Newsletter

Zlecone: Szef BrandZ Top 100 w Polsce

17.05.2011, 15:04aktualizacja: 17.05.2011, 15:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Peter Walshe, Global BrandZ Director w Millward Brown, odpowiedzialny za raport BrandZ Top 100, będzie kolejnym gościem specjalnym kongresu "Future Marketing" w Sopocie.

Peter Walshe wniósł znaczący udział w stworzenie uznanego na świecie rankingu BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands, uwzględniającego 100 najpotężniejszych marek na świecie.

BrandZ Top 100 to najbardziej prestiżowy, publikowany corocznie ranking zawierający listę najsilniejszych marek na świecie pod względem wartości. Na początku maja opublikowana została tegoroczna, najnowsza wersja raportu.

"Nowo opublikowany raport może być przydatny dla menedżerów odpowiedzialnych za marki i pomoże im zorientować się co do obecnych deficytów i możliwości zwiększenia potencjału sprzedaży" - przekonuje Walshe, Global BrandZ Director w Millward Brown.

Walshe swoje umiejętności i wiedzę wykorzystuje jako gość specjalny wielu prestiżowych konferencji i warsztatów, dodatkowo wspierając się doświadczeniem wyniesionym z krótkiej kariery aktorskiej.

Wykładu Petera Welsha na kongresie "Future Marketing" będzie można posłuchać we wtorek, 31 maja w ścieżce tematycznej Zarządzanie i strategia marki. Temat prelekcji: "Marketing Means Money: the Brand Contribution".

Kongres Dyrektorów Marketingu "Future Marketing to unikalne wydarzenie dla osób odpowiedzialnych za rozwój, strategię, marketing i sprzedaż w firmach. W trakcie pięciu dni wydarzenia będzie można wysłuchać wystąpień ponad 80 prelegentów, w tym 16 gości specjalnych z USA, Szwajcarii, Francji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Węgier i Niemiec, dotyczących najważniejszych światowych trendów.

Organizatorem całego wydarzenia jest spółka Mediarun, wydawca serwisów internetowych, której wiodący serwis http://www.mediarun.pl w tym roku obchodzi swoje 10. urodziny, a kongres wraz z Konkursem Dyrektor Marketingu Roku 2010 http://www.dyrektormarketinguroku.pl jest ich ukoronowaniem.

Kongres to jedyne takie wydarzenie w Polsce. Gośćmi specjalnymi będą między innymi: David Patton - President & CEO Grey EMEA na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, Nick Wiggin - Dyrektor Strategii Ericsson, Gabriela Salinas - Global Brand Manager Deloitte, Martin Radelfinger - CBDO Goldbach, Chris Dobson - Vice President BBC Worldwide, Robin Hamman, Digital Director Edelman PR, Matthew Frogart - CDO TNS Global, Tony Allen - DCB Dragon Rouge.

Wśród polskich gości znajdują się między innymi: Bartosz Drozdowski, MD ARBOinteractive, Janusz Moneta, CMO CEE Google, Robert Majkut, Designer, Wojciech Grendziński IMS SA, Mateusz Galica - dyrektor ds. strategii w TNS, Tomasz Modzelewski - prezes Zelmer, Marcin Skowroński - dyrektor pionu marketingu Onet.pl, w trakcie kongresu prelekcje poprowadzi ponad 80 zaproszonych prelegentów.

Wśród ścieżek tematycznych i tematów poruszanych na Kongresie znajdą się między innymi: trendy komunikacji i mediach, sprzedaż i merchandising, media społecznościowe, trendy w marketingu, marketing sportowy, badania i trendy, marketing bezpośredni, zarządzanie i strategia marki, trendy w Internecie, prawne i podatkowe aspekty marketingu, design i branding, public relations oraz CSR.

Warsztaty towarzyszące Kongresowi to okazja to pozyskania praktycznej wiedzy i nauki przez osoby o wieloletnim doświadczeniu. Prowadzącymi warsztaty będą przedstawiciele Grupy Training & Consulting, agencji: Face Addicted, PZL oraz domu mediowego Starcom.

Kongres "FUTURE MARKETING" to również kilka atrakcji związanych nie tylko z urokami sopockiego molo, imprezie towarzyszyć będą np.: rejsy jachtami regatowymi i motorowymi, których sponsorem jest jeden z partnerów kongresu - firma TAG Heuer, a także wieczorne imprezy w sopockim Uniqe Club & Lounge, który zarezerwowany jest dla gości kongresu.

Drugiego dnia kongresu, we wtorek, 31 maja o godzinie 20:00, odbędzie się finałowa Gala Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2010, osobą prowadzącą będzie znany telewizyjny prezenter Marcin Prokop, a wieczór uświetni występ finalistki ubiegłorocznej edycji programu Mam Talent - Sabiny Jeszki.

Za przygotowanie kampanii reklamowej w prasie, radiu, tv, outdoorze odpowiedzialna jest agencja Grey Group, za przygotowanie materiałów do kampanii w Internecie odpowiada agencja Digital One, opiekę techniczną, multimedia, światło oraz nagłośnienie przygotowuje agencja Prowokator, za obsługę infolinii i call center odpowiedzialny jest firma Bancom, za obsługę działań PR odpowiedzialna jest agencja Efekt PR, za obsługę działań e-marketingowych odpowiada SARE, oficjalnym ubezpieczycielem kongresu jest PZU, komunikację zapewnia nam Play, za transport samochodowy odpowiada Mercedes-Benz Polska, oficjalnym przewoźnikiem kongresu jest Lufthansa, w doborze mediów doradza nam Starcom, do obsługi recepcji i biura prasowego wykorzystamy sprzęt firmy HP.

Partnerami Kongresu są: TVN, GREY Group, TNS, Onet.pl, TVN, PKN ORLEN, PZU, PLAY, AMS, PAP, ARBOInteractive, Radio PIN, Digital ONE, Prowokator, Prografix, NEC, Ringer Axel Springer, FilmWorks, Platforma Mediowa Point Group, Bancom, TSE, GMB Pro Sound, IMS, Detal Dzisiaj, PLAY, Puls Biznesu, Dragon Rouge, Direct Publishing Group, SARE, TAGHeuer, Miasto Sopot, Midoceanbrands, AtMedia, Prografix, Mercedes-Benz, L-S-W, Eclipse, Euronet, SAR, SMB, IAA, PIAP, CCIFP, Face Addicted, Lufthansa i Starcom.

Polska strona kongresu: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl

Angielska strona kongresu: http://www.cmocongress.com

Akredytacje dziennikarskie: http://www.kongresdyrektorowmarketingu.pl/akredytacje/

Strona konkursu: http://www.dyrektormarketinguroku.pl

Strona organizatora: http://www.mediarun.pl

Występ Sabiny Jeszki: http://www.youtube.com/watch?v=Rm9-V9MBhL0

Plik graficzny dotyczący tej informacji jest dostępny na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

KONTAKT:

Mediarun

Paweł Netczuk

prezes zarządu

tel. (22) 390 90 05

e-mail: p.netczuk@mediarun.pl

Michał Ledziński

koordynator projektu

tel. (22) 390 90 00

e-mail: m.ledzinski@mediarun.pl

Prowokator

Radosław Nęcki

prezes zarządu

tel. (22) 33 20 300

e-mail: radek.necki@prowokator.pl

-

Obsługa Public Relations:

Efekt PR

Magdalena Skibińska

tel. (22) 408 87 01

e-mail: m.skibinska@efektpr.pl

Źródło informacji: Mediarun.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.05.2011, 15:04
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ