Newsletter

Zlecone: Sztuczna inteligencja w wirtualnych sklepach

23.03.2011, 12:01aktualizacja: 23.03.2011, 12:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ma rzetelną wiedzę o produkcie, doskonały kontakt z internautą i jest nowoczesnym narzędziem promocyjnym w internecie. Firmy Archideko oraz Stanusch Technologies wprowadziły na rynek aiboota – odmianę awatara (wirtualnego doradcy), który udziela informacji na temat produktów w sklepach internetowych.

aiboot to program komputerowy, który prowadzi rozmowy z użytkownikiem internetu, wykorzystując metody i techniki sztucznej inteligencji, wizualizację postaci i syntezę mowy. Odpowiada na pytania internauty oraz udziela mu informacji ogólnych, technicznych i specjalistycznych na temat produktu. Informacje jakie aiboot posiada w swojej bazie wiedzy pochodzą bezpośrednio od producenta oraz z eksperckich blogów i forów internetowych. aiboot pokazuje także zdjęcia, wykresy, tabele, grafikę oraz filmy.

aiboot jako nowoczesna forma promocji produktów i usług w internecie skierowana jest do producentów i dystrybutorów sprzętu RTV/AGD, narzędzi specjalistycznych, wyposażenia wnętrz, branży motoryzacyjnej, medycznej, turystycznej, budowlanej, sektora usług itp. Zadaniem aiboota jest wsparcie sprzedaży produktów i usług oraz budowanie zaufania do marki.

aiboot daje odbiorcom reklamy możliwość natychmiastowej interakcji, a menedżerom produktów niespotykane do tej pory możliwości analityczne. aiboot ze swoim przekazem dociera bezpośrednio do ściśle zdefiniowanej grupy odbiorców: klientów sklepów internetowych, porównywarek cenowych oraz użytkowników dedykowanych serwisów internetowych. Już dziś pracuje w działach RTV/AGD czterech sklepów internetowych: agito.pl, totu.pl, morele.net, zakupy.urządzamy.pl wydawnictwa Murator i przekazuje informacje na temat zmywarki firmy Electrolux. Model biznesowy aiboota opiera się o tzw. model CPA (Cost-Per-Action). Więcej informacji znajduje się na stronie http://www.aiboot.com.

***

Archideko sp. z o.o jest autorem nowej koncepcji biznesowej i programistycznej pod nazwą aiboot, która wykorzystuje technologię wirtualnych doradców Stanusch Technologies. Archideko jako pierwsze na rynku wprowadza ją do sklepów internetowych, porównywarek cenowych i dedykowanych serwisów internetowych.

Stanusch Technologies jest autorem i dostarczycielem oprogramowania komputerowego pod nazwą Wirtualny Doradca, symulującego zachowanie człowieka, z którym można rozmawiać przy użyciu języka naturalnego. Stanusch Technologies to dynamicznie rosnąca firma z silnym zapleczem technologicznym i doświadczonymi założycielami. Głównym udziałowcem spółki jest Sebastian Kulczyk.

Plik graficzny dotyczący tej informacji prasowej znajduje się na portalu Serwisu Informacji Zleconych pod adresem http://siz.pap.pl.

Dodatkowe informacje:

Artur Kaliszewski

tel. kom. +48 698 880 949

e-mail: artur.kaliszewski@aiboot.com

http://www.aiboot.com

Źródło informacji: Archideko Sp. z o.o. i Stanusch Technologies Sp. z o.o.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.03.2011, 12:01
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ