Newsletter

Zlecone: Rebranding w Europie Wschodniej: Napędzanie rozwoju i budowanie wartości marki

09.06.2011, 12:00aktualizacja: 09.06.2011, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kolonia, 9 czerwca 2011 r. - Wystarczy dzisiaj otworzyć jakąkolwiek gazetę, a niemal na pewno znajdzie się artykuł o ogromnym potencjale, jaki oferują kraje BRIC. Brazylia, Rosja, Indie i Chiny mają do zaoferowania wyjątkowe możliwości rozwoju dla biznesu i marek. Dla wielu marek europejskich, jak również dla tych o profilu międzynarodowym, istnieje inny obiecujący region - Europa Wschodnia - która stanowi równie lukratywny rynek.

Europa Wschodnia jest regionem posiadającym ogromny potencjał wzrostu, istnieje również kilka korzyści, które sprawiają, że jest to szczególnie atrakcyjne miejsce dla globalnych marek: warunki polityczne i gospodarcze są dobre i wciąż stają się lepsze. Europa Wschodnia nadal będzie się rozwijać pod względem turystycznym, zaś klienci docelowi są otwarci na nowe rozwiązania i stali się bliżsi Zachodowi, szybko przyjmując międzynarodowe marki.

Rozwój na rynkach wschodnioeuropejskich czy to w sposób organiczny, czy za pomocą przejmowania lokalnych firm, często wywołuje potrzebę dokonania ponownej oceny tego, jak radzi sobie dana marka. Należy spodziewać się, że pojawią się następujące kluczowe pytania: Czy możliwe i dochodowe będzie wprowadzenie marki na rynek wschodnioeuropejski bez dokonywania jakichkolwiek zmian? Jakie kwestie należy podjąć, aby z sukcesem dokonać rebrandingu przejętej marki lokalnej? Jakich pułapek należy unikać? Jak zmaksymalizować wartość marki?

Interbrand od lat towarzyszy Deutsche Telekom na drodze rebrandingu. Obie firmy razem zdobyły sporą ekspertyzę w dziedzinie zmiany marki na terytorium Europy Wschodniej, zdobywając również pokaźną wiedzę lokalną na temat krajów wschodnioeuropejskich - Słowacji, Macedonii, Chorwacji, Czarnogóry, Węgier i Polski.

Więcej informacji na temat czterech czynników sukcesu kluczowych w przeprowadzaniu rebrandingu znajduje się w białej księdze "Rebranding in Eastern Europe. Driving growth and building brand value." ("Rebranding w Europie Wschodniej. Napędzanie rozwoju i budowanie wartości marki.") (http://www.interbrand.com/de/Default.aspx).

KONTAKT:

Isabel Ossenberg

kierownik ds. komunikacji korporacyjnej

tel. +49 221 95 172 158

e-mail: isabel.ossenberg@interbrand.com

Źródło informacji: APA-OTS

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.06.2011, 12:00
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ