Newsletter

Zlecone: Strój w sam raz za kierownicę: Ubierz się w stylu Gran Turismo(R), dzięki premierze pierwszej oficjalnej kolekcji ubrań

18.02.2011, 21:18aktualizacja: 18.02.2011, 21:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Gran Turismo przenosi się z fotela kierowcy do garderoby, dzięki eleganckiej kolekcji ubrań, inspirowanych najlepiej sprzedającym się symulatorem jazdy na świecie, już dostępnej online na stronie http://shop.eu.gran-turismo.com

Warszawa, 18 lutego 2011r. - Sony Computer Entertainment Europe, przy współpracy z Target Entertainment Group i musterbrand LLC, przenosi się z toru wyścigowego na wybieg z okazji premiery pierwszej oficjalnej kolekcji odzieżowej Gran Turismo(R). Nowa kolekcja zaciera linię między rzeczywistością a światem wirtualnym, czerpiąc inspirację z marki Gran Turismo(R) na PlayStation(R)3 (PS3(TM)), która sprzedała się w milionach egzemplarzy.

Gran Turismo słynie z dopieszczonej oprawy wizualnej, stylu i eleganckich kształtów; są to główne idee, które przyświecały zespołowi tworzącemu tę gustowną kolekcję. Cechują ją proste kroje, jednorodna, stalowa kolorystyka i najwyższej jakości tkaniny, co jest kwintesencją Gran Turismo, które od zawsze łączyło dobry styl i wyśmienitej jakości materiały.

Dzięki wspaniałej kolekcji odzieży codziennej, miłośnicy mogą przenieść styl Gran Turismo na drogę. Limitowaną edycję pierwszej kolekcji będzie można oglądać i zamawiać w Europie wyłącznie w Butiku Gran Turismo - http://www.shop.eu.gran-turismo.com/.

Kazunori Yamauchi, prezes Polyphony Digital Inc. i twórca serii Gran Turismo powiedział: "Podstawą Gran Turismo jest połączenie estetyki z najwyższej jakości mechaniką i doskonałym wzornictwem. Cały czas szukamy nowych sposobów propagowania tych wartości i łączenia dwóch światów: wirtualnego i rzeczywistego. Kolekcja doskonale spełnia to zadanie i jest pięknym uosobieniem wszystkiego, co zawiera Gran Turismo".

Została stworzona przez Target Entertainment Group i 'musterbrand', część Hermes-OTTO International, grupy projektantów, którzy przenoszą wirtualne kreacje do świata rzeczywistego. Knut Jochen Bergel, dyrektor wykonawczy i prezes musterbrand stwierdził: "Gran Turismo to jedna z najlepszych marek w branży rozrywki cyfrowej, z liczną i oddaną rzeszą fanów. Bardzo cieszy nas współpraca z Sony Computer Entertainment Europe i Target Entertainment Group w ramach tego przedsięwzięcia. Chcemy dać milionom miłośników Gran Turismo możliwość ubrania się w stylu GT".

Kolekcja Gran Turismo powstała w związku z premierą najbardziej wyczekiwanej gry w historii, Gran Turismo(R)5 na PlayStation(R)3 (PS3(TM)), która miała miejsce w 2010 roku. Gra może poszczycić się ponad tysiącem dostępnych samochodów, ogólnoświatową społecznością graczy, odwzorowaniem najbardziej znanych torów wyścigowych na świecie i możliwościami 3D. Takiej przejażdżki nie zapomnisz do końca życia. Gran Turismo 5 jest już dostępne - wyłącznie na PlayStation 3.

Nie przegap limitowanej edycji wersji kolekcjonerskiej, dostępnej jedynie w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Finlandii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Luksemburgu, Holandii, Belgii, Szwajcarii, Austrii, Portugalii i Polsce. Odwiedź Butik Gran Turismo na stronie http://www.shop.eu.gran-turismo.com/.

Pliki graficzne dotyczące tej informacji prasowej znajdują się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

KONTAKT:

Sony Computer Entertainment Polska Sp. z o.o.

Krzysztof Papliński

Product Manager

tel. (+48) 514 60 10 77

e-mail: Krzysztof_Paplinski@scee.net

http://eu.playstation.com

Sony Computer Entertainment Europe (SCEE), z siedzibą w Londynie, odpowiada za dystrybucję, marketing i sprzedaż produktów PlayStation(R)3, PlayStation(R)2, PSP(TM) (PlayStation(R)Portable) oraz PlayStation(R)Network na 99 terytoriach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Oceanii. SCEE jest także producentem i dystrybutorem oprogramowania do wymienionych produktów oraz zarządza programami licencyjnymi podmiotów trzecich do tych produktów na wspomnianych terytoriach. Od premiery systemu PlayStation 3 w listopadzie 2006 roku, sprzedano na świecie ponad 47,9 miliona sztuk, a liczba sprzedanych egzemplarzy ciągle wzrasta i utrzymuje się na rekordowym poziomie. Będąc najlepiej sprzedającym się elektronicznym produktem konsumenckim w historii, konsola PlayStation(R)2 sprzedała się na całym świecie w ponad 149,8 miliona egzemplarzy. Od swej premiery pod koniec 2004 roku systemy PSP sprzedały się ponad 67,8 miliona sztuk, udowadniając tym samym, jak ważny jest rynek urządzeń przenośnych. Przy wzrastającym zainteresowaniu dostępnością aplikacji sieciowych oraz grami w sieci, ponad 69 milionów użytkowników założyło profile na PlayStation Network, łatwo dostępnym środowisku interaktywnym, skąd pobrano ponad 1,43 miliarda plików.

Więcej informacji na temat produktów PlayStation jest dostępnych na stronie http://www.playstation.com.

PlayStation oraz logo PlayStation są zarejestrowanymi znakami towarowymi należącymi do Sony Computer Entertainment Inc. PS3 i PSP są znakami towarowymi Sony Computer Entertainment Inc. Wszystkie inne znaki towarowe są własnością ich poszczególnych właścicieli.

Źródło informacji: Sony Computer Entertainment Polska Sp. z o.o.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.02.2011, 21:18
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ