Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kolonia, 9 czerwca 2011 r. - Wystarczy dzisiaj otworzyć jakąkolwiek gazetę, a niemal na pewno znajdzie się artykuł o ogromnym potencjale, jaki oferują kraje BRIC. Brazylia, Rosja, Indie i Chiny mają do zaoferowania wyjątkowe możliwości rozwoju dla biznesu i marek. Dla wielu marek europejskich, jak również dla tych o profilu międzynarodowym, istnieje inny obiecujący region - Europa Wschodnia - która stanowi równie lukratywny rynek.
Europa Wschodnia jest regionem posiadającym ogromny potencjał wzrostu, istnieje również kilka korzyści, które sprawiają, że jest to szczególnie atrakcyjne miejsce dla globalnych marek: warunki polityczne i gospodarcze są dobre i wciąż stają się lepsze. Europa Wschodnia nadal będzie się rozwijać pod względem turystycznym, zaś klienci docelowi są otwarci na nowe rozwiązania i stali się bliżsi Zachodowi, szybko przyjmując międzynarodowe marki.
Rozwój na rynkach wschodnioeuropejskich czy to w sposób organiczny, czy za pomocą przejmowania lokalnych firm, często wywołuje potrzebę dokonania ponownej oceny tego, jak radzi sobie dana marka. Należy spodziewać się, że pojawią się następujące kluczowe pytania: Czy możliwe i dochodowe będzie wprowadzenie marki na rynek wschodnioeuropejski bez dokonywania jakichkolwiek zmian? Jakie kwestie należy podjąć, aby z sukcesem dokonać rebrandingu przejętej marki lokalnej? Jakich pułapek należy unikać? Jak zmaksymalizować wartość marki?
Interbrand od lat towarzyszy Deutsche Telekom na drodze rebrandingu. Obie firmy razem zdobyły sporą ekspertyzę w dziedzinie zmiany marki na terytorium Europy Wschodniej, zdobywając również pokaźną wiedzę lokalną na temat krajów wschodnioeuropejskich - Słowacji, Macedonii, Chorwacji, Czarnogóry, Węgier i Polski.
Więcej informacji na temat czterech czynników sukcesu kluczowych w przeprowadzaniu rebrandingu znajduje się w białej księdze "Rebranding in Eastern Europe. Driving growth and building brand value." ("Rebranding w Europie Wschodniej. Napędzanie rozwoju i budowanie wartości marki.") (http://www.interbrand.com/de/Default.aspx).
KONTAKT:
Isabel Ossenberg
kierownik ds. komunikacji korporacyjnej
tel. +49 221 95 172 158
e-mail: isabel.ossenberg@interbrand.com
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.06.2011, 12:00 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |