".
Schuco jest światowym ekspertem w dziedzinie solarnych systemów oświetlenia, okien, drzwi, i fasad budynków. Firma dokłada wszelkich starań, aby chronić zasoby naturalne i hołduje zasadzie wprowadzania zielonej technologii dla niebieskiej planety – Ziemi, innymi słowy – otwarcia okien na czystą energię słoneczną. W obecnych czasach, zarówno wprowadzający innowacyjne rozwiązania eksperci Schuco, jak i organizacje zajmujące się zawodowo golfem dążą do zapewnienia technologii będącej w harmonii ze środowiskiem naturalnym. Stąd też zainteresowanie przedsiębiorstwa branżą zawodowego golfa. Główny nacisk w kwestii działań podejmowanych przez Schuco na rzecz golfa, oprócz organizacji zamkniętego turnieju golfowego klasy mistrzowskiej Schuco Open, będzie położony na współpracę z niekwestionowanymi mistrzami i ambasadorami marki takimi, jak Martin Kaymer, Bernhard Langer, Colin Montgomerie, Miguel Angel Jimenez, Gregory Havret, Geoff Ogilvy, Henrik Stenson, Edoardo Molinari i Liang Wenchong. Wiele z tych światowej sławy gwiazd świętowało swoje mniejsze i większe triumfy podczas słynnego Challenge Tour.
Schuco
Zielona technologia dla niebieskiej planety
Otwarcie okien na energię słoneczną
Schuco International KG jest wiodącym dostawcą nowatorskich materiałów budowlanych. Przedsiębiorstwo jest synonimem ekspertyzy w zakresie rozwiązań solarnych, okien, drzwi i fasad. Krótko mówiąc zajmuje się dostarczaniem zielonej technologii dla niebieskiej planety. Roczne obroty przedsiębiorstwa w roku 2010 osiągnęły poziom 2,35 mld EUR. Schuco zatrudnia ponad 5 000 pracowników, współpracuje z 12 000 przedsiębiorstw partnerskich i prowadzi działalność w ponad 75 krajach na świecie. Spółka posiadająca swą siedzibę w Bielefeld dostarcza na rynek okna i fasady wyprodukowane przy zastosowaniu najnowszej technologii, a także energooszczędne systemy oświetlenia i ogrzewania solarnego. Ponadto, świadczy usługi w zakresie doradztwa dla architektów, deweloperów, wytwórców materiałów aluminiowych i PVC-U, monterów systemów solarnych, inwestorów i klientów. Głównym celem przedsiębiorstwa jest zapewnienie dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta rozwiązań dla wszystkich sektorów rynku, począwszy od gospodarstw indywidualnych, a na projektach handlowych i przemysłowych skończywszy. Schuco posiada szeroką ofertę produktów wytwarzanych z wysokiej jakości materiałów, w tym systemów, które spełniają najbardziej wymagające standardy w zakresie energooszczędności, bezpieczeństwa, komfortu użytkowania i wyglądu, a także produkowane są z zachowaniem polityki najwyższej jakości. Dzięki wprowadzeniu swojego własnego modelu Energy2 - opartego na oszczędzaniu i wytwarzaniu energii, ekspertom Schuco udało się stworzyć innowacyjną koncepcję energii. Izolacja termiczna, wprowadzanie zautomatyzowanych i energooszczędnych rozwiązań solarnych pomaga wyraźnie zmniejszyć zużycie energii w budynkach, przy jednoczesnym wytwarzaniu czystej energii. Dzięki takiemu rozwiązaniu, eksperci Schuco pokazali nam, w jaki sposób można połączyć naglący problem ochrony środowiska z sukcesem komercyjnym a także stylowymi rozwiązaniami architektonicznymi. Więcej informacji znajduje sie na stronie http://www.schueco.com.
Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-a
Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-b
Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-c
Zdjęcie: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110225/440453-d
KONTAKT:
Schuco International KG
Tanja Brinks
dyrektor ds. marketingu
Karolinenstr. 1-15
D-33609 Bielefeld
tel. +49 521 783-425
fax +49 521 783-182
e-mail: tbrinks@schueco.com
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.02.2011, 12:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |