Newsletter

Biznes i finanse

Zlecone: Ranking aktywności marek odzieżowych na Facebooku

17.02.2011, 12:32aktualizacja: 17.02.2011, 12:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Reserved, Cropp i Obsessive najskuteczniej potrafią zaangażować Internautów - wynika z rankingu aktywności polskich marek odzieżowych na Facebooku opublikowanego przez Happy Media.

Jednym z najefektywniejszych sposobów zdobywania i angażowania fanów są akcje specjalne. Wpisy dotyczące promocji i konkursów oraz zagadki należą do najczęściej lubianych i komentowanych przez fanów.

Fani lubią dyskutować w weekendy i wieczorami na temat aktualnych wydarzeń. Niezawodnym tematem jest także pogoda.

Ponad trzymiesięczny monitoring dowiódł, że liczba fanów nie zawsze przekłada się na aktywność członków odzieżowej społeczności - bardzo dużo zależy od wyczucia, kreatywności i zaangażowania administratora, którego praca nie kończy się o godzinie 17:00.

Happy Media zajmuje się doradztwem i opracowywaniem narzędzi do nowoczesnej komunikacji marek odzieżowych z klientami. Jednym z narzędzi jest Szopek.pl - newsletter nowej generacji.

Ranking jest do bezpłatnego pobrania z http://szopekmagazine.com

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

KONTAKT:

Adam Zygadlewicz

tel. 22 266 88 59

e-mail: happymedia@happymedia.pl

Źródło informacji: Happy Media Sp. z o. o.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.02.2011, 12:32
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ